Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2008 |
---|---|
Tachometr | 256 255 km |
Motor | 2.0d, 130kW, 4x4 |
Převodovka | Automat / 6 stupňů |
Barva | černá-metalíza |
STK | 03/2025 |
Karoserie | SUV |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 178 g/km Emisní kalkulačka |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Velmi dobré jízdní vlastnosti, Spolehlivá mechanika, Velmi povedené motory
BMW X3 je střední SUV prémiové bavorské značky, v době svého příchodu na trh ovšem zastávalo v nabídce automobilky roli nejmenšího modelu pro volný čas. Vzhledem k jeho velikosti se pro X3 první generace hledají mezi prémiovými SUV soupeři trochu hůře, podobně zaměřených vozů totiž mnoho není. Teprve v druhé polovině životní etapy mu vyrostli soupeři jako Audi Q5, Mercedes GLK, Volvo XC60 nebo Mazda CX-7. Menší SUV od BMW přišlo na trh s trochu rozporuplným designem, který není na první pohled příliš líbivý. Situace se výrazně vylepšila po faceliftu, ke kterému došlo v roce 2006.
X3 se může pochlubit dostatkem vnitřního prostoru a velmi jistým podvozkem, který je ovšem naladěn trochu tvrdě. To sice zlepšuje stabilitu a jízdní vlastnosti vozu především na kvalitních silnicích, ovšem na rozbitých cestách tím trpí komfort odpružení. X3 přitom vyloženě sluší velká nízkoprofilová kola, která ovšem komfort ještě trochu zhorší. Na druhou stranu v provedeních s oplastováním a základními ráfky má vůz trochu utilitárnější výraz, což také nemusí být na škodu.
Pod kapotou X3 první generace najdeme čtyř- a šestiválcové motory. Ty, které spalují benzin, jsou méně obvyklé, především proto, že jejich spotřeba je v SUV už vyšší. Základní benzinový čtyřválec se 110 kW (přišel v roce 2005) navíc nemá v relativně těžkém voze mnoho elánu. Šestiválce zastupují motory 2.5i a 3.0i o výkonu 141 a 170 kW, po modernizaci v roce 2006 přišly verze s výkonem 160 a 200 kW. Turbodiesely z počátku zastupovaly také jenom šestiválce, třílitrový motor měl 150 nebo 160 kW. Rok před faceliftem přišel i základní dvoulitrový turbodiesel s výkonem 110 kW, jenž opět postrádá trochu elánu. Po faceliftu se objevil i nejsilnější motor 3.0sd s výkonem 210 kW a čtyřválcový turbodiesel posílil na 130 kW. Jako základní pohonná jednotka byl zaveden model X3 18d se stejným dvoulitrem, jen o výkonu sníženém na 105 kW. To je mimochodem jediné provedení, které nemá pohon všech kol xDrive.
Z hlediska výbavy je X3 typickým BMW. Ta základní není nijak chudá, ovšem za celou řadu komfortnějších prvků je potřeba připlácet. U menšího SUV, které nemá plnit roli luxusního kočáru, ovšem většinou zákazníci po těch nejnovějších vymoženostech mnoho netouží, takže lze výbavu považovat za dostatečnou. Navíc na trhu není nouze ani o velmi dobře vybavené vozy. Z pohledu prodejnosti jsou důležité příplatkové sportovní sedačky, pokud možno alespoň částečně čalouněné kůží. Výhodu mají samozřejmě vozy vybavené automatickou převodovkou, xenonovými světlomety či navigačním systémem.
První generace BMW X3 nepatří zrovna mezi nejkrásnější a nejelegantnější modely segmentu SUV, na druhou stranu jí nelze upřít určitý osobitý výraz. Lépe vypadá auto po faceliftu, který přišel v roce 2006. Také platí, že vůz není příliš fotogenický a dojem z něj v reálu je lepší než na fotografiích. Pochvalu si zaslouží pro BMW typický precizní, byť v tomto případě trochu strohý, interiér.
Pod kapotou BMW X3, alespoň co do počtu nabízených typů, převládají šestiválcové motory. Naštěstí se v praxi setkáme v drtivé většině s turbodiesely, jejichž spotřeba se drží v rozumných mezích. Základní čtyřválce mají sice ještě menší apetit, ale k pohonu relativně velkého auta jim schází dostatek síly, což může výrazně zvedat spotřebu při rychlých přesunech na dlouhé vzdálenosti.
Výborné jízdní vlastnosti jsou doménou BMW a model X3 nezůstává v tomto ohledu pozadu. Na kvalitních silnicích dovede nabídnout i vcelku sportovní svezení, což je dané tuhým naladěním podvozku, a tudíž i malými náklony v zatáčkách. Na rozbitých cestách ovšem vůz zneklidní a trpí také jízdní komfort.
První generace BMW X3 prošla nárazovými testy Euro NCAP až relativně pozdě, v roce 2008, tedy dokonce až dva roky po faceliftu. Získala čtyři hvězdičky z pěti možných, a jelikož se konstrukce vozu při modernizaci nijak zásadně neměnila, mělo by toto skóre platit i pro starší vozy. Ochrana posádky je dobrá i díky velmi solidní bezpečnostní výbavě.
Kompaktní rozměry X3 se odráží do poněkud stísněnějšího prostoru v interiéru. Rodinným potřebám sice bez problémů vyhoví, pro čtyři dospělé osoby to ale na delších cestách není žádný zázrak. Objem zavazadlového prostoru činí velmi solidních 480 litrů a je navíc dobře využitelný. A to i díky vyklápěcím pátým dveřím a relativně nízko položené nakládací hraně v rovině s podlahou.
Tlumení nerovností všeho druhu nepatří zrovna k přednostem podvozku BMW X3. Vůz patří z tohoto hlediska k méně pohodlným ve své třídě. Naštěstí komfort vylepšuje kvalitní provedení interiéru a velmi dobrá sedadla, která poskytují dostatek pohodlí i slušné boční vedení.
I přes rozumnou spotřebu vznětových agregátů a dobrou spolehlivost mnichovských vozů je nutné i u BMW X3 přece jenom počítat s trochu vyššími provozními náklady. BMW jsou jednoduše náročnější vozy pro náročnější řidiče a to se odráží i v cenách servisních úkonů a náhradních dílů.
V době své největší slávy působila „x trojka“ na zloděje doslova jako magnet, proto by kupující (zejména při koupi od soukromé osoby na inzerát nebo od pochybného malého bazaru) rozhodně neměl podcenit význam prověření legálního původu vyhlédnutého vozu.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8002.0d , 4x4, Automat, Automatická klimatizace, Tempomat, Park. senzory
Rok uvedení do provozu | 2008 |
---|---|
Tachometr | 256 255 km |
Motor | 2.0d, 130kW, 4x4 |
Převodovka | Automat / 6 stupňů |
Barva | černá-metalíza |
STK | 03/2025 |
Karoserie | SUV |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 178 g/km Emisní kalkulačka |
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.