Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2004 |
---|---|
Tachometr | 205 147 km |
Motor | 3.0 TDI, 165kW, 4x4 |
Převodovka | Automat / 6 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
Karoserie | Sedan |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emise CO₂ | 235 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Po prvním majiteli |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Velký vnitřní prostor, Užitná hodnota verze combi (Avant), Konzervativní a důstojný vzhled, Vysoká kvalita interiéru, Skvělý pohon všech kol, Odolný podvozek
Od roku 2004 do roku 2011 vyráběné Audi A6 (typ C6) je třetí generací stejnojmenného vozu vyšší střední třídy. Mezigeneračně tu došlo k výraznému posunu auta, které se v dané třídě snaží splnit řadu protichůdných požadavků. Ve většině případů se mu to však daří skvěle. Svým komfortem totiž auta této třídy dotahují velké limuzíny, přitom po nich zákazníci žádají dynamický a často i sportovní jízdní projev. A6 s hliníkovou konstrukcí se s těmito požadavky vypořádává se ctí, a to i přesto (nebo právě proto), že auto narostlo na ohromnou délku 4927 mm. Obrovské auto přitom opticky nepůsobí tak mohutně, Walter da Silva mu propůjčil dynamické linky kombinované s notnou dávkou elegance. Typickým znakem je rozměrná čelní maska, která zasahuje od kapoty až po spodní okraj nárazníku. Toto poznávací znamení moderních Audi budí respekt, který si A6 po právu zaslouží. A je vcelku jedno, zda jde o sedan, combi, nebo u A6 už tradiční provedení Allroad Quattro se zvýšenou světlou výškou.
Do A6 třetí generace si mohli zákazníci objednat opravdu nepřeberné množství prvků výbavy, které často tento vůz staví naroveň větší a luxusnější řady A8. Už neplatí, že prémiová auta bývají v základu vybavena vcelku chudě a za lepší výbavu si musejí zákazníci připlatit. Tradičně hodně široká je u A6 nabídka pohonných jednotek, které lze navíc kombinovat s velmi oblíbeným pohonem všech kol. Při kvalitách obou kategorií techniky nepřekvapí, že drtivá většina u nás prodaných A6 má pod kapotou diesel a náhon na všechna čtyři – quattro. Základem je dvoulitrový motor TDI se 100 kW nebo silnější verze se 125 kW. Tady náhon všech kol nedostanete, ovšem už tento motor je pro pohon A6 vcelku dostačující. Čtyřkolky lze najít u šestiválcových provedení, u verze 2,7 TDI (140 kW) byla verze Quattro volitelná, silný a docela oblíbený motor 3,0 TDI (176 kW) se jako Quattro dodával automaticky. Zejména u tohoto třílitru ovšem platí, že konkurence umí být úspornější. Benzinové motorizace začínají u dvoulitru TFSI (124 kW) a pak už rovnou skáčeme k šestiválcům. Motor 2,8 FSI v provedení 140 nebo 162 kW byl volitelně k dostání v provedení Quattro, všechny silnější motory už mají náhon na všechna kola standardně. Platí to tedy i pro třílitr TFSI s 213 kW, osmiválec 4,2 FSI s 257 kW a pochopitelně i pro nabroušená provedení S6 a RS6. Jejich specialitou je desetiválec s velmi urozeným původem. Stejný motor, jen s ještě ostřejším naladěním, totiž bije pod kapotou Lamborghini Gallardo. V S6 je atmosférická verze s 5,2 litru objemu a výkonem 320 kW, RS6 má objem snížený na 5 litrů, ale dvojité přeplňování. Výsledkem je 426 kW a naprosto drtivé zrychlení.
Už u třetí generace Audi A6 podlehla automobilka tlaku a výbava základních verzí se oproti dřívějšku výrazně vylepšila. Na trhu navíc zcela bez problémů najdeme opravdu velmi dobře vybavené vozy, takže je z čeho vybírat. Základem vždy bylo množství airbagů, dvouzónová automatická klimatizace a většina verzí má tempomat.
Audi A6 třetí generace je velký automobil, který přesto nepůsobí těžkopádným dojmem. Jeho oblý design má dostatek dynamiky a mohutná čelní maska budí respekt. Součástí image Audi jsou i diodové světlomety pro denní svícení, které dodávají vozu na sportovním vzhledu. V obou karosářských verzích působí vůz velmi vyváženě.
Tradiční volbou majitelů A6 jsou vznětové motory, u kterých lze počítat s dobrou spotřebou, snad jen třílitrový šestiválec je trochu žíznivější než soupeři. U benzinových motorů je spotřeba pochopitelně vyšší, ale nevybočuje nijak z obvyklých kolejí, podepisuje se na tom především relativně nízká hmotnost A6.
Po Audi A6 snad asi nejvíce řidiči chtějí kombinaci komfortního naladění i sportovních jízdních vlastností. Ovšem sportovní projev najdeme spíše v řeči marketingového oddělení Audi, nikoli v praxi. A6 mění směr jízdy méně ochotně než soupeři s pohonem zadních kol, vzhledem ke své koncepci má větší tendenci k nedotáčivosti. Podvozek je však celkově velmi jistý a nezáludný.
U vozů vyšší střední třídy je vysoká bezpečnost očekávána a Audi A6 rozhodně tato očekávání nezklame. Velký vůz ochrání posádku při střetu velmi dobře, důkazem je i pětihvězdičkové hodnocení v nárazových testech Euro NCAP. A6 třetí generace navíc může být vybaveno celou řadou špičkových bezpečnostních systémů, například adaptivním tempomatem.
Audi A6 nabízí ve všech směrech pro posádku dostatek místa, na druhou stranu se tu cestující necítí utopeni. Interiér Audi působí vcelku útulným dojmem. Dostatek místa poskytne i zavazadlový prostor. U sedanu má objem 546 litrů a u combi 565 litrů. Nejsou to rekordní hodnoty, ovšem uspokojí téměř každého.
Audi A6 třetí generace přináší velmi komfortní interiér, který mu mohou konkurenti závidět. Posádka rozhodně netrpí nedostatkem místa. Komfort odpružení ovšem ve standardních verzích nedosahuje kvalit konkurence, u sportovních verzí s podvozkem S-Line to vynikne ještě o to více. A6 ovšem může mít i vzduchový podvozek, který tlumení nerovností výrazně vylepší.
Jakožto velký prémiový vůz je Audi A6 dražší ojetinou, u které je navíc potřeba počítat s vyššími náklady na servis. A to ne proto, že by byla A6 nespolehlivá, chronické potíže se jí vcelku vyhýbají a u vozu většinou majitelé řeší jen běžné opotřebení. Například výměna problematičtějších hliníkových stabilizátorů ovšem drahá není. V závislosti na zvolené motorizaci dovede být A6 také vcelku úsporný vůz.
Velký objem prodejů nových Audi na českém trhu předznamenal bohatou nabídku ojetin. Vozy koupené jako nové v ČR většinou sloužily jako ředitelské limuzíny a na jejich specifikaci se zpravidla nešetřilo. Jsou proto většinou osazeny naftovými šestiválci, téměř vždy disponují pohonem všech kol (u 3,0 TDI vždy) a mají bohatou nadstandardní výbavu.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8003.0 TDI , 4x4, Automat, navigace, Xenony, Vyhřívání sedaček, Park. senzory
Rok uvedení do provozu | 2004 |
---|---|
Tachometr | 205 147 km |
Motor | 3.0 TDI, 165kW, 4x4 |
Převodovka | Automat / 6 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
Karoserie | Sedan |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emise CO₂ | 235 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Po prvním majiteli |
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.