Zrušit

800 110 800


Momentálně je online 0 odborníků Volejte denně 8:00 - 21:00 Zavolejte mi
ONLINE PRODEJ
Kupte svůj nový vůz,
rychle a jednoduše
ONLINE
  • Doprava zdarma
    Vůz Vám doručíme až domů
  • 14 dní na vrácení vozu
    Pohodlně a bezpečně, jasný původ i historie vozu
Nabídka vozů

Audi A6, 2004

3.0 TDI , 4x4, Automat, navigace, Xenony, Vyhřívání sedaček, Park. senzory

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2004
Tachometr205 147 km
Motor 3.0 TDI, 165kW, 4x4
PřevodovkaAutomat / 6 stupňů
Barvašedá-metalíza
KaroserieSedan
Palivo Diesel
Míst k sezení5 míst
Emise CO₂ 235 g/km Emisní kalkulačka
Historie Po prvním majiteli
  • Jarní výprodej
  • Číslo jedna na trhu s ojetými vozy
  • Kampaň pro podporu Ukrajiny
  • Největší výběr vozů Škoda
  • Největší výběr elektromobilů
  • Cashback až 40 000 Kč při financování

Výbava vozu

Spotřeba paliva dle TP
8.7l/100km Kombinovaná
Chci více informací o voze
 

Fyzická kontrola 260 technických parametrů

Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.

#
Dokumenty i kontrola VIN Doklady a prověrky VIN Prověřeno Prověřeno
Karoserie Karoserie Prověřeno Prověřeno
Motor Motor Prověřeno Prověřeno
Převodovka Převodovka Prověřeno Prověřeno
Brzdy a kola Brzdy a kola Prověřeno Prověřeno
Podvozek Podvozek Prověřeno Prověřeno
Asistenční systémy Asistenční systémy Prověřeno Prověřeno
Komfortní výbava Komfortní výbava Prověřeno Prověřeno
 

Extra vybavení a péče o váš vůz

K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.

Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.

+ Prověrka vozu

Recenze

Audi A6 (2004–2011)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Velký vnitřní prostor, Užitná hodnota verze combi (Avant), Konzervativní a důstojný vzhled, Vysoká kvalita interiéru, Skvělý pohon všech kol, Odolný podvozek

Úvodem

Od roku 2004 do roku 2011 vyráběné Audi A6 (typ C6) je třetí generací stejnojmenného vozu vyšší střední třídy. Mezigeneračně tu došlo k výraznému posunu auta, které se v dané třídě snaží splnit řadu protichůdných požadavků. Ve většině případů se mu to však daří skvěle. Svým komfortem totiž auta této třídy dotahují velké limuzíny, přitom po nich zákazníci žádají dynamický a často i sportovní jízdní projev. A6 s hliníkovou konstrukcí se s těmito požadavky vypořádává se ctí, a to i přesto (nebo právě proto), že auto narostlo na ohromnou délku 4927 mm. Obrovské auto přitom opticky nepůsobí tak mohutně, Walter da Silva mu propůjčil dynamické linky kombinované s notnou dávkou elegance. Typickým znakem je rozměrná čelní maska, která zasahuje od kapoty až po spodní okraj nárazníku. Toto poznávací znamení moderních Audi budí respekt, který si A6 po právu zaslouží. A je vcelku jedno, zda jde o sedan, combi, nebo u A6 už tradiční provedení Allroad Quattro se zvýšenou světlou výškou.

Do A6 třetí generace si mohli zákazníci objednat opravdu nepřeberné množství prvků výbavy, které často tento vůz staví naroveň větší a luxusnější řady A8. Už neplatí, že prémiová auta bývají v základu vybavena vcelku chudě a za lepší výbavu si musejí zákazníci připlatit. Tradičně hodně široká je u A6 nabídka pohonných jednotek, které lze navíc kombinovat s velmi oblíbeným pohonem všech kol. Při kvalitách obou kategorií techniky nepřekvapí, že drtivá většina u nás prodaných A6 má pod kapotou diesel a náhon na všechna čtyři – quattro. Základem je dvoulitrový motor TDI se 100 kW nebo silnější verze se 125 kW. Tady náhon všech kol nedostanete, ovšem už tento motor je pro pohon A6 vcelku dostačující. Čtyřkolky lze najít u šestiválcových provedení, u verze 2,7 TDI (140 kW) byla verze Quattro volitelná, silný a docela oblíbený motor 3,0 TDI (176 kW) se jako Quattro dodával automaticky. Zejména u tohoto třílitru ovšem platí, že konkurence umí být úspornější. Benzinové motorizace začínají u dvoulitru TFSI (124 kW) a pak už rovnou skáčeme k šestiválcům. Motor 2,8 FSI v provedení 140 nebo 162 kW byl volitelně k dostání v provedení Quattro, všechny silnější motory už mají náhon na všechna kola standardně. Platí to tedy i pro třílitr TFSI s 213 kW, osmiválec 4,2 FSI s 257 kW a pochopitelně i pro nabroušená provedení S6 a RS6. Jejich specialitou je desetiválec s velmi urozeným původem. Stejný motor, jen s ještě ostřejším naladěním, totiž bije pod kapotou Lamborghini Gallardo. V S6 je atmosférická verze s 5,2 litru objemu a výkonem 320 kW, RS6 má objem snížený na 5 litrů, ale dvojité přeplňování. Výsledkem je 426 kW a naprosto drtivé zrychlení.

Výbava

Už u třetí generace Audi A6 podlehla automobilka tlaku a výbava základních verzí se oproti dřívějšku výrazně vylepšila. Na trhu navíc zcela bez problémů najdeme opravdu velmi dobře vybavené vozy, takže je z čeho vybírat. Základem vždy bylo množství airbagů, dvouzónová automatická klimatizace a většina verzí má tempomat.

Design

Audi A6 třetí generace je velký automobil, který přesto nepůsobí těžkopádným dojmem. Jeho oblý design má dostatek dynamiky a mohutná čelní maska budí respekt. Součástí image Audi jsou i diodové světlomety pro denní svícení, které dodávají vozu na sportovním vzhledu. V obou karosářských verzích působí vůz velmi vyváženě.

Spotřeba

Tradiční volbou majitelů A6 jsou vznětové motory, u kterých lze počítat s dobrou spotřebou, snad jen třílitrový šestiválec je trochu žíznivější než soupeři. U benzinových motorů je spotřeba pochopitelně vyšší, ale nevybočuje nijak z obvyklých kolejí, podepisuje se na tom především relativně nízká hmotnost A6.

Jízdní vlastnosti

Po Audi A6 snad asi nejvíce řidiči chtějí kombinaci komfortního naladění i sportovních jízdních vlastností. Ovšem sportovní projev najdeme spíše v řeči marketingového oddělení Audi, nikoli v praxi. A6 mění směr jízdy méně ochotně než soupeři s pohonem zadních kol, vzhledem ke své koncepci má větší tendenci k nedotáčivosti. Podvozek je však celkově velmi jistý a nezáludný.

Bezpečnost

U vozů vyšší střední třídy je vysoká bezpečnost očekávána a Audi A6 rozhodně tato očekávání nezklame. Velký vůz ochrání posádku při střetu velmi dobře, důkazem je i pětihvězdičkové hodnocení v nárazových testech Euro NCAP. A6 třetí generace navíc může být vybaveno celou řadou špičkových bezpečnostních systémů, například adaptivním tempomatem.

Praktičnost

Audi A6 nabízí ve všech směrech pro posádku dostatek místa, na druhou stranu se tu cestující necítí utopeni. Interiér Audi působí vcelku útulným dojmem. Dostatek místa poskytne i zavazadlový prostor. U sedanu má objem 546 litrů a u combi 565 litrů. Nejsou to rekordní hodnoty, ovšem uspokojí téměř každého.

Komfort

Audi A6 třetí generace přináší velmi komfortní interiér, který mu mohou konkurenti závidět. Posádka rozhodně netrpí nedostatkem místa. Komfort odpružení ovšem ve standardních verzích nedosahuje kvalit konkurence, u sportovních verzí s podvozkem S-Line to vynikne ještě o to více. A6 ovšem může mít i vzduchový podvozek, který tlumení nerovností výrazně vylepší.

Provozní náklady

Jakožto velký prémiový vůz je Audi A6 dražší ojetinou, u které je navíc potřeba počítat s vyššími náklady na servis. A to ne proto, že by byla A6 nespolehlivá, chronické potíže se jí vcelku vyhýbají a u vozu většinou majitelé řeší jen běžné opotřebení. Například výměna problematičtějších hliníkových stabilizátorů ovšem drahá není. V závislosti na zvolené motorizaci dovede být A6 také vcelku úsporný vůz.

Názor odborníka

Velký objem prodejů nových Audi na českém trhu předznamenal bohatou nabídku ojetin. Vozy koupené jako nové v ČR většinou sloužily jako ředitelské limuzíny a na jejich specifikaci se zpravidla nešetřilo. Jsou proto většinou osazeny naftovými šestiválci, téměř vždy disponují pohonem všech kol (u 3,0 TDI vždy) a mají bohatou nadstandardní výbavu.

Na českém trhu se však v současnosti vyskytuje velké množství vozů dovezených ze zahraničí, často z holandských či belgických aukcí leasingových společností. Většinou se jedná o bývalé služební vozy z firemních flotil. Často jde o základní verze, které bývají osazeny motory 2,0 TDI či 2,7 TDI a málokdy disponují pohonem všech kol či koženým čalouněním. Navigace, xenony a automatická převodovka u nich také zdaleka nejsou samozřejmostí. Tržní atraktivita těchto exemplářů je tudíž výrazně horší, nicméně lákavé ceny, a hlavně možnost odpočtu DPH z nich může učinit zajímavou volbu. Je však třeba mít se na pozoru před nedůvěryhodnými prodejci, neboť riziko špatné koupě „stočeného“ či vážně bouraného vozu je zde vyšší.
Podíl benzinových motorů na trhu ojetin je takřka zanedbatelný, tvoří jen asi 5 %. Tržní podíl verze Avant je zhruba 50 %. Kombíky jsou u zájemců o ojetinu velmi žádané, a to i přes prodejní ceny vyšší v průměru o 30–40 tisíc oproti sedanu. Obrovskému a dobře využitelnému kufru zkrátka návštěvník autobazaru nedokáže odolat.
 
Čím Audi tradičně u zákazníků boduje, je kvalita zpracování interiéru. Mnozí zájemci však mohou být zaskočeni nízkou odolností „pogumovaných“ tlačítek, jejichž povrch se po čase začne loupat. U vozů z počátku výroby se lze nezřídka setkat se stávkující elektricky ovládanou ruční brzdou. Mnohem vážnější závadou jsou však selhávající rozvody a vyšší spotřeba oleje u motoru 3,2 FSI. Mnoho těchto agregátů bylo v záruce vyměněno.
Nízká životnost je charakteristická pro variátorové automatické převodovky Multitronic, které byly za příplatek dodávány pro nejslabší motorizace. U oblíbených šestiválcových dieselů ze začátku produkce selhávaly vířivé klapky v sání, kdy hrozilo jejich nasátí do motoru a následné vážné poškození. Nadprůměrně vysoké je také riziko odcizení vozu a jeho následná přeměna v hromadu náhradních dílů. V době své největší slávy byla „Á šestka“ vyhledávaným cílem zlodějů, a proto je potřeba mít se na pozoru před ojetinami pocházejícími z trestné činnosti.
V první řadě by proto kupující neměl podceňovat význam důkladného prověření legálního původu auta, obzvláště při koupi na inzerát či v bazarech provozujících komisní prodej. U lákavě výhodných nabídek aut z dovozu si rozumně uvažující zájemce o ojetinu musí údaj na jejich tachometru zpravidla vynásobit nejméně dvěma. Vždyť vozy této kategorie mnohdy najedou 150 tisíc kilometrů již během prvních 2 let provozu! Proto se nevyplácí podcenit důkladnou předkupní kontrolu vozu v doprovodu zkušeného mechanika. Prověření servisní historie by mělo být samozřejmostí, stejně jako patřičně dlouhá testovací jízda a vyzkoušení funkce veškeré palubní elektroniky. Rozumné je obrátit se na prodejce, který u nabízených vozů garantuje udávaný počet najetých kilometrů.
+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 12 000 Prověřených vozůVybírejte z více jak 12 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Nic Vás nezaujalo? Můžete si vybrat z nabídky až 12 000 prověřených vozů v ČR.

  • Nejoblíbenější
  • Škoda Škoda
    (2564)
  • Volkswagen Volkswagen
    (1150)
  • Hyundai Hyundai
    (655)
  • Kia Kia
    (542)
  • Suzuki Suzuki
    (221)
  • Tesla Tesla
    (4)

  • Všechny značky
  • Abarth Abarth
    (1)
  • Alfa Romeo Alfa Romeo
    (6)
  • Audi Audi
    (318)
  • BMW BMW
    (400)
  • Cadillac Cadillac
    (0)
  • Citroen Citroen
    (404)
  • Cupra Cupra
    (7)
  • Dacia Dacia
    (279)
  • Daewoo Daewoo
    (1)
  • Dodge Dodge
    (2)
  • DS DS
    (6)
  • Fiat Fiat
    (182)
  • Ford Ford
    (707)
  • Honda Honda
    (77)
  • Hummer Hummer
    (0)
  • Hyundai Hyundai
    (655)
  • Chevrolet Chevrolet
    (64)
  • Chrysler Chrysler
    (2)
  • Infiniti Infiniti
    (2)
  • Isuzu Isuzu
    (0)
  • Iveco Iveco
    (2)
  • Jaguar Jaguar
    (5)
  • Jeep Jeep
    (36)
  • Kia Kia
    (542)
  • Lada Lada
    (5)
  • Lancia Lancia
    (0)
  • Land Rover Land Rover
    (20)
  • Lexus Lexus
    (13)
  • Lincoln Lincoln
    (0)
  • Lucid Lucid
    (0)
  • Lynk & Co Lynk & Co
    (0)
  • MAN MAN
    (0)
  • Mazda Mazda
    (188)
  • Mercedes-Benz Mercedes-Benz
    (274)
  • MG MG
    (2)
  • MINI MINI
    (20)
  • Mitsubishi Mitsubishi
    (101)
  • NIO NIO
    (0)
  • Nissan Nissan
    (188)
  • Opel Opel
    (561)
  • ORA ORA
    (0)
  • Peugeot Peugeot
    (542)
  • Polestar Polestar
    (0)
  • Pontiac Pontiac
    (0)
  • Porsche Porsche
    (9)
  • Renault Renault
    (499)
  • Saab Saab
    (1)
  • Seat Seat
    (130)
  • Smart Smart
    (6)
  • Ssang Yong Ssang Yong
    (12)
  • Subaru Subaru
    (12)
  • Suzuki Suzuki
    (221)
  • Škoda Škoda
    (2564)
  • Tesla Tesla
    (4)
  • Toyota Toyota
    (524)
  • VinFast VinFast
    (0)
  • Volkswagen Volkswagen
    (1150)
  • Volvo Volvo
    (76)
    Do 3 let Do 6 let Do 10 let

    Do 100 000 Kč Do 200 000 Kč Do 500 000 Kč

    Zavřít

    Audi A6 2004

    3.0 TDI, 4x4, Automat, navigace, Xenony, Vyhřívání sedaček, Park. senzory
    Cena: 122 000 Kč

    Vážíme si vašeho
    soukromí

    Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.

    Spravovat cookies

    Zásady ochrany osobních údajů

    Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.

    Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.


    Nutné Vždy aktivní

    Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.


    Funkční

    Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.


    Analytické

    Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.


    Marketingové

    Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.