Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2007 |
---|---|
Tachometr | 259 466 km |
Motor | 2.0 TDI, 103kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
Karoserie | Sedan |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 165 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Po prvním majiteli, Koupeno nové v ČR |
Reprezentativní sedan s prvky S-Line, bohatá výbava s automatickou klimatizací, Bi-Xenony a mnohým dalším.
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Výtečné jízdní vlastnosti, Prémiová image, Bohatá nabídka provedení a motorů, Špičkový pohon všech kol, Nízká spotřeba vznětových motorů,
Audi A4 druhé generace se vyrábělo ve dvou vzhledově výrazně odlišných provedeních, která někdy mohou být považována za dvě generace. Technicky jsou však vozy prakticky identické. První provedení s interním označením B6 (typ 8E) se objevilo v roce 2001 a bylo vyráběno do roku 2005, kdy pak bylo nahrazeno modernizovaným provedením B7 (nadále typ 8E). To dostalo především zcela novou masku chladiče, která sahá od kapoty až ke spodnímu okraji nárazníku a je dnes vlastně typickým znakem všech vozů se čtyřmi propojenými kruhy ve znaku. To znamená, že i po boku mladších modelů Audi vypadá modernizovaná A4 druhé generace stále velmi aktuálně. Nová maska dodává vozu celkově dramatičtější vzhled a je výrazným odklonem od vyloženě konzervativního vzhledu, který byl pro A4 až do modernizace v roce 2005 typický. Jinak pro inovovanou druhou generaci platí téměř to samé jako pro model před faceliftem. Tedy je to elegantní prémiový automobil s pouze průměrnou nabídkou prostoru, vynikajícími jízdními vlastnostmi a velmi širokou nabídkou verzí.
Nabídka karosářských verzí zůstala shodná (sedan, combi, kabriolet), velké změny se však odehrály pod kapotou. Motorová paleta byla výrazně obměněna a inovována, premiérově se zde objevují agregáty FSI s přímým vstřikem paliva. Základem však zůstala klasická šestnáctistovka, která je na A4 příliš slabá. Podobně charakteru auta příliš nesedí atmosférický dvoulitr. Opět tu najdeme i oblíbený dvacetiventilový motor 1,8 Turbo, který byl později nahrazen podobným motorem TFSI s šestnácti ventily. Silnější motory pak zastupuje přeplňovaný dvoulitr TFSI s výkonem 147 nebo 162 kW, za pozornost stojí, že rozdíl v dynamice obou motorů je prakticky minimální. Nejvýkonnější běžnou motorizací se pak stal šestiválec 3,2 FSI se 188 kW. V roce 2005 ovšem přišla na trh lahůdka, nejostřejší provedení RS4, jehož vysokootáčkový osmiválcový motor 4,2 FSI byl vyladěn na výkon 309 kW. V prodeji zůstalo i provedení S4 s výkonem 253 kW.
Změny se dotkly také palety vznětových motorů. Základem zůstává 1,9 TDI se 75 kW, požadavek na jakýkoli vyšší výkon ovšem znamená přítomnost trochu méně spolehlivého 2,0 TDI. Ten je k dispozici ve variantách s výkonem 103 a 125 kW. Šestiválec 2,5 TDI zůstal u prostředního výkonového provedení 120 kW, silnější pak je motor 2,7 TDI, který nabízí 132 kW. Na špičku nabídky dieselů se zařadil třílitrový šestiválec ve verzích s výkonem 150 a 171 kW, který přináší velmi dobrou dynamiku, ovšem ve spotřebě paliva zrovna neexceluje.
Prémiový automobil neznamená automaticky výbornou výbavu, výrobci si rádi nechávají za lepší provedení a prvky připlácet nemalé sumy. Při hledání ojetin to ovšem nehraje příliš roli. Chudší verze A4 nejsou příliš běžné a ceny lépe vybavených modelů nejsou o mnoho vyšší, takže je rozhodně lepší hledat právě takové kousky.
U faceliftované verze druhé generace Audi A4 došlo k výraznějšímu obratu celkového vzhledu auta. Zajímavostí je, že za tuto změnu charakteru může vlastně jenom výrazná úprava přední partie, konkrétně masky chladiče. A4 od roku 2005 ctí nový designový směr Audi s mohutnou a vysokou maskou, což znamená, že tento ojetý vůz opticky stále zapadá do aktuální modelové nabídky.
Základní 1,9 TDI je nejen nejúspornější motor v A4, je však také oblíbenou a spolehlivou volbou. Nízkou spotřebu mají i dvoulitry TDI, šestiválcové motory však už mají v porovnání s konkurencí nároky na palivo mírně vyšší. Naopak benzinové přeplňované motory TFSI dovedou být úspornější než soupeři.
Audi A4 je jistotou v oblasti jízdních vlastností, kdo se navíc například často vydává do hor nebo jinam na zasněžené cesty, ocení bohatou nabídku verzí s pohonem všech kol. Celkově platí, že A4 skvěle drží stopu a dovede být dostatečně agilní i v zatáčkách, byť v této oblasti se nemůže rovnat úhlavnímu konkurentovi, trojkovému BMW.
Pro Audi A4 platí z roku 2001 čtyřhvězdičkový výsledek z nárazových testů Euro NCAP. Inovovaná verze crash-testy znovu neprocházela, jelikož nedošlo u vozu ke konstrukčním změnám. Hodnocení je tedy platné i pro modely vyráběné od roku 2005. Prémiový charakter vozu se pozitivně podepisuje na podstatně širší bezpečnostní výbavě, než bylo v dané době obvyklé. K bezpečnosti přispívají pozitivní měrou i jisté jízdní vlastnosti především verzí s pohonem všech kol.
Je to možná trochu zvláštní rys, ale starší vozy prémiového segmentu střední třídy příliš neoplývají nabídkou prostoru pro posádku i zavazadla. Prostornost interiéru A4 je tak pouze průměrná a zavazadlový prostor rozhodně chalupáře neosloví. Většina majitelů však se 460 litry u sedanu nebo 440 litry u combi dovede žít bez problémů.
Zatímco konkurence od BMW je orientována především na špičkové jízdní vlastnosti, Audi A4 je spíše komfortnějším vozem, ovšem zase ne tolik jako u céčkového Mercedesu. Celkově je A4 pohodlný vůz, který ovšem poskytuje jen průměrný prostor pro posádku.
U Audi nepřekvapí vyšší náklady na servis a náhradní díly, u prémiové značky je potřeba s takovým faktem počítat. Příznivé naopak mohou být náklady na palivo u vznětových provedení a ani u všech dílů vzhledem k jejich koncernovému původu nemusejí být ceny přehnaně vysoké.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8002.0 TDI , nové v ČR, 1. majitel, Xenony, Automatická klimatizace, Tempomat
Rok uvedení do provozu | 2007 |
---|---|
Tachometr | 259 466 km |
Motor | 2.0 TDI, 103kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
Karoserie | Sedan |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 165 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Po prvním majiteli, Koupeno nové v ČR |
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.