Praha 5. listopadu 2014 – Přestože se na trhu ojetin objevují signály pomalého oslabení, AAA AUTO zahájilo poslední čtvrtletí s dalším pozitivním výsledkem. Celkový počet letos prodaných vozů ve skupině se vyšplhal na 54 000, což je meziročně růst o 12,6 %, přičemž v říjnu si zákazníci odvezli 5453 aut.
„Vysoké prodeje se nám daří udržet díky několika marketingovým akcím. V současné době jsou to zejména zimní pneumatiky ke každému vozu a také jsme zahájili kampaň ,slevové šílenství‘. Věřím, že obě tyto akce nám přinesly větší množství zákazníků,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO. V rámci kampaně „slevové šílenství“, kterou AAA AUTO zahájilo v říjnu, mohou jednotlivé slevy dosáhnout až 70 000 korun na jednom voze. „Očekáváme, že se nám brzy podaří vyrovnat celkový počet prodaných vozů v minulém roce a do konce roku dosáhnout nového prodejního rekordu více než 63 000 automobilů,“ dodala Topolová.
Prodeje v závěru roku budou již podpořeny novými pobočkami ve Znojmě a v Martině. „V příštím roce očekáváme v rámci skupiny významný nárůst prodejů díky plánovanému znovuzahájení našich aktivit na polském trhu,“ řekla Topolová.
Skupina AAA AUTO působí na trhu již 22 let. Provozuje síť 35 poboček v České republice, na Slovensku, v Rusku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1,5 milionu zákazníků. Auditované výnosy skupiny v roce 2013 činily 379 milionů eur. Ve stejném roce AAA AUTO prodalo 56 648 vozů, z toho 38 297 v ČR, 15 896 na Slovensku a 2455 na ruském trhu. Za prvních deset měsíců roku 2014 si zákazníci odvezli již téměř 54 000 aut. Společnost od roku 2012 prodává vozy také pod staronovou značkou Mototechna, pod kterou v České i Slovenské republice soustředila nabídku „zánovních“ automobilů. V dubnu 2014 Mototechna zahájila prodej luxusních vozů v novém segmentu Mototechna Premium. Značka AAA AUTO se v rámci studie agentury Ogilvy & Mather z podzimu roku 2013 umístila mezi deseti nejlepšími českými značkami po listopadu 1989.
|