V červenci 2015 se v AAA AUTO prodalo nejvíce vozů s klimatizací v celé historii

Zákazníci vzali automobily s klimatizací v AAA AUTO útokem

Praha 5. srpen – Podíl automobilů s klimatizací prodaných v AAA AUTO tvoří v současnosti téměř 78 %. Vysoké teploty panující v uplynulých týdnech měly za následek, že se letošní červenec v AAA AUTO stal rekordním měsícem, co se týče prodaných vozů s klimatizací. Klimatizovaný automobil si zde koupilo přibližně 86 % zákazníků.

Zatímco v roce 2008 se klimatizace řadila k nadstandardní výbavě automobilů a disponovalo jí pouze každé druhé ojeté auto, v současnosti ji nemá jen každý sedmý prodaný vůz. Od roku 2011 AAA AUTO prodalo více než 132 tisíc vozů s klimatizací. Za čtyři roky se zvýšil podíl automobilů s tímto prvkem ve výbavě o celých 17 % na rekordních 85,35 %.

Zatímco vůz s automatickou klimatizací si z AAA AUTO v červenci odvezlo 41,17 % zákazníků, vozů s manuální klimatizací bylo prodáno ještě o něco více, a to 44,18 %. Prodeje klimatizovaných vozů v AAA AUTO tak v červenci předstihly současný stav automobilů s klimatizací v provozu, kdy se nyní na českých silnicích dle některých statistik pohybuje přibližně 40 % aut s manuální a 35 % s digitální klimatizací.

Klimatizace jako součást výbavy má v dnešní době jen minimální dopad na výši ceny. Ten se například u dvou srovnatelných ojetých vozů pohybuje v řádech maximálně jednotek tisíc korun,“ vysvětluje Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO. Dodává k tomu: „Klimatizace v dnešní době představuje standardní součást vozu a kupující má díky tomu za téměř stejnou cenu další stupeň výbavy navíc.“

Dalším trendem v moderní komfortní výbavě ojetých aut jsou rostoucí prodeje vozů s dvou- a čtyřzónovou klimatizací. Stále častěji se v nabídce ojetých vozů objevují auta s větranými sedačkami. Například nové BMW řady 7 může být vybaveno větranými sedačkami na místě řidiče i všech spolujezdců.


Logo Skupina AAA AUTO působí na trhu již 23 let. Provozuje síť 36 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1,6 milionu zákazníků. Auditované výnosy skupiny v roce 2014 činily 437 milionů eur, ve stejném roce firma prodala 63 613 aut. Společnost od roku 2012 prodává vozy také pod staronovou značkou Mototechna, pod kterou v České i Slovenské republice soustředila nabídku „zánovních“ automobilů. V dubnu 2014 Mototechna zahájila prodej luxusních vozů v novém segmentu Mototechna Premium. Značka AAA AUTO se v rámci studie agentury Ogilvy & Mather z podzimu roku 2013 umístila mezi deseti nejlepšími českými značkami po listopadu 1989. Skupinu AAA AUTO koncem roku 2014 převzal britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners.

 




Vážíme si vašeho
soukromí

Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.

Spravovat cookies

Zásady ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.

Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.


Nutné Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.


Funkční

Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.


Analytické

Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.


Marketingové

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.



Zrušit

Momentálně je online 0 odborníků Volejte denně 8:00 - 21:00 Zavolejte mi
Google hodnocení   4,5
Nejlépe hodnocený
prodejce ojetých vozů
v České republice.

S průměrným hodnocením
zákazníků všech našich
poboček 4,5 hvězdičky.