Poprodejní péče o zákazníky

Užitečné rady a důležité informace

Společnost AAA AUTO si váží všech svých zákazníků, a proto připravila nový projekt Péče o zákazníka. V rámci tohoto projektu se snaží s náležitou péčí poskytnout kvalitní služby všem svým zákazníkům. Cílem je zejména náležitá péče o zákazníka, vyřízení reklamací bez zbytečných průtahů a dále poskytnutí doplňkových služeb, které na těchto stránkách naleznete.

Naší snahou je, abyste vy, naši věrní zákazníci, odcházeli vždy spokojeni a rádi se k nám vraceli. Připravili jsme pro vás transparentnější a rychlejší systém, jak zadat váš požadavek nebo reklamaci on-line. Najdete zde podrobný návod na vložení vašeho požadavku, a jak postupovat dále.

Budeme rádi, pokud se s námi na těchto stránkách podělíte o vaše zkušenosti a podněty pro zkvalitnění naší péče o vás.

Věříme, že budete s našimi službami spokojeni.

ČASTÉ DOTAZY PO NÁKUPU


Chcete více informací? Volejte zdarma 800 110 800 nebo nám napište.