NOVÝM ZÁKAZNICKÝM OMBUDSMANEM AAA AUTO JE BÝVALÝ MLUVČÍ VLÁDY ROMAN PROROK

Vážení zákazníci AAA AUTO,

přestože v uplynulém roce se zvýšilo množství prodaných aut ve skupině AAA AUTO o více než desetinu, jsem rád, že počet zákaznických stížností začal klesat. Za posledních 12 měsíců to bylo méně než 0,2 % z celkového celkového počtu téměř 57 000 prodaných vozů. Vzhledem k tomu, že roste průměrná cena prodávaných vozů, podstatná část klientů si již zřejmě uvědomuje, že čím vyšší je počáteční investice do ojetého vozu, tím menší jsou následné nutné náklady na opravy a výměny dílů. S vyšším počtem prodaných vozů v „lepší kondici“ obecně klesá počet reklamací a stížností. Řada reklamací však vychází z nedostatečného studia smluvních dokumentů, a proto musím opakovaně konstatovat, že byste měli jakékoliv dokumenty podepisovat až po pečlivém přečtení, a to zejména v případech nákupu na úvěr.

Bohužel se setkávám s tím, že ne vždy je lidem jasné, které závady je možné reklamovat. Ojetý vůz je samozřejmě opotřebovaný, a proto ho lze koupit za nižší cenu než nový. Je ovšem nutno počítat s tím, že jsou na něm součásti či celky, které podléhají běžnému opotřebení, za které nemůže být obchodník s ojetými vozy odpovědný, jako jsou komponenty brzdového systému (např. destičky a kotouče) nebo součásti převodové soustavy.

Mým cílem jako zákaznického ombudsmana je hledat řešení sporných situací tak, abyste byli spokojeni. Jsem zde k dispozici pro případy, kdy vy, zákazníci, budete mít pocit, že vaše reklamace, stížnosti či podněty nebyly vyřízeny podle platných zákonů či vlastních pravidel prodejce, jako jsou všeobecné obchodní podmínky či reklamační řád. Udělám maximum pro to, aby obě strany sporu našly smírné řešení.

Pokud mě chcete kontaktovat, použijte, prosím, formulář na této stránce a uveďte do něj maximum informací, abych mohl váš případ detailně posoudit. Po odeslání formuláře budete do několika dnů kontaktováni s návrhem dalšího postupu. Všechny dotazy z formuláře se dále automaticky evidují. S nimi související obchodní případy jsou zpětně přezkoumávány a je z nich vyvozována osobní odpovědnost konkrétních pracovníků.

S pozdravem váš
Roman Prorok

Kontaktujte ombudsmana

 




Volejte zdarma 800 110 800