Tiskové zprávy

2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016

Q1 | Q2 | Q3 | Q4

2016

1 2 3  >
Prodeje skupiny AAA AUTO lámou rekordy, v dubnu si v „áčkách“ koupilo vůz 6232 lidí
3. květen 2016
Prodeje skupiny AAA AUTO lámou rekordy, v dubnu si v „áčkách“ koupilo vůz 6232 lidí
Praha, 3. května 2016 – V dubnu skupina AAA AUTO poprvé od doby před ekonomickou krizí prodala během jednoho měsíce přes šest tisíc vozů, konkrétně 6232. Rekordy lámala nejen celková výkonnost skupiny, nejvíce vozů za posledních osm let se prodalo i v České republice a na pražské centrále. Výkonnost skupiny AAA AUTO šla proti trendu nabídky ojetin na trhu, kterých bylo oproti dubnu v rámci celé ČR inzerováno o 25 tisíc méně než v březnu.

Nízké ceny paliva zvedly zájem  o výkonnější ojetiny a vozy SUV
2. květen 2016
Nízké ceny paliva zvedly zájem o výkonnější ojetiny a vozy SUV
Praha, 2. května 2016 – Dlouhotrvající nízké ceny pohonných hmot se v posledních měsících projevily ve zvýšeném zájmu o ojeté vozy s vyšší spotřebou. O 16 % vzrostly za první čtyři měsíce letošního roku prodeje ojetých vozů SUV. Zájem o ojeté vozy se silnějším motorem se zvedl o 19,2 %. Vyplynulo to z analýzy společnosti AAA AUTO, která se zaměřila na vliv cen paliv na strukturu prodejů ve své síti 21 poboček po celé České republice.

Generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová získala ocenění v prestižní soutěži Manažer roku
22. duben 2016
Generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová získala ocenění v prestižní soutěži Manažer roku
Praha, 22. dubna 2016 - Nejprestižnější soutěž manažerských osobností Manažer roku včera vyhlásila výsledky svého 23. ročníku. Generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová se již opakovaně umísťuje mezi finalisty a letos navíc získala i významný titul Mladý manažerský talent roku 2015. Společnost AAA AUTO pod jejím vedením navýšila prodeje ojetých automobilů o 23 %, počet poboček z třiceti na více než čtyřicet a úspěšně expandovala do Polska a Maďarska.

Mototechna Premium slaví druhé výročí. Stihla prodat téměř 600 vozů za průměrnou cenu 909 tisíc korun
21. duben 2016
Mototechna Premium slaví druhé výročí. Stihla prodat téměř 600 vozů za průměrnou cenu 909 tisíc korun
Praha, 21. dubna 2016 - Pod hlavičkou značky Mototechna Premium, která se zaměřuje na prodej luxusních zánovních automobilů a kterou společnost AAA AUTO představila v dubnu 2014, se během dvou let na trhu prodalo 581 vozů, přičemž průměrná cena jednoho automobilu činila 909 tisíc korun. Nejoblíbenější značkou je s podílem 31,3 % BMW s nejprodávanějším modelem BMW 5. Mototechně Premium přály i známé české osobnosti, které nechyběly na oslavě spojené se křtem nové kavárny na pražské pobočce.

Mototechna přichází s úvěrem Bumerang na zánovní ojeté vozy, chce jím konkurovat operativnímu leasingu
19. duben 2016
Mototechna přichází s úvěrem Bumerang na zánovní ojeté vozy, chce jím konkurovat operativnímu leasingu
Praha, 19. dubna 2016 - Mototechna, značka pro prodej zánovních vozů v rámci skupiny AAA AUTO, nově poskytuje pro financování nákupu vozů úvěr s garantovanou odkupní cenou automobilu Bumerang. Tento produkt je mutací v zahraničí velmi populárního úvěrového produktu, upraveného pro podmínky tuzemského trhu.

S příchodem jara výrazně ožil i trh ojetin
11. duben 2016
S příchodem jara výrazně ožil i trh ojetin
Praha, 11. dubna – Počet inzerovaných aut na českém trhu v březnu dosáhl 99 tisíc, průměrná cena ojetin naopak zaznamenala posun směrem nahoru. Oproti 174 609 Kč za které byly vozy inzerovány v únoru, se březnové ceny v inzerátech zvedly v průměru o 23 tisíc korun. Vyplynulo to z kontinuálního sledování trhu, které provádí společnost AAA AUTO.

Úspěšné vzkříšení značky přineslo Mototechně ocenění v soutěži 100 obdivovaných firem České republiky
8. duben 2016
Úspěšné vzkříšení značky přineslo Mototechně ocenění v soutěži 100 obdivovaných firem České republiky
Praha, 8. dubna 2016 – Společnost AAA AUTO v roce 2012 vzkřísila dříve úspěšnou značku Mototechna, pod kterou prodává zánovní vozy, které mají parametry vozů nových, ve většině případů záruku od výrobce a cenu nižší až o 40 % oproti vozům novým. Za dobu své existence prodala Mototechna již téměř 20 000 vozů v České republice a více než 4 200 na Slovensku. Ocenění za úspěšné obnovení značky v rámci soutěže 100 obdivovaných firem České republiky je tak jen pomyslnou třešinkou na dortu.

Komfortu u ojetin vévodí parkovací systémy
31. březen 2016
Komfortu u ojetin vévodí parkovací systémy
Praha, 31. března 2016 – Zákazníci českých autobazarů se z hlediska komfortní výbavy ojetých vozů zaměřují především na prvky usnadňující parkovací manévr. Zatím co prodeje vozů s parkovacím asistentem, který informuje řidiče o vzdálenosti auta k překážce, vzrostly meziročně v letech 2014 a 2015 o 112,5 %, vozy s automatickým parkováním zaznamenaly nárůst dokonce o 209,5 %. Stejný trend se potvrzuje během prvního čtvrtletí letošního roku. Vyplývá to z analýzy nejprodávanějších specifikací ojetých vozů AAA AUTO Index.

První delší Velikonoce mění nákupní zvyklosti zájemců o ojeté vozy
23. březen 2016
První delší Velikonoce mění nákupní zvyklosti zájemců o ojeté vozy
Praha 23. března - Od dlouhého velikonočního víkendu pochopitelně očekávají vyšší tržby mnozí poskytovatelé služeb a obchodníci, zvýšená poptávka se však projevuje i v oblastech, kde by ji málokdo očekával. Mohlo by se například zdát, že na prodeji automobilů se nový státní svátek nijak zvlášť neprojeví, ale pravý opak je pravdou - alespoň v případě ojetých vozidel. Podle údajů společnosti AAA AUTO hodlá své plány na čtyřdenní víkend pomocí nově pořízeného vozu z druhé ruky uskutečnit o 20 % více zákazníků než v loňském roce.

Lidé nejčastěji mění ojetý vůz po 4 letech a upřednostňují prověřené velké autobazary
22. březen 2016
Lidé nejčastěji mění ojetý vůz po 4 letech a upřednostňují prověřené velké autobazary
Praha, 22. března 2016 – Ať už si zákazník kupuje nové nebo ojeté auto, většinou počítá s tím, že za další tři až čtyři roky bude auto znovu měnit. Tento všeobecný trend potvrzují i statistiky AAA AUTO, kde více než 57 % zákazníků, kteří se opakovaně do autobazaru vrací, mění svůj vůz do 4 let. Počet věrných zákazníků se za poslední 4 roky zvýšil o 163 %. Nejčastěji se pak vrací pro vozy značky Škoda.

 

Skupina AAA AUTO působí na trhu již 24 let. Provozuje síť  41 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1 750 000 zákazníků. Skupina prodá ročně přes 63 000 vozů a je tak největším prodejcem ojetých aut ve střední a východní Evropě. Od roku 2012 prodává vozy také pod obnovenou značkou Mototechna, pod kterou soustředila nabídku „zánovních“ automobilů. V roce 2014 Mototechna zahájila prodej luxusních vozů v novém segmentu Mototechna Premium. Značka AAA AUTO se podle studie agentury Ogilvy & Mather opakovaně umístila mezi deseti nejlepšími českými značkami po listopadu 1989. Společnost se pravidelně umisťuje v žebříčku Czech TOP 100, loni se umístila i v žebříčku Českých 100 nejlepších. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. 

Adresa: AAA Auto International a.s., Dopraváků 874/15, Čimice, 184 00 Praha 8; IČ: 01759299



Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací