Tiskové zprávy

2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016

Q1 | Q2 | Q3 | Q4

2016

1 2 3  >
Bude se loňské žhavé léto opakovat? Podle prodejních čísel ojetých kabrioletů rozhodně ano
26. květen 2016
Bude se loňské žhavé léto opakovat? Podle prodejních čísel ojetých kabrioletů rozhodně ano
Praha 26. května 2016 – Jedním z nejmarkantnějších trendů na trhu s ojetými vozy je letos pokračující nárůst poptávky po vozech se stahovací nebo odnímatelnou střechou – kabrioletech. Symbolu ležérního životního stylu dává před praktickým vozem pro každodenní provoz přednost stále více řidičů už několik posledních let, letošní boom je však možná i pod vlivem loňského žhavého léta rekordní. Největší prodejce ojetých aut ve střední a východní Evropě AAA AUTO International jich od začátku roku do poloviny května jen v České republice a na Slovensku prodal dvakrát tolik, co loni.

V Jihomoravském kraji lidé preferují ojetá SUV a kombi, nejpopulárnější jsou Škodovky, VW a Ford
24. květen 2016
V Jihomoravském kraji lidé preferují ojetá SUV a kombi, nejpopulárnější jsou Škodovky, VW a Ford
Brno, 24. května 2016 – Do poloviny května letošního roku se v Jihomoravském kraji oproti stejnému období loňského roku razantně zvýšily prodeje ojetých automobilů SUV a kombi i celkové prodeje všech vozů. Vyplývá to ze statistik společnosti AAA AUTO, která je se zhruba 64 000 prodaných ojetých vozů ročně největším středoevropským prodejcem použitých automobilů. Zvýšený zájem o ojeté vozy koresponduje i se stoupající poptávkou po novém úvěrovém produktu Bumerang, který přímo konkuruje operativnímu leasingu.

AAA AUTO v Polsku za rok prodalo přes 2500 vozů a chystá čtvrtou pobočku
17. květen 2016
AAA AUTO v Polsku za rok prodalo přes 2500 vozů a chystá čtvrtou pobočku
Praha / Varšava, 17. května 2016 – Před rokem otevřela skupina AAA AUTO své první polské autocentrum ve městě Piaseczno u Varšavy a zahájilo tak realizaci svého plánu mezinárodní expanze, v níž Polsko hraje klíčovou roli. V současné době má AAA AUTO v Polsku již tři pobočky s téměř 600 vozy, další autocentrum přibude zhruba za měsíc.

V Německu rychle zdražují Octavie I a II, nejoblíbenější dovozové ojetiny
12. květen 2016
V Německu rychle zdražují Octavie I a II, nejoblíbenější dovozové ojetiny
Praha, 12. května 2016 – Jak vyplynulo z výsledků mapování Evropského trhu ojetých vozů, které kontinuálně provádí společnost AAA AUTO, v Německu po předchozím razantním zdražení z nabídky ojetých vozů téměř vymizely automobily Škoda Octavia I a II. Ty přitom dlouhodobě patřily mezi nejčastěji importované starší ojeté vozy, dovážené ze zemí Evropské unie. Poslední rok byl pro německou ekonomiku náročný zejména v souvislosti s uprchlickou krizí, která se mohla podepsat i na vývoji trhu ojetin.

AAA AUTO: I na letní provoz je vhodné se dobře připravit
10. květen 2016
AAA AUTO: I na letní provoz je vhodné se dobře připravit
Praha, 10. května 2016 – Všichni řidiči vědí, že na zimní sezónu musí vůz důkladně připravit ještě před nástupem mrazů. Že je nutné auto správně nachystat i na léto, je jim podle zkušeností společnosti AAA AUTO daleko méně jasné. „I letos jaro udeřilo plnou silou už před několika týdny, ale řada řidičů jako by si toho ještě ani nevšimla,“ konstatuje generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová. „Před zimou řidiče zpravidla k aktivní přípravě vozu přiměje obava o bezpečnost a o případnou ztrátu mobility. V létě už toto nebezpečí tak intenzivně nevnímají, to však neznamená, že by měli přípravu na úspěšný přechod do letní sezóny jakkoli podceňovat.“

České maminky preferují vozy kombi v benzínu a s manuální převodovkou
5. květen 2016
České maminky preferují vozy kombi v benzínu a s manuální převodovkou
Praha, 5. května 2016 – V AAA AUTO tvoří ženy téměř 30 % zákazníků. Specifickou skupinu pak tvoří ženy – matky, které připomíná krásný mezinárodní svátek Den matek, jež letos připadá na 8. května. Podle nejnovějších statistik AAA AUTO se v populaci maminek - řidiček těší největší oblibě benzinové automobily s manuální převodovkou v provedení kombi, MPV a SUV.

Prodeje skupiny AAA AUTO lámou rekordy, v dubnu si v „áčkách“ koupilo vůz 6232 lidí
3. květen 2016
Prodeje skupiny AAA AUTO lámou rekordy, v dubnu si v „áčkách“ koupilo vůz 6232 lidí
Praha, 3. května 2016 – V dubnu skupina AAA AUTO poprvé od doby před ekonomickou krizí prodala během jednoho měsíce přes šest tisíc vozů, konkrétně 6232. Rekordy lámala nejen celková výkonnost skupiny, nejvíce vozů za posledních osm let se prodalo i v České republice a na pražské centrále. Výkonnost skupiny AAA AUTO šla proti trendu nabídky ojetin na trhu, kterých bylo oproti dubnu v rámci celé ČR inzerováno o 25 tisíc méně než v březnu.

Nízké ceny paliva zvedly zájem  o výkonnější ojetiny a vozy SUV
2. květen 2016
Nízké ceny paliva zvedly zájem o výkonnější ojetiny a vozy SUV
Praha, 2. května 2016 – Dlouhotrvající nízké ceny pohonných hmot se v posledních měsících projevily ve zvýšeném zájmu o ojeté vozy s vyšší spotřebou. O 16 % vzrostly za první čtyři měsíce letošního roku prodeje ojetých vozů SUV. Zájem o ojeté vozy se silnějším motorem se zvedl o 19,2 %. Vyplynulo to z analýzy společnosti AAA AUTO, která se zaměřila na vliv cen paliv na strukturu prodejů ve své síti 21 poboček po celé České republice.

Generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová získala ocenění v prestižní soutěži Manažer roku
22. duben 2016
Generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová získala ocenění v prestižní soutěži Manažer roku
Praha, 22. dubna 2016 - Nejprestižnější soutěž manažerských osobností Manažer roku včera vyhlásila výsledky svého 23. ročníku. Generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová se již opakovaně umísťuje mezi finalisty a letos navíc získala i významný titul Mladý manažerský talent roku 2015. Společnost AAA AUTO pod jejím vedením navýšila prodeje ojetých automobilů o 23 %, počet poboček z třiceti na více než čtyřicet a úspěšně expandovala do Polska a Maďarska.

Mototechna Premium slaví druhé výročí. Stihla prodat téměř 600 vozů za průměrnou cenu 909 tisíc korun
21. duben 2016
Mototechna Premium slaví druhé výročí. Stihla prodat téměř 600 vozů za průměrnou cenu 909 tisíc korun
Praha, 21. dubna 2016 - Pod hlavičkou značky Mototechna Premium, která se zaměřuje na prodej luxusních zánovních automobilů a kterou společnost AAA AUTO představila v dubnu 2014, se během dvou let na trhu prodalo 581 vozů, přičemž průměrná cena jednoho automobilu činila 909 tisíc korun. Nejoblíbenější značkou je s podílem 31,3 % BMW s nejprodávanějším modelem BMW 5. Mototechně Premium přály i známé české osobnosti, které nechyběly na oslavě spojené se křtem nové kavárny na pražské pobočce.

 

Skupina AAA AUTO působí na trhu již 24 let. Provozuje síť  41 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1 750 000 zákazníků. Skupina prodá ročně přes 63 000 vozů a je tak největším prodejcem ojetých aut ve střední a východní Evropě. Od roku 2012 prodává vozy také pod obnovenou značkou Mototechna, pod kterou soustředila nabídku „zánovních“ automobilů. V roce 2014 Mototechna zahájila prodej luxusních vozů v novém segmentu Mototechna Premium. Značka AAA AUTO se podle studie agentury Ogilvy & Mather opakovaně umístila mezi deseti nejlepšími českými značkami po listopadu 1989. Společnost se pravidelně umisťuje v žebříčku Czech TOP 100, loni se umístila i v žebříčku Českých 100 nejlepších. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. 

Adresa: AAA Auto International a.s., Dopraváků 874/15, Čimice, 184 00 Praha 8; IČ: 01759299



8 505

kvalitních vozů
za nejlepší ceny v ČR

800 110 800denně od 8:00 do 21:00
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací