Tiskové zprávy

2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017

Q1 | Q2 | Q3 | Q4

2017

1 2 3 4 5 6 7  >
Dvacetileté auto z Áček pokořilo 14 tisíc kilometrů a dojelo do mongolského Ulánbátaru
dnes - 21. srpen 2017
Dvacetileté auto z Áček pokořilo 14 tisíc kilometrů a dojelo do mongolského Ulánbátaru
Praha, 21. srpna 2017 – Tři týdny po odjezdu mladí cestovatelé Richard Nemeth a Stefan Stefanov z Ostravy a „richhiker“ Stanislav Gálik dorazili s autem za 69 000 korun z AAA AUTO do cílové destinace v mongolském Ulánbátaru. Pokořili tak trasu o délce 13 800 kilometrů vedoucí přes 14 zemí. Na strastiplné cestě, kde vystoupali až do 5 000 m.n.m. auto postihly pouze tři defekty na pneumatikách. Dvacetileté BMW si tak poradilo s nadmořskou výškou i s nekvalitním 80-ti oktanovým benzínem.

Zájem o alternativní paliva stále roste
16. srpen 2017
Zájem o alternativní paliva stále roste
Praha, 16. srpna 2017 - Mezi novými auty je i díky státní podpoře znatelný zvýšený zájem o plně elektrické a hybridní vozy nebo vozy na CNG. Na trhu ojetých vozidel jsou ale prodejní trendy odlišné. Zákazníci se alternativních pohonů stále trochu bojí.

Mototechna přichází s flexibilní variantou operativního leasingu na zánovní vozy
14. srpen 2017
Mototechna přichází s flexibilní variantou operativního leasingu na zánovní vozy
Praha, 14. srpna 2017 - Mototechna, značka pro prodej zánovních vozů v rámci skupiny AAA AUTO, nově poskytuje firemním klientům při nákupu vozů do 2 let stáří flexibilní variantu operativního leasingu s kalkulací zůstatkové hodnoty a možností odkupu po doplacení úvěru. Nový produkt Puzzle je nabízen ve spolupráci s Českou spořitelnou.

25 let AAA AUTO – v nabídce vozů se za čtvrtstoletí objevily skutečné rarity
10. srpen 2017
25 let AAA AUTO – v nabídce vozů se za čtvrtstoletí objevily skutečné rarity
Praha, 10. srpna 2017 – Nejen Škoda, Volkswagen, Ford, Hyundai a další běžné značky brázdí české silnice. Ať už jde o vozy luxusní, málo známé či z limitovaných edicí, v běžném provozu na ně člověk narazí zřídkakdy. O to menší šanci mají zájemci o ojeté vozy na jejich koupi v běžných autobazarech. Jinak tomu ovšem je v AAA AUTO. V průběhu 25 let se v nabídce největšího prodejce ojetin u nás pravidelně objevovaly, a i nadále objevují opravdové rarity, které jsou zákazníkům k dispozici stejně jako jakákoliv jiná auta.

Značka není rozhodující, při výběru ojetiny hrají roli jiné hodnoty
8. srpen 2017
Značka není rozhodující, při výběru ojetiny hrají roli jiné hodnoty
Praha, 8. srpna 2017 – Nic není jako dříve, ani věrnost řidičů jedné značce. Statistiky potvrzují, že s čestnou výjimkou domácí značky Škoda řidiči necítí takovou spřízněnost se „svou“ značkou automobilu jako ještě před několika lety. A stále větší je i skupina těch, pro něž značka nehraje vůbec žádnou roli. Rekrutují se především z řad mladších ročníků a tvoří dnes už dokonce více než čtvrtinu zákazníků trhu s novými vozy. Podobný trend začíná společnost AAA AUTO registrovat i v případě ojetých vozidel.

V červenci vzrostl zájem o rodinné ojeté vozy,  nabídka automobilů lehce poklesla
3. srpen 2017
V červenci vzrostl zájem o rodinné ojeté vozy, nabídka automobilů lehce poklesla
Praha, 3. srpna 2017 – V červenci bylo na českém trhu inzerováno 69 000 ojetých vozů. Průměrný nájezd a cena se oproti červnu víceméně nezměnily, stejně jako průměrné stáří vozů. V ČR, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku bylo v rámci července inzerováno celkem 303 tisíc ojetých automobilů. Vyplynulo to z pravidelné analýzy společnosti AAA AUTO, která trh s ojetými automobily kontinuálně sleduje a provádí jeho dlouhodobé srovnávání.

Dvacetileté auto se vydává na cestu do Mongolska, vůz vybrali lidé z nabídky AAA AUTO
1. srpen 2017
Dvacetileté auto se vydává na cestu do Mongolska, vůz vybrali lidé z nabídky AAA AUTO
Praha, 1. srpna 2017 – Společnost AAA AUTO je na trhu již 25 let a to, že nabízí jen kvalitní a prověřené vozy, už nejednou dokázala - například když loni vypravila dva nezávislé cestovatele Richarda Nemetha a Stefana Stefanova na nízkonákladovou dobrodružnou cestu do Dakaru a zpět Škodou Octavia za 69 000 korun. Dnes se cestovatelé vydávají na další cestu v autě za stejnou cenu, které jim tentokrát vybrali fanoušci na Facebooku z nabídky největšího prodejce ojetin. Společnost jim tentokrát bude dělat zakladatel oděvní značky Galard, autor knihy „Jak jsem stopoval letadlo“ a poradce pro značku Mototechna Stanislav Gálik. Hlavním partnerem výpravy je Česká spořitelna.

25 let AAA AUTO: Společnost se stala inovátorem v oblasti nákupů a prodejů na webu
27. červenec 2017
25 let AAA AUTO: Společnost se stala inovátorem v oblasti nákupů a prodejů na webu
Praha, 27. července 2017 – Nákup a prodej produktů prostřednictvím webových stránek dnes představuje automatickou součást každodenně uskutečněných obchodů u velké části spotřebitelů. Prodej s využitím webové prezentace není pouze doménou běžného spotřebního zboží, ale tvoří základ také pro prodej automobilů. Společnost AAA AUTO začala s rozvojem on-line obchodování už v roce 1998, kdy spustila první webovou prezentaci. O pouhé čtyři roky později se web www.aaaauto.cz stal nejnavštěvovanější automobilovou stránkou u nás.

Od pokoutního prodeje k profesionálním službám aneb jak se změnil trh ojetin za 25 let
25. červenec 2017
Od pokoutního prodeje k profesionálním službám aneb jak se změnil trh ojetin za 25 let
Praha, 25. července 2017 – Málokdo z řad zákazníků by se asi chtěl vrátit do devadesátých let a kupovat ojetý vůz v některém z malých autobazarů, které tehdy vyrůstaly jako houby po dešti a obchodovaly především s dováženými auty západní provenience. Jak jejich zboží, tak i jejich služby nejenže měly většinou nevalnou úroveň, ale často působily už na první pohled podezřele. Od té doby udělal obchod s ojetými vozidly obrovský kvalitativní skok a vedl cestou postupné centralizace a vzniku moderních, vysoce profesionálních společností, nově dokonce s mezinárodní působností. Naopak počet malých autobazarů s nabídkou do 30 vozidel se trvale snižuje, každoročně jich podle statistik opouští trh několik desítek.

25 let AAA AUTO: První call centrum mezi autobazary znamenalo revoluci
21. červenec 2017
25 let AAA AUTO: První call centrum mezi autobazary znamenalo revoluci
Praha, 21. července 2017 – Společnosti, která letos slaví 25. výročí existence na trhu, významně dopomohlo na vrchol žebříčku mezi autobazary i založení call centra v roce 1998. Zřízení této služby se v podstatě od počátku stalo průlomem v oblasti obchodu s ojetými automobily. Od komplikovanějších začátků s několika málo zaměstnanci se za posledních téměř dvacet let rozrostlo ve dvě velká centra, v Praze a Ostravě, která v současnosti vyřídí přes 2 600 000 telefonátů ročně. Operátoři fungují také jako pomoc při online výběru ojetého vozu. Dokazuje to i fakt, že se přes call centrum momentálně realizuje více než 50 % všech obchodů společnosti.

 

Skupina AAA AUTO působí na trhu již 25 let. Provozuje síť více než 40 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1,9 milionu zákazníků. Skupina prodá ročně téměř 70 000 vozů a je tak největším prodejcem ojetých aut ve střední a východní Evropě. Prodává také zánovní vozy pod obnovenou značkou Mototechna. Společnost se pravidelně umisťuje v žebříčku Czech TOP 100 a Českých 100 nejlepších. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. Značky AAA AUTO a Mototechna jsou oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže – ePojisteni.cz ligy. 



Vyhrajte tablet
Vyhledávejte stisknutím klávesy Enter.
800 110 800denně od 8:00 do 21:00
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací