Absolventi se seznámili s procesy výkupu a prodeje a se specializovanými IT systémy
Praha/Kladno 22. května 2014 – Účastníky tréninkového programu nově otevřeného školicího centra AAA AUTO Group v Kladně byli zástupci dvou velkých dealerských skupin, a to společnosti Rolf z Ruské federace a společnosti Delta z Finska. Obě firmy patří mezi dlouholeté partnery AAA AUTO.
„Školení zahraničních partnerů je formou naší podpory exportu vozů do zahraničí. Seznamujeme naše exportní partnery s fungováním našich výkupních a prodejních procesů a s naším specializovaným softwarem pro oceňování vozů a analýzu trhu, což jim na jejich domácích trzích pomůže zvýšit objemy prodaných vozů. Pro nás to pak samozřejmě znamená zvýšení odběru námi vykupovaných aut v České republice i jinde v Evropě,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová.
Celý program byl zahájen exkurzí účastníků v centrále AAA AUTO v Praze. „Zde se přímo v provozu seznámili s prací výkupních techniků, prodejců, vedením skladového hospodářství a vůbec s celkovým chodem společnosti,“ řekla Topolová.
V mezinárodním tréninkovém centru AAA Group v Kladně se školili v prodejních a výkupních procesech, a jak jsou tyto procesy řízeny z pohledu managementu. Seznámili se také s IT systémy, které tyto procesy podporují, a to zejména se systémem Cardat, určeným k oceňování a výkupu vozů.
Na závěr programu obdrželi účastníci certifikát o jeho absolvování.
„Školení bylo velmi přínosné a dobře zorganizované. Bylo zajímavé se dozvědět, jak funguje společnost s podobným zaměřením, která je zároveň na mnohem vyšší úrovni,“ vyjádřil své nadšení Ismo Lundell, šéf finské delegace. „Cardat je skvělý systém a je vidět, že AAA AUTO pracuje jako vysoce profesionální firma. Nic lepšího jsem zatím neviděl,“ doplnil jej Roman Titov z Ruska.
Nové tréninkové centrum AAA AUTO Group v Kladně je největším tréninkovým centrem v Evropě, které poskytuje komplexní vzdělávací a rozvojové programy profesionálům v segmentu ojetých vozů. Nachází se v sousedství rozlehlé kladenské pobočky AAA AUTO a blízko centrály AAA AUTO v Praze. Centrum bude disponovat řadou vzdělávacích zařízení včetně nejmodernější prezentační techniky a audiovizuálního vybavení, umožňujícími detailní interaktivní prezentace, a kromě školicích místností jsou v plánu i rozsáhlé ubytovací kapacity a fitness centrum.
Centrum pod názvem „Prodejní akademie AAA AUTO“ funguje pro pracovníky a manažery skupiny, stejně jako pro vybrané zahraniční partnery a jejich zaměstnance. Absolventi specializovaných tréninkových programů budou plně kvalifikovanými odborníky v oblastech, jako je prodej, výkup, finanční produkty, řízení zásob (stock management) a softwarové systémy pro výkup a prodej vozů. Školicí centrum v moderní čtyřpatrové budově disponuje plochou 1500 m2 a stává se klíčovou součástí probíhajícího rozvoje dovedností rostoucí globální sítě skupiny.
První absolventi tréningového programu AAA AUTO ze společností Rolf (RF) a Delta (Finsko) se svými školiteli z tréninkového oddělení společnosti před budovou mezinárodního školicího centra na Kladně.
Účastníci tréningového programu AAA AUTO ze společností Rolf (RF) a Delta (Finsko) se svými školiteli a vedením společnosti.
Skupina AAA AUTO působí na trhu již 22 let. Provozuje síť 33 poboček v České republice, na Slovensku, v Rusku a v Maďarsku. Za dobu své existence již obsloužila přes 1,4 milionu zákazníků. Auditované výnosy skupiny v roce 2012 činily 336 milionů eur. V roce 2013 AAA AUTO prodalo celkem 56 648 vozů, z toho 38 297 v ČR, 15 896 na Slovensku a 2455 na ruském trhu. Společnost prodává vozy také pod staronovou značkou Mototechna, pod kterou v České i Slovenské republice soustředila nabídku „zánovních“ automobilů. V dubnu 2014 Mototechna zahájila prodej luxusních vozů v novém segmentu Mototechna Premium. Značka AAA AUTO se v rámci studie agentury Ogilvy & Mather z podzimu roku 2013 umístila mezi deseti nejlepšími českými značkami po listopadu 1989.