Aktivity AAA AUTO v Polsku zajišťuje 130 zaměstnanců na třech pobočkách a v call centru, v nabídce je již na 600 ojetých aut
Praha / Varšava, 17. května 2016 – Před rokem otevřela skupina AAA AUTO své první polské autocentrum ve městě Piaseczno u Varšavy a zahájilo tak realizaci svého plánu mezinárodní expanze, v níž Polsko hraje klíčovou roli. V současné době má AAA AUTO v Polsku již tři pobočky s téměř 600 vozy, další autocentrum přibude zhruba za měsíc.
„Prvních dvanáct měsíců našich aktivit na polském trhu bylo mimořádně úspěšných. Otevřeli jsme autocentra v Piasecznu, ve Varšavě a v Katovicích, a celkem prodali více než 2 500 aut. Prodeje v Polsku během roku vystoupaly z několika desítek vozů za měsíc na více než tři sta. V dubnu skupina AAA AUTO Group zaznamenala nejvyšší měsíční prodeje za posledních osm let, a právě Polsko se na tomto rekordu s meziměsíčním růstem počtu prodaných aut o 175 % významně podílelo,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO International.
S rozvojem AAA AUTO v Polsku jde ruku v ruce také nárůst v počtu zaměstnanců. Zatímco ze začátku zde společnost zaměstnávala 40 lidí, dnes je to celkem 130 osob ve třech pobočkách a v call centru. Celkem v Polsku společnost aktuálně nabízí téměř 600 ojetých vozů, z nichž 80 % je místního původu.
Poláci si většinou vybírají benzínová auta (56,75 %); auta s dieselovými motory si vybralo 42,36 % motoristů a 0,8 % se rozhodlo pro LPG. Auta s manuální převodovkou (88,66 %) se kupují častěji než auta s automatickou převodovkou (11,34 %).
„Od letošního roku bychom chtěli v Polsku otevírat několik nových poboček ročně, a to ze začátku především v největších polských městech. Do každé z nich hodláme investovat asi dva milióny eur, které využijeme na stavební úpravy autocenter a nákup vozidel. Zhruba v horizontu jednoho měsíce oznámíme jméno příštího města, v němž ještě před prázdninami otevřeme svou čtvrtou polskou pobočku,“ dodává Karolína Topolová.
Skupina AAA AUTO působí na trhu již 24 let. Provozuje síť více než 40 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1,75 milionu zákazníků. Skupina prodá ročně přes 63 000 vozů a je tak největším prodejcem ojetých aut ve střední a východní Evropě. Od roku 2012 prodává vozy také pod obnovenou značkou Mototechna, pod kterou soustředila nabídku „zánovních“ automobilů. V roce 2014 Mototechna zahájila prodej luxusních vozů v novém segmentu Mototechna Premium. Značka AAA AUTO se podle studie agentury Ogilvy & Mather opakovaně umístila mezi deseti nejlepšími českými značkami po listopadu 1989. Společnost se pravidelně umisťuje v žebříčku Czech TOP 100, loni se umístila i v žebříčku Českých 100 nejlepších. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. |