Praha 30. října 2014 – AAA AUTO uvedlo do plného provozu dvě nové pobočky, a to v jihomoravském Znojmě a v Martině na severu středního Slovenska. Celkový počet plně funkčních poboček skupiny se tak vyšplhal na 35.
„Pokračujeme tak v zahušťování naší sítě autocenter, abychom byli v každém kraji našim zákazníkům co nejblíže,“ říká Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO. „Otevírání nových poboček je v souladu s naší strategií zdvojnásobení počtu autocenter během následujících pěti let.“
Pobočka ve Znojmě, která sídlí na Brněnské ulici, má 16 zaměstnanců a na ploše 8000 m2 průměrně nabízí až 250 vozů. Autocentrum se nachází mezi dvěma obchodními centry, Interspar a Stop Shop, a disponuje v showroomu příjemným zázemím pro zákazníky s dětským koutkem. Plocha, na které jsou automobily vystavené, je osvětlená, což umožňuje důkladnou prohlídku vozů i v pozdních večerních hodinách, což je praktické zejména nyní na podzim a později v zimě. Pobočka má totiž otevřeno od devíti od rána až do devíti večer. Její vlastní webové stránky najdou zájemci na adrese www.aaa-auto-znojmo.cz. Jak bývá u nově vznikajících poboček AAA AUTO běžné, auta se zde začala prodávat již před uvedením pobočky do plného provozu. „V testovacím období jsme už ve Znojmě prodali 50 vozů, což ukazuje zájem zákazníků o toto nové autocentrum, které je naší nejjižnější pobočkou v České republice,“ dodává Karolína Topolová.
Skupina AAA AUTO působí na trhu již 22 let. Provozuje síť 35 poboček v ČR, na Slovensku, v Rusku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1,5 milionu zákazníků. Auditované výnosy skupiny v roce 2013 činily 379 milionů eur a celkové prodeje 56 648 vozů, z toho 38 297 v ČR, 15 896 na Slovensku a 2455 na ruském trhu. Za prvních devět měsíců roku 2014 si zákazníci odvezli již téměř 48 500 aut. Společnost od roku 2012 prodává vozy také pod staronovou značkou Mototechna, pod kterou v České i Slovenské republice soustředila nabídku „zánovních“ automobilů. V dubnu 2014 Mototechna zahájila prodej luxusních vozů v novém segmentu Mototechna Premium. Značka AAA AUTO se v rámci studie agentury Ogilvy & Mather z podzimu roku 2013 umístila mezi deseti nejlepšími českými značkami po listopadu 1989. Skupina AAA AUTO je nyní v procesu převzetí prostřednictvím Abris Capital Partners, předního nezávislého fondu soukromého kapitálu. |