Podmínky
- Pojem "Doporučené služby" se vztahuje na nejaktuálnější předpis pro typ/ frekvenci pravidelné údržby pro každý konkrétní model vozidla Škoda v České republice.
- GAC souhlasí s tím, že provede práce pro klienty zdarma na základě předepsaných servisních prací výrobcem.
- Pouze tyto činnosti spojené s daným předpisem servisních prací výrobcem budou provedeny "zdarma". To se nevztahuje na úpravy a / nebo diagnostické kontroly, rekalibrace, geometrie kol, vyvažování kol nebo resetování počítačových systémů
- Všechny práce, včetně lhůty pro provedení "bezplatných služeb" budou vyplývat ze standardů Škoda Auto.
- GAC bude poskytovat informace o nákladech za součástky a jakékoli další potřebné práce, které klient schválí dříve, než jsou služby vykonány.
- Klient musí schválit cenu dílů, materiálů a dalších prácí spojených se službou před započetím prací.
- Všechny díly a další práce zahrnují DPH, jak požaduje zákon.
- Je-li vozidlo v záruce, budou použity "originální díly a příslušenství", standardní zajištění záruky potvrzeno.
- Jakmile autoservis dokončí práci, platba za díly nebo další práce bude přijata buď v hotovosti, platební kartou, kreditní kartou nebo bankovním převodem - pouze po schválení přijetí platby bude vůz vrácen zákazníkovi.
- V případě, že zákazník zapomene vyzvednout vozidlo v dohodnutém datu a čase, pak GAC nenese žádnou odpovědnost za jakoukoli škodu nebo ztrátu, kterou zákazník utrpí od uložení jeho vozu do GAC garáží,
- Zákazník má právo zrušit vykonání servisní zakázky kdykoliv, všechny schválené části / dodatky za dosavadní práci musí být zaplaceny až do okamžiku zrušení.
- GAC nebude zodpovídat ani ručit za žádné nepředvídatelné ztráty; ztráty, které nebyly způsobeny zaměstnanci GAC, agenty nebo zástupci z nedbalosti,nebo za jakékoli ztráty z podnikatelské činnosti. Nic v tomto stavu nebude mít vliv na zákazníkova zákonná práva, práce jsou prováděny s patřičnou profesionalitou a péčí, a dodané zboží je odpovídající kvality a je vhodné ke svému účelu a výrobky a služby odpovídají jejich popisu.
- GAC nebude odpovědná za ztrátu cenných předmětů, které zákazník zanechá ve voze a které nesouvisí s vozidlem nebo pokud dojde k poškození těchto věcí.
- GAC nebude zodpovědná za poškození nebo zpoždění v poskytovaných službách, vyjma případů, že důvody jsou živelné pohromy, protestní akce, jako jsou stávky, vládní spory, tedy zpoždění, která jsou mimo kontrolu GAC.
- Zákon o bezpečnosti práce bude samozřejmě dodržován během opravy nebo servisování zákaznického vozidla.
- Jakákoli stížnost, bez ohledu na typ servisní práce provedené GAC, bude řešena výhradně s GAC. Pokud nebude veškerá korespondence směřována na GAC, poté GAC nebude zodpovědná za vyřešení případných chyb či problémů.
- GAC se bude snažit vyjít vstříc a vyřešit všechny práce profesionálně, obvykle do 28 dnů. Pokud by práce měla trvat déle, pak toto GAC oznámí zákazníkovi.
- Je zde 24 měsíců záruka na díly a příslušenství a 6 měsíců na práci prováděnou GAC.
- Pokud klient nesplní některou z podmínek, GAC si vyhrazuje právo určit klientovi, zda služby zpoplatní zcela nebo částečně.
- GAC si vyhrazuje právo rozhodnout, jaké operace, předepsané služby jsou klasifikovány jako další práce a k tíži klienta
- GAC bezplatný servis je nepřenosný.
TYTO PODMÍNKY A ZÁRUČNÍ PODMÍNKY V NICH OBSAŽENÉ NEMAJÍ VLIV NA ZÁKONNÁ PRÁVA SPOTŘEBITELE, TÝKAJÍCÍCH SE CHYBNÝCH NEBO CHYBNĚ POPSANÝCH PRODUKTŮ NEBO SLUŽEB NEBO SELHÁNÍ GAC, ČI NESPLNÍ-LI GAC ZÁVAZEK DODÁNÍ ZBOŽÍ NEBO ZÁRUKU PRÁCE.