Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2010 |
---|---|
Tachometr | 248 073 km |
Motor | 2.0 dCi, 110kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
Karoserie | Combi |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Emise CO₂ | 153 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Koupeno nové v ČR |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Velmi příznivé ceny, Většinou bohatá výbava, Komfortní odpružení, Bezpečnost, Úsporné turbodiesely
Třetí generace Renaultu Laguna byla ve formě konceptu představena v roce 2007 a od roku 2008 se dostávala k zákazníkům. Vyrážela například proti Fordu Mondeo, se kterým drží Renault vzácně vyrovnaný cyklus modelových obměn. Zaměření vozů je ovšem docela jiné. I pro Lagunu třetí generace platí, že nabídka vnitřního prostoru je velmi dobrá, ovšem v segmentu najdeme i prostornější vozy, jako třeba právě Mondeo. Především zavazadlový prostor nedosahuje míry obvyklé v dané třídě. Třetí Laguna ovšem dostala oproti generaci druhé především daleko příjemnější design, který nebudí tolik negativních ohlasů. Velmi elegantně a luxusně pak působí kupé, které je novinkou třetí generace. Je to cestovní GT s velmi atraktivním hávem a navíc zajímavou technikou. Podvozkově totiž běžná Laguna třetí generace nepatří zrovna na vrchol své třídy a je spíše průměrná. Na vině je platforma, kterou vůz sdílí s Nissanem Murrano a Altima, což jsou vozy zaměřené na amerického zákazníka. Ani důkladná revize příliš nepomohla a Laguna je především hodně nedotáčivá. U kupé se ovšem objevilo aktivní řízení zadní nápravy, které celkovou ovladatelnost auta výrazně vylepšuje. I tak tu ovšem zůstává důraz na pohodlí.
V případě třetí Laguny došlo trochu ke zúžení nabídky motorů, což bylo celkově ku prospěchu. Populárnější jsou samozřejmě turbodiesely, které tu najdeme ve dvou objemech – 1,5 dDi a 2,0 dCi. Menší motor má výkon 81 kW, což postačuje spíše na klidnou jízdu. Dvoulitr je k dispozici ve variantách od 96 do 131 kW. Celkově je vhodnější volbou, s relativně velkou Lagunou nemá nejmenší potíže a má i příznivou spotřebu paliva. Z benzinových motorů tu zbyla šestnáctistovka s 81 kW, dvoulitr se 103 kW, jeho přeplňované verze se 125 a 150 kW a vrcholem je opět šestiválec, tentokrát o objemu 3,5 litru, původem od Nissanu, s výkonem 175 kW. Ten je vyhrazen pouze pro kupé, podobně jako špičkový šestiválcový turbodiesel 3,0 litru s výkonem 173 kW.
I třetí Laguna má na poměry své třídy nadstandardně dobrou výbavu, byť její prvky nepůsobí už tak revolučně jako u generace druhé. Stále však platí, že se tu připlácí za méně prvků než u konkurence a na trhu ojetých vozů najdeme auta s opravdu bohatou výbavou.
Renault Laguna třetí generace přinesl umírněnější design, který nepůsobí tolik kontroverzně jako u jeho předchůdce. Auto je elegantní a vcelku líbivé, opravdu lákavé tvary má provedení kupé, které má také technicky zajímavější podvozek. Hodnotně a příjemně působí také interiér vozu.
Jako u většiny aut dané třídy platí, že Lagunu třetí generace nejčastěji seženete se vznětovým motorem. Agregáty jsou úsporné a prozatím prokazují i dobrou spolehlivost. Horší je to se spotřebou zážehových motorů, atmosférická 1,6 a dvoulitr jsou na tom ještě docela dobře, přeplňovaný dvoulitr a šestiválec ovšem už moc ne.
Ve všech generacích klade Renault Laguna důraz především na vysoký cestovní komfort. Jednodušší podvozek, převzatý od amerických verzí některých Nissanů, ovšem znamená jen průměrné jízdní vlastnosti. Ty nejsou záludné, ale nedotáčivost u Laguny přichází velmi brzy. Lepší je to u kupé s řízením zadní nápravy. Kladně jsou také hodnoceny brzdy Laguny.
Pětihvězdičkové hodnocení v nárazových testech Euro NCAP se od doby uvedení druhé Laguny stalo pro Renault standardem, a tak ani třetí generace nemohla dopadnout jinak. Modelu se podařilo ještě o něco posunout laťku nastavenou předchozí generací, na druhou stranu z jízdního hlediska hraje roli horší držení stopy.
Renault Laguna rozhodně nepatří mezi nejlepší stěhováky své třídy. Po předchozí generaci auto zdědilo velmi dobrý vnitřní prostor s pohodlnými sedadly, ovšem prostor zavazadlový je nadále spíše podprůměrný. Hodnoty 450 litrů u sedanu a 508 u combi by ovšem měly většině lidí dostačovat.
I pro třetí generaci Laguny platí zaměření především na pohodlí, kterého má posádka dostatek. Měkké odpružení filtruje většinu nerovností, původ šasi ovšem přináší větší citlivost na přejezd příčných nerovností, které se ozývají citelnými rázy.
Laguna třetí generace trochu trpí pošramocenou image, kterou zdědila po předchozím, nepříliš spolehlivém modelu. Zatím se ovšem jeví být dostatečně trvanlivým vozem, rozhodně je na tom lépe než předchůdce. Image ovšem ovlivňuje ceny třetí Laguny, které začínají příjemně nízko. Nízko se drží i provozní náklady včetně nákladů na palivo, při opětovném prodeji je ovšem nutné opět počítat s výraznějším poklesem ceny.
Trh je tvořen v převážné většině vozy dovezenými ze zahraničí. Proto důkladná kontrola vozu před koupí, zejména prověření jeho legálního původu a servisní historie, jsou zde skutečně namístě, stejně jako patřičně dlouhá testovací jízda. Rychlý pokles cen činí z Laguny vcelku zajímavou volbu, neboť je běžně až o 50 tisíc levnější než menší Octavia stejného roku výroby. Za rychlý propad cen vděčí Laguna především nevalné pověsti svého předchůdce. Ani podbízivá cenová politika prodejců nových vozů nezaručila Laguně kdovíjak dobré prodejní výsledky. Zájemce o ojetinu proto může být potěšen nízkou cenou při nákupu, ale naopak zdrcen při opětovném prodeji. Trhu dominují osvědčené naftové motorizace, jejichž podíl je v ČR kolem 90 %. Jako nejméně vhodná se jeví verze 1,5 dCi, která vlivem relativně vysoké hmotnosti vozu pracuje na hranici svých možností a může trpět nadměrným opotřebením. Jak už to u Renaultů z poslední dekády bývá, je při prohlídce vybraného vozu potřeba věnovat dostatek pozornosti veškeré elektronické výbavě vozu a zkontrolovat funkčnost všech ovládacích prvků. Příčina problému může spočívat v narušeném vedení kabelů, většinou se však jedná o chybu ovládacího softwaru. Takže nejspíš nic, co by majitele starších Renaultů překvapilo. Většinou se tyto závady řeší aktualizací softwaru v řídicích jednotkách. Během záruční lhůty prošly Laguny řadou servisních akcí, které podobné vrtochy a nedodělky řešily, a proto nepřekvapí, že jsou nadprůměrně ceněny vozy s doloženou a důvěryhodnou servisní historií.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8002.0 dCi, Automatická klimatizace, Park. senzory, Xenony, Kůže, navigace, Xenony, Automatická klimatizace, Tempomat, Vyhřívání sedaček, Park. senzory
Rok uvedení do provozu | 2010 |
---|---|
Tachometr | 248 073 km |
Motor | 2.0 dCi, 110kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
Karoserie | Combi |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Emise CO₂ | 153 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Koupeno nové v ČR |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.