Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2006 |
---|---|
Tachometr | 142 947 km |
Motor | 1.8, 88kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | červená-metalíza |
Karoserie | Combi |
---|---|
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 189 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Po prvním majiteli |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Výborné jízdní vlastnosti, Mechanická odolnost, Dobrá výbava, Výborné dvoulitrové motory, Slušná nabídka verzí,
Mazda 6 první generace je jedno z nejpovedenějších aut střední třídy svého věku. Dodnes se vyznačuje vysoce nadprůměrnou spolehlivostí a řidiči ocení její perfektní jízdní vlastnosti i komunikativní řízení, jehož přesnost se mírně zhoršila po faceliftu, který Šestka prodělala v roce 2005 a který se například zevnějšku vozu dotkl jenom málo. Mazda 6 opravdu skvěle jezdí, přitom se skvělými jízdními vlastnostmi kombinuje i velmi příjemný komfort odpružení. Z hlediska jízdní dynamiky je nejzajímavější zážehový atmosférický dvoulitr, který má velmi příjemný projev a nechá se ochotně vytáčet. Přitom se s ním dá jezdit i vcelku úsporně. Do faceliftu měl motor výkon 104 kW, po něm se zvedl na 108 kW. Základní osmnáctistovka je postačující pro klidnější řidiče, jejích 88 kW totiž tolik dynamiky nepřinese. Na první pohled se jako velmi dynamická možnost jeví být motor 2,3 litru s výkonem 119 nebo 122 kW (po modernizaci). Jenže v praxi je projev tohoto motoru nevýrazný a spotřeba příliš vysoká, vhodná volba to tedy není. Velmi vzácným provedením je pak ostrá Mazda 6 MPS s přeplňovanou verzí motoru o výkonu 191 kW s pohonem všech kol. Tato verze je opravdu velmi dynamická a ve střední třídě je opravdu neobvyklým jevem, opět je ovšem potřeba počítat se vcelku vysokou spotřebou.
Ti, kdo touží po úsporné jízdě, zřejmě sáhnou po dvoulitrovém turbodieselu, který byl k dispozici ve verzích s výkonem 88 a 100 kW, po modernizaci silnější varianta posílila na 105 kW. Motor je vcelku kultivovaný a řadí se k těm spolehlivějším motorům na trhu. Ovšem nejvíce se u něj projeví spíše průměrná úroveň odhlučnění Mazdy 6. Horší odhlučnění může trochu souviset s celkově relativně nízkou hmotností auta, která se projevuje na příznivé spotřebě. Velké nadšení nemusí po letech budit ani interiér auta. Jeho kvalita zpracování je na stejné, velmi dobré úrovni jako u celého auta, ovšem útulně a moderně nepůsobil už možná ani v době vzniku Mazdy 6. I prostornost je spíše průměrná, ale na místo by si tu cestující stěžovat neměli. Zub času se projevil i na celkovém vzhledu Šestky, ovšem vlastně nikoli negativně. Jen trochu posunul vnímání auta. Zatímco v době svého uvedení platil vzhled za velmi dynamický, dnes jej můžeme vnímat jako spíše usedlý a konzervativní s několika líbivými detaily.
Předností Mazdy 6 je i vcelku dobrá výbava v podstatě ve všech verzích. Na druhou stranu, na trhu ojetin není Šestka zrovna nejobvyklejším vozem. Jednak se jich celkově prodávalo méně než některých známějších rivalů, majitelé se také ojetých vozů tak často nezbavují.
Japonské automobilky se většinou neobtěžují s širokým ceníkem, v jejich vozech najdeme bohatou výbavu už od základních verzí. To je i případ Šestky, která tak prakticky ve všech dostupných provedeních disponuje dobrou výbavou.
O designu Mazdy 6 nelze tvrdit, že by věkem zastaral, jen se docela výrazně změnilo jeho vnímání. Zatímco v době svého příchodu na trh platila Šestka za dynamický vůz, dnes vypadá spíše konzervativně a elegantně.
Nabídka motorů u Mazdy 6 nebyla příliš široká, ovšem dá se považovat za dostačující. Důležité je, že tu najdeme jednotky s příznivou spotřebou paliva, jde především o dvoulitrový turbodiesel. Špatně na tom ovšem se spotřebou nejsou ani zážehové motory 1,8 a 2,0 litru. Naopak motor s objemem 2,3 litru má nejen vysokou spotřebu, ale navíc nesplní ani dynamická očekávání.
Mazda 6 ve své třídě v době uvedení doslova excelovala jízdními vlastnostmi. Dodnes patří k jízdně velmi vyspělým automobilům, které budou vyhovovat vášnivým řidičům. Rozhodně se u ní nedá hovořit o jakési utlumenosti současných vozů, rovněž motory jsou ještě ze staré školy, nepřiškrcené ekonormami. Proto si lze s Mazdou 6 užít opravdu sportovní jízdu, přitom jistý podvozek nabízí i dostatek pohodlí.
Mazda 6 první generace získala v nárazových testech Euro NCAP čtyři hvězdičky, a patří tak k slušně bezpečným automobilům. Samozřejmostí je tu výbava s airbagy a k bezpečnosti přispívá i tuhá karoserie.
První generace Šestky se rozhodně nezaměřovala na prostornost, vzhledem k velikosti auta tu ovšem místa nedostatek není. Vzadu to ale budou mít horší vysoké postavy. Šestka se prodávala ve verzích sedan, combi a liftback, na rozdíl od mnoha konkurentů je zastoupení jednotlivých karosářských verzí vyrovnanější. Už sedan má solidní objem zavazadlového prostoru 492 litrů, combi objem mírně navýší na 505 litrů.
K velmi dobrým jízdním vlastnostem Mazdy 6 se připojuje i celkově výborný jízdní komfort. Skvělý podvozek posádku rozhodně nevytřese, naopak, tlumení nerovností je velmi příjemné. Celkovou pohodu na palubě ovšem trochu degraduje horší odhlučnění a také celkový vzhled interiéru, který nepůsobí zrovna moderně a hodnotně.
Šestka první generace je velmi spolehlivý vůz, u kterého budou majitelé i po letech provozu většinou řešit jen běžné opotřebení. Spotřeba většiny motorů je také příznivá. Podepisuje se na ní nízká hmotnost auta, která se také pozitivně projevuje pomalejším opotřebením mechanických částí podvozku. Takže celkově má Mazda 6 příjemně nízké provozní náklady.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.8 , Automatická klimatizace
Rok uvedení do provozu | 2006 |
---|---|
Tachometr | 142 947 km |
Motor | 1.8, 88kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | červená-metalíza |
Karoserie | Combi |
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 189 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Po prvním majiteli |
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.