Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2017 |
---|---|
Tachometr | 98 552 km |
Motor | 2.0 Sd4, 177kW, 4x4 |
Převodovka | Automat / 8 stupňů |
Barva | bílá |
Karoserie | SUV |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Historie | Po prvním majiteli, Elektronická servisní knížka |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. AAA AUTO písemně garantuje, že stav tachometru odpovídá skutečně najetým kilometrům.
Vysoká úroveň komfortu, Skvělé terénní schopnosti, Velký vnitřní prostor, Nadčasový design
Značka Land Rover je synonymem robustních terénních vozů do každých podmínek. A i když ji původně nejvíce proslavil klasický Land Rover, který je dnes znám coby Defender, modelem, který v současnosti asi nejvíce vystihuje její podstatu, je typ Discovery. To je velký off-road, který nepodlehl módní vlně SUV a stále vzniká podle receptu, což zaručuje skvělou průchodnost terénem, velkorysý vnitřní prostor a přitom nabízí vysokou úroveň komfortu. Je to tedy přesně takový vůz, kterým může posádka překonávat jak nástrahy moderního velkoměsta, tak extrémní končiny na hony vzdálené všem zpevněným cestám.
Provedení Discovery 4, někdy také označované jako LR4, vznikalo v letech 2009 – 2017 a ctí ještě klasickou designovou školu s docela jednoduchými a výrazně hranatými tvary jen s jemně „zabroušenými“ rohy. Po designové stránce je to vlastně už dnes ikona, pro mnohé ten pravý Land Rover. V porovnání se soudobými SUV o podobné délce i šířce působí Discovery mnohem mohutněji a i pobyt za jeho volantem je úplně jiným zážitkem. Řízení má hodně dlouhý převod a auto se po silnici jakoby nese, řidič cítí jeho velkou hmotu, kterou ovšem umí odpružení využít ve prospěch jízdního komfortu. I z poza volantu vypadá Discovery 4 obrovský, ale díky jednoduše tvarované karoserii je manévrování s ním vlastně hračka. V terénu pomáhá s jízdou i inteligentní pohon všech kol a systém Land Rover Terrain Response, který vůz a jeho reakce na pokyny řidiče přizpůsobí aktuálním podmínkám. Vzduchové odpružení pak zajistí v terénu potřebnou světlou výšku a na silnici zase výtečný cestovní komfort. Nechybí samozřejmě redukční převodovka. Discovery 4 se chlubí brodivostí až 700 mm.
Interiér je pro posádku příjemným místem k pobytu, všichni cestující tu mají královský prostor a sedadla jsou velmi pohodlná. Vpředu jsou to doslova křesla a celkové pojetí interiéru vyvolává trochu pocit, jako by byl Discovery 4 jakousi klidnou silniční jachtou, která umí posádku dobře izolovat od dění vně. Ve výbavě ovšem nechybí ani moderní prvky jako infotainment s dotykovým displejem a řada komfortních záležitostí. Zároveň je interiér velmi praktický. Zavazadlový prostor, do kterého je zajištěn přístup horizontálně děleným dvojitě výklopným víkem (spodní díl se vyklápí dolů do roviny s podlahou) je obrovský a po sklopení sedadel vznikne ložná plocha, kterou může Discovery 4 závidět nejeden vůz kategorie velkých MPV.
K pohonu velkého off-roadu samozřejmě slouží i pořádné motory. V drtivé většině se setkáme s turbodiesely. Základem byl po první dva roky existence tohoto provedení šestiválec 2,7 litru se 140 kW, pak převzal otěže třílitr TDV6 s výkonem 155 kW. Zároveň došlo k odlišení silnější varianty. Ta se totiž předtím označovala právě TDV6 a třílitr v ní měl 180 kW, po modernizaci v roce 2011 ale dostal označení SDV6 a výkon stoupl na 188 kW. Discovery 4 vznikalo i s benzínovými motory, ty ale byly určeny pro různé světové trhy: šlo o třílitr V6 a pětilitrový V8, který dominoval nabídce v USA.
Land Rover Discovery 4 byl na svou dobu velmi propracovaný a pokročilý off-road, který posádce nabídne celou řadu komfortních prvků, ovšem jeho výbava se v mnohém soustředí hlavně na skvělé schopnosti v terénu. Jízdě v něm, ale třeba i manévrování ve městě, pomáhá i vyspělý kamerový systém vozu.
Po stránce designu je Discovery 4 dnes vlastně klasika, má nezaměnitelnou siluetu této modelové řady a jeho design by mohl rovnou vstoupit do učebnic. Karoserie je praktická, přehledná a přitom elegantní a i když je Discovery opravdu velké a mohutné, svým vzhledem nepůsobí obhrouble nebo nějak dramaticky. Na silnici si však zjedná respekt.
Velký a opravdu těžký (hmotnost nejméně 2,3 tuny) off-road samozřejmě spolyká více paliva, než běžné modely. Ovšem silné turbodiesely pod kapotou nemají s rozpohybováním vozu velké problémy a tak se jejich spotřeba drží ve vcelku rozumných mezích. Vzhledem k tomu, že auto samo řidiče nabádá k rozvážnějšímu tempu, dá se spotřeba v praxi udržet pod deseti litry nafty na 100 kilometrů.
I když je Discovery obrovská a vysoká skříň na kolech, která je postavena pro skvělé výkony v terénu (těm pomáhá i vyspělý pohon všech kol se systémem Terrain Response), i jízdní vlastnosti na silnici umí překvapit. Je to dáno moderní konstrukci: Discovery 4 není off-road klasické „žebřinové“ konstrukce, karoserie je usazena na pomocném rámu, který zajišťuje velkou tuhost celku, ale nápravy používají lichoběžníková ramena a celkově moderní zavěšení. Auto tak na pokyny řidiče reaguje překvapivě hbitě a přesně.
Discovery 4 neprošlo nárazovými testy Euro NCAP, ovšem vzhledem k jeho mohutné stavbě se zabudovaným rámem a na svou dobu bohaté bezpečnostní výbavě můžeme směle tvrdit, že posádka je tu opravdu v bezpečí.
Land Rover Discovery 4 umí být velmi praktický vůz. Jeho zavazadlový prostor je opravdu obrovský, přístup do něj je zajištěn přes dvojité horizontálně dělené víko. Spodní díl se vyklápí dolů a vytvoří s podlahou jednu velkou ložnou plochu. Po sklopení sedadel vznikne obří přepravní prostor, za který by se nemusel stydět ani mnohý menší dodávkový automobil. Však v této přepravní konfiguraci Discovery 4 spolkne až 2 558 litrů nákladu.
Jízdní komfort je další parádní disciplínou Discovery 4. Auto po silnici díky vzduchovému odpružení jen pluje a i přes použití opravdu velkých pneumatik umí parádně filtrovat nerovnosti. Karoserie se příjemně pohupuje a na palubě panuje pohoda i díky komfortním sedadlům a velmi dobrému odhlučnění.
Jestli je potřeba s něčím u Discovery 4 počítat, tak jsou to vyšší provozní náklady. Ty pramení z vysoké původní pořizovací ceny vozu, relativně vyšší, i když vzhledem ke schopnostem stále rozumné spotřebě paliva a také náročnějšímu a dražšímu servisu.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8002.0 Sd4
Rok uvedení do provozu | 2017 |
---|---|
Tachometr | 98 552 km |
Motor | 2.0 Sd4, 177kW, 4x4 |
Převodovka | Automat / 8 stupňů |
Barva | bílá |
Karoserie | SUV |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Historie | Po prvním majiteli, Elektronická servisní knížka |
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.