Mototechna Premium se stala největším prodejcem „půlročních vozů“ v České republice

V nabídce 400 aut jsou prakticky všechny modely dostupné v České republice

Praha, 3. prosince 2015 – Největším segmentem prodeje značky Mototechna ze skupiny AAA AUTO se staly zánovní automobily ve stáří do jednoho roku. V současnosti je možné v nabídce Mototechny nalézt celkem 600 těchto vozů, z čehož 400 jich je dokonce pouze půlročních. Jedná se tak o téměř nové vozy, jež jsou všechny k dispozici na jednom místě.

Mototechna Premium často provádí výkup většího množství automobilů s s množstevními slevami, a proto svým zákazníkům dokáže nabídnout daleko výhodnější ceny. Ti mají navíc možnost velkého výběru skladových vozů na jednom místě. S vybraným automobilem mohou ihned bez prodlení odjet a nemusí čekat několik týdnů, či dokonce měsíců, jak se to dnes běžně děje u řady prodejců nových aut.

„V případech tak mladých vozů není ani tak důležité datum uvedení do provozu, jako výběr. Oproti dealerství, kde si může zákazník často vybrat jen jeden model, u nás si může vyzkoušet prakticky všechny vozy dostupné na trhu. Tyto vozy jsou prakticky ve stejném stavu jako nové, ale nabízíme je za ceny až o 40% nižší oproti původním ceníkovým cenám. Pro zákazníky, kteří chtějí kvalitní vůz s vlastnostmi nového je to tedy ekonomicky velmi výhodná varianta,“ říká generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová. Takové vozy na trhu příliš k sehnání nejsou. Málokdy se stává, že se majitel svého auta zbaví už do jednoho roku od jeho pořízení. „Při nákupu specifikujeme vozy přímo na míru aktuálním požadavkům trhu,“ dodává Topolová.

 
Pořadí
Výrobce
Model
1
Škoda
Rapid
2
Škoda
Fabia
3
Opel
Astra
4
Škoda
Yeti
5
Volkswagen
Golf
6
Opel
Zafira Tourer
7
Kia
Sportage
8
Hyundai
i30
9
Ford
Focus
10
Dacia
Duster
 

Pořadí TOP 10 nejprodávanějších modelů půlročních vozů

Než některé takto mladé vozy dosáhnou statutu ojetého automobilu (stáří půl roku a 6 tisíc najetých kilometrů), k dispozici je dostanou vybraní manažeři AAA AUTO „na zajetí“. Při jejich užívání musí dodržovat velmi přísná a striktní pravidla. Každý vůz má pouze jednoho řidiče, který je za něj absolutně zodpovědný pod přísnou pokutou za případné poškození. Všechny vozy jsou vybaveny sledovacím systémem, který pomocí GPS jednotky monitoruje pohyb i rychlost vozidla. Řidiči těchto automobilů mají zákaz překročit rychlost 150 km/h (v případě, že je vůz řízen například na německé dálnici). Samozřejmostí je, že je ve voze zakázáno kouřit. „O tato zajetá auta evidujeme velký zájem u zahraničních velkoobchodníků i značkových prodejců, kteří si nákupem u nás doplňují své skladové zásoby. To potvrzuje naši cenovou konkurenceschopnost i v porovnání se západní Evropu,“ říká Topolová.

 
Pořadí
Výrobce
1
Škoda
2
Opel
3
Volkswagen
4
Ford
5
Hyundai
 

Pořadí TOP 5 nejprodávanějších značek půlročních vozů

Zatím, co v nižší a střední třídě jednoznačně dominují vozy s benzínovým pohonem (90 %), u manažerských automobilů a vozů SUV jasně převládají dieselové agregáty (85 %). Do výbavy střední třídy standardně patří klimatizace, tempomat, bluetooth, automatické LED denní svícení a ve většině případů i satelitní navigace. Tato úroveň výbavy se ovšem postupně stává nutností i u malých vozů. Patří do ní kromě elektrického ovládání zrcátek a oken i litá kola. Až na třídveřový model Škoda Citigo, nabízí Mototechna Premium veškerá auta ve čtyřdveřových nebo pětidveřových variantách. U vozů MPV se pak zaměřuje především na sedmimístné verze. SUV segment v této kategorii je v současnosti oblastí, která se nejvíce rozvíjí. „Máme největší Offroad park v České republice, ve kterém nabízíme až 1000 vozů. Lze v něm najít celou řadu půlročních vozů v kategorii SUV nebo Crossover,“ hovoří o nejrychleji rostoucím segmentu Karolína Topolová.

V nabídce vozů SUV a 4x4 nabízí Mototechna například vozy: BMW X5,X3,X1, VW Tiguan, Ford Kuga

Mitsubishi ASX, Nissan Qashqai a mnohé další.

 
 

 

Zlatá karta_logo AAA Skupina AAA AUTO působí na trhu již 23 let. Provozuje síť 39 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1,6 milionu zákazníků. Auditované výnosy skupiny v roce 2014 činily 437 milionů eur, ve stejném roce firma prodala 63 613 aut. Společnost od roku 2012 prodává vozy také pod staronovou značkou Mototechna, pod kterou v České i Slovenské republice soustředila nabídku „zánovních“ automobilů. V dubnu 2014 Mototechna zahájila prodej luxusních vozů v novém segmentu Mototechna Premium. Značka AAA AUTO se v rámci studie agentury Ogilvy & Mather z podzimu roku 2013 umístila mezi deseti nejlepšími českými značkami po listopadu 1989. Skupinu AAA AUTO koncem roku 2014 převzal britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners.

 




Vážíme si vašeho
soukromí

Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.

Spravovat cookies

Zásady ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.

Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.


Nutné Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.


Funkční

Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.


Analytické

Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.


Marketingové

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.



Zrušit

Momentálně je online 0 odborníků Volejte denně 8:00 - 21:00 Zavolejte mi
Google hodnocení   4,5
Nejlépe hodnocený
prodejce ojetých vozů
v České republice.

S průměrným hodnocením
zákazníků všech našich
poboček 4,5 hvězdičky.