![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_grey.png)
Proč koupit |
---|
Příznivé ceny Jízdní komfort Velkorysá a pohodlná sedadla Dobrý vnitřní prostor Elegantní design |
![](https://www.aaaauto.cz/data/photo/thumb/11725_430x0x75.jpg)
O vozidle
Výbava![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_grey.png)
Výbava velkého sedanu francouzské značky je více než dobrá, i když dnes samozřejmě v dané třídě najdeme daleko více technických vymožeností. Duální klimatizace, palubní počítač, vyhřívaná sedadla, tempomat a spousta dalších drobností jsou samozřejmostí.
Design![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
Design Peugeotu 607 patřil ve své době k tomu nejelegantnějšímu a nejlíbivějšímu ve vyšší střední třídě. Francouzský šarm se tu snoubí s luxusním pojetím a 607 vypadá i po letech opravdu dobře. Svůj podíl na tom mají i vyvážené linie auta s hodně dlouhou karoserií.
Spotřeba![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_grey.png)
U velkých sedanů vyšší střední třídy je pochopitelně nutné počítat s vyšší spotřebou paliva. Především v kombinaci se čtyřválcovými motory HDI ovšem 607 dovede jezdit s podobným přísunem jako vozy o třídu menší. U šestiválců a benzinových motorů především je pak nutné počítat s vyšší spotřebou.
Jízdní vlastnosti![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_grey.png)
![](/images/recenze/star_grey.png)
Jízdní vlastnosti jsou asi nejvýraznější slabinou 607. Ovšem na druhou stranu auto svým až majestátním vzhledem nabádá spíše ke klidnějšímu zacházení, takže to nemusí výrazně vadit. V zatáčkách jsou náklony znát a držení stopy není příliš příkladné, s těžšími vznětovými agregáty se také poměrně brzy dostavuje nedotáčivost.
Bezpečnost![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_grey.png)
Nárazovými testy Euro NCAP prošel Peugeot 607 v roce 2002 a získal tehdy slušné skóre čtyř hvězdiček. Dodnes bude bezpečnost na velmi solidní úrovni, je to dáno jednak velkou karoserií s výraznými deformačními zónami, ale i velmi dobrou bezpečnostní výbavou, ve které bylo například osm airbagů.
Praktičnost![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_grey.png)
S délkou 4,9 metru Peugeot 607 ve své době přerostl většinu konkurentů vyšší střední třídy. Mezi sedany (combi se nikdy nevyrábělo) tak patří k nejpraktičtějším vozům svého segmentu. Místa je uvnitř opravdu dostatek a zavazadlový prostor pojme solidních až 558 litrů nákladu.
Komfort![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
Peugeot 607 se vyznačuje opravdu královským jízdním komfortem. Začíná to pochopitelně typicky francouzsky plavně nastaveným podvozkem, který doslova žehlí veškeré nerovnosti vozovek. Komfort pokračuje velkorysými sedadly, dobrou výbavou a končí výborným odhlučněním.
Provozní náklady![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_grey.png)
![](/images/recenze/star_grey.png)
U velkého sedanu je nutné počítat s vyššími provozními a servisními náklady. Jednak je vyšší než u běžných vozů spotřeba paliva, ale i servisní úkony odčerpají z rozpočtu větší částky než menší a jednodušší vozy.