![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_grey.png)
![](/images/recenze/star_grey.png)
Proč koupit |
---|
Dobrý vnitřní prostor Příznivé ceny Pohodlné odpružení Pružné a úsporné motory |
![](https://www.aaaauto.cz/data/photo/thumb/11452_430x0x75.jpg)
O vozidle
Výbava![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_grey.png)
![](/images/recenze/star_grey.png)
Hyundai Accent třetí generace si sice moc nepotrpí na bezpečnostní výbavu, v ostatních ohledech ovšem dovede místy příjemně překvapit. Klimatizace sice nebyla v základní výbavě, ovšem většina vozů ji má, standardem je elektrické stahování oken i seřizování zrcátek nebo centrální zamykání (bez dálkového ovládání).
Design![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_grey.png)
![](/images/recenze/star_grey.png)
Vzhled třetí generace Hyundai Accent nelze považovat za kdovíjak moderní, ovšem oblý vzhled vozu docela sluší. Na malý sedan vypadá Accent sympaticky. Oblé tvary se přenášejí do interiéru vozu a tady je situace ještě o něco lepší, byť použité materiály jsou obyčejné.
Spotřeba![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
Třetí generace Accentu dostala už do základu docela silný motor, kterým je čtrnáctistovka s výkonem 71 kW. Motor nemá s autem mnoho práce a přitom je docela úsporný. Je to ideální příklad toho, že adekvátní motor dovede být úsporný. Ani silnější šestnáctistovka netrpí vysokou spotřebou paliva. Nejúspornější je samozřejmě čtyřválcový turbodiesel s objemem 1,5 litru, i ten je přitom příjemně výkonný.
Jízdní vlastnosti![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_grey.png)
![](/images/recenze/star_grey.png)
![](/images/recenze/star_grey.png)
Jestli se v některé oblasti příliš mnoho nezměnilo, jsou to jízdní vlastnosti. I nadále platí, že jízdně není Accent vůbec zajímavé vozidlo. Stopu nedrží příliš ochotně, v zatáčkách se výrazně naklání a řízení je hodně odtažité a chybí mu i náležitá přesnost.
Bezpečnost![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_grey.png)
![](/images/recenze/star_grey.png)
Nárazovými testy Euro NCAP neprošla ani třetí generace Accentu. Vzhledem k výbavě vozu, ve které jsou dva airbagy a ani se za další nedá připlatit, můžeme předpokládat, že úroveň bezpečí bude nanejvýš průměrná. Konstrukce se sice oproti předchozí generaci zlepšila, avšak nešlo o velký skok.
Praktičnost![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_grey.png)
Malý sedan Hyundai nepatří k nejprostornějším ve své třídě, ale i tak je to na poměry malých vozů vcelku praktický automobil. Cestující na zadních sedadlech by sice ocenili více místa pro kolena, jinak je však situace dobrá. Zavazadlový prostor s objemem 390 litrů opět na řadu soupeřů nemá, ale je dostatečný.
Komfort![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_grey.png)
![](/images/recenze/star_grey.png)
Třeti generace malého sedanu Hyundai se opět soustředí na komfort a tentokrát mu to jde o trochu lépe než v předchozím provedení. Auto totiž dostalo lepší odhlučnění a i interiér působí trochu lepším dojmem. Vylepšena byla i sedadla, která sice nemají příliš výrazné boční vedení, ovšem jinak poskytují dobrou oporu.
Provozní náklady![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_blue.png)
![](/images/recenze/star_grey.png)
Accent sice není z nejkvalitnějších vozů, ovšem spolehlivost je celkově solidní. Je ovšem nutné počítat s častějšími výdaji za některé podvozkové díly i jiné komponenty, které byly z výroby vcelku poddimenzovány. Motory jsou úsporné a náhradní díly levné, takže provozní náklady zůstávají přiměřené.