Když jsme vám v květnu roku 2009 jako první nabídli test tehdy nového sedanu Chevrolet Cruze 1,6i, bylo již jasné, že se doba změnila. S jihokorejskými automobily bylo zkrátka třeba začít počítat už nikoli jako s pouhou extrémní variantou pro ty, kteří jdou výhradně po nízké ceně. Cruze v evropské nižší střední třídě doplnil další jihokorejské typy Kia Cee'd ze Slovenska (2006) a Hyundai i30 z České republiky (2007) a stejně jako jeho konkurenti byl střižen výrazně blíže vkusu evropského zákazníka než jejich předchůdci.

Chevrolet Cruze zaujal robustním a originálním designem, díky kterému působil dojmem většího a dražšího vozu. V brněnském dealerství AAA Auto jsme tentokrát vybrali sedan se střední výbavou LS a výkonnějším ze dvou nabízených zážehových motorů. Najeto měl na začátku našich zkoušek 82 000 km.
Celý článek najdete zde.