Novým generálním partnerem prvoligového klubu FC Slovan Liberec se stává společnost AURES Holdings se svými značkami AAA AUTO a Mototechna. Oba partneři to oznámili dnes na tiskové konferenci na pobočce AAA AUTO Liberec, která zároveň slaví rok od svého otevření. Skupina AURES Holdings, která začátkem letošního roku navázala úzkou spolupráci i s AC Sparta Praha, podporuje kluby nejvyšší fotbalové soutěže již pět let.
Významný hráč na českém trhu s automobily AURES Holdings se zařadí na nejvyšší úroveň ve sponzorském portfoliu FC Slovan Liberec. „Partnerství s AAA AUTO si velmi vážíme. Získali jsme silného generálního partnera, který navíc působí i v Libereckém kraji a má tak blízko k našim fanouškům,“ říká k čerstvě uzavřené spolupráci ředitel klubu FC Slovan Libor Kleibl. Oznámení partnerství se zúčastnili i špičkoví hráči FC Slovan Liberec Michael Rabušic a Theodor Gebre Selassie.
„S nejvyšší fotbalovou soutěží spolupracuje naše společnost již pět let, protože fotbal je pro nás z hlediska marketingu velmi zajímavý. Zajišťuje nám přímý a častý kontakt s našimi potencionálními zákazníky z řad fotbalových fanoušků, ale i byznysových partnerů. Spolupráce s FC Slovan Liberec je pro nás o to zajímavější, že se poprvé objevujeme v roli generálního partnera. Navíc je to i takový dárek pro naši libereckou pobočku, která slaví rok od svého otevření,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva AURES Holdings. Fotbaloví fanoušci tak značku AAA AUTO již nyní mohou vidět na dresech hráčů klubu Slovan Liberec nebo na LED perimetrech při domácích utkání. „Věříme, že vývoj pandemie v blízké budoucnosti umožní opět přítomnost diváků přímo na zápasech FC Slovan Liberec, kde pro ně budeme mít připravenu řadu aktivit,“ doplnila Topolová.