Reklamace
- Připravte si fakturu a předávací protokol, které jste obdrželi při koupi automobilu.
- Kontaktujte oddělení reklamací na telefonním čísle 284 022 002 nebo vyplňte formulář, či se případně osobně dostavte na pobočku.
- Pro dohodnutí konkrétního termínu řešení reklamace doporučujeme kontaktovat naše pracovníky předem telefonicky nebo e-mailem.
- Vždy se vám bude plně věnovat pracovník pověřený řešením reklamace.
- K vyřízení reklamace je nutné fyzicky přistavit vozidlo k prohlídce a sepsat reklamační protokol.
- V případě, že budete požádáni o osobní jednání, vezměte s sebou prodejní složku, kterou jste obdrželi při koupi vozidla, a to zejména: fakturu, kupní smlouvu a předávací protokol.
- Reklamace jsou řešeny v souladu se zákony České republiky a Reklamačním řádem společnosti AAA AUTO.
- Pokud nebudete spokojeni s řešením reklamace nebo s postupem pracovníků společnosti, zašlete nám prosím svoje připomínky. Pomáháte nám tím zkvalitňovat naše služby.
Co s sebou vzít na reklamaci do AAA AUTO
- Prodejní fakturu
- Protokol o zkušební jízdě a předání vozidla
- Smlouvu s Carlife - pokud ji uplatňujete
- Případnou zprávu servisu, kde je specifikována vada na vozidle
- Fyzicky přistavit vozidlo
V případě administrativních vad v TP dále
- Technický průkaz
- Protokol o evidenční kontrole
Reklamovat vozidlo může pouze ta osoba, která automobil zakoupila. Popřípadě majitelem zplnomocněná osoba, která se prokáže úředně ověřenou plnou mocí.