Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2008 |
---|---|
Tachometr | 163 313 km |
Motor | 1.6, 75kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | černá-metalíza |
Karoserie | Rodinné vozy |
---|---|
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 7 míst |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Celková kvalita zpracování, Dostatečný vnitřní prostor, Variabilita interiéru, Úsporné turbodiesely, Komfort odpružení,
Teprve v roce 2003 se automobilka Volkswagen rozhodla odpovědět na velmi úspěšné kompaktní MPV Scénic od Renaultu. Tou dobou se již dostávala na trh druhá generace Scénicu, VW ale připravilo svůj premiérový model Touran. Ten se vyznačuje velmi konzervativním designem, variabilním a prostorným interiérem i úspornými turbodiesely. To v podstatě platí i pro modernizované provedení, které v roce 2006 dostalo tehdy pro VW typické čelní světlomety s komplikovanějším tvarem. Auto těží z velmi dobré image značky Volkswagen, ostatně zpracování i spolehlivost jsou vysoko nad průměrem třídy. Velmi dobrá je i nabídka vnitřního prostoru, Touran se dodával ve verzích s pěti nebo sedmi sedadly. Častěji na trhu ojetých vozů narazíme na klasické pětimístné provedení, ostatně to sedmimístné není příliš praktické. V tomto uspořádání totiž vůz nepojme prakticky žádná zavazadla, je to tedy jen řešení pro občasnou přepravu většího množství lidí. I proto si málo zákazníků za třetí řadu sedadel připlácelo. Pokud tu je, dá se pochopitelně složit nebo vyjmout, takže o celkovou přepravní kapacitu nepřijdete. A že toho jinak Touran uveze opravdu hodně. Zavazadlový prostor v pětimístném uspořádání má totiž obrovský objem 695 litrů a nikdo na sedadlech uvnitř vozu se přitom rozhodně nebude tísnit. Jízdním projevem je Touran první generace, založený na technice pátého Golfu (podvozek přinesl Touran právě jako první), komfortní vůz. Od dané kategorie nelze ani očekávat snahu o cokoli jiného. Celkově je Touran vyhledávaným vozem své kategorie, ale na rozdíl třeba od Golfu si nedovedl vydobýt pozici etalonu.
Touran se na trhu objevil s řadou motorů. Paleta se navíc v průběhu života modelu obměňovala. Zážehové motory mnoho nadšení nevzbudí. Základní šestnáctistovka s výkonem 75 kW dostačuje tak akorát a vzhledem k přepravní kapacitě auta může být pro někoho příliš slabá, silnější motor 1,6 FSI s 85 kW má zase vyšší spotřebu. Dvoulitr FSI je na tom podobně, ale aspoň přináší solidní výkon 110 kW. Motory 1,4 TSI se objevily ve verzích s výkonem 103, 110 (verze s pohonem na CNG) a 125 kW. Tyto motory jsou pro pohon Touranu skvěle dimenzované. Daleko vhodnější jsou pro pohon Touranu turbodiesely. Na výběr je mezi agregáty 1,9 TDI s výkonem 66, 74 nebo 77 kW a dvoulitrem se 100 nebo 103 kW.
Volkswageny z doby vzniku Touranu nemívají v základních verzích kdovíjak bohatou výbavu. Na druhou stranu, oblíbená provedení s motory TDI už většinu běžně požadovaných prvků mají, takže celkově lze hovořit o dobré úrovni výbavy ojetých vozů.
Volkswagen Touran je velmi konzervativně tvarovaný automobil. Design je jednoduchý a i přes konzervativní linky působí dnes už trochu zastaralým dojmem. Účelnost tu jednoznačně dostala přednost a mezi kompaktními MPV najdeme určitě pohlednější vozy.
Benzinové motory TSI i základní šestnáctistovka dovedou jezdit úsporně, samozřejmostí je nízká spotřeba turbodieselů. Jenže motory TSI jsou také docela náchylné na jízdní styl, šestnáctistovka zase na zatížení a její verze FSI úsporná v praxi není. Turbodiesely jsou tak rozumnou volbou.
Touran první generace přebírá techniku od VW Golf páté generace, podvozek z Golfu mu tak dodává jisté a čitelné jízdní vlastnosti. Ovšem vzhledem k vyšší stavbě je nutné počítat s většími náklony karoserie.
Nárazové testy Euro NCAP si Touran v podstatě prošel dvakrát. Nejprve krátce po uvedení do prodeje získal čtyřhvězdičkové hodnocení, automobilka VW poté přidala do výbavy připomínač nezapnutých pásů, což v opakovaném hodnocení už stačilo na zisk pěti hvězdiček. Strukturálně se ale vozy neliší, a tak je úroveň ochrany posádky u obou provedení shodná – a tedy dobrá.
Volkswagen Touran se vyznačuje vysokou úrovní praktičnosti. Auto může mít i sedm sedadel, v této konfiguraci ovšem neodveze žádná zavazadla. V pětimístném uspořádání (sedačky lze vyjmout) pojme zavazadlový prostor ohromujících 695 litrů nákladu. I přes velkou přepravní kapacitu najdeme ve třídě i o něco praktičtější konkurenty, kteří umějí více kouzlit se sedadly, prostornost Touranu je ale velmi dobrá.
Malé MPV Volkswagenu je orientováno především na pohodlí a odpovídá tomu nejen nabídka vnitřního prostoru, ale také naladění podvozku a celkový cestovní komfort. Ten je na velmi dobré úrovni, jen je potřeba v zatáčkách počítat s tím, že se vůz bude více naklánět. Interiér auta působí na Volkswageny tradičně hodnotně.
Volkswagen Touran je mechanicky vcelku spolehlivý vůz, který ovšem mohou občas potrápit motory. Jednotky TSI mají potíže s řemenem, dvoulitrová TDI disponuje vícerem různých nešvarů. Volbou jednotek 1,9 TDI se lze většině problémů vyhnout, a i díky jejich nízké spotřebě tak lze získat provozně vcelku nenáročný automobil.
Touran oslovuje zákazníky nejen logem výrobce na kapotě, ale také decentním designem karoserie a prostorným, variabilním a kvalitně zpracovaným interiérem s množstvím odkládacích ploch. Poptávka po Touranu na trhu ojetin je velká, a ceny proto klesají pomaleji než u konkurenčních modelů. Velký podíl ojetých Touranů pochází z dovozu, kupující by proto neměl podcenit významnost prověření původu vozu, stavu tachometru a servisní historie. Přibližně 90 % nabídky tvoří dieselové verze. Doporučit lze zejména slabší, ale oproti dvoulitru mnohem méně problémový motor 1,9 TDI, který svou vyšší hlučnost vynahrazuje bezkonkurenční spotřebou. Pozitivem je vcelku odolný podvozek zajišťující dobré jízdní vlastnosti při zachování solidního komfortu. Mezi kompaktními MPV představuje Touran skvělou volbu, rizikem oproti konkurenci je ale zvýšený zájem zlodějů.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.6, 7 míst, Automatická klimatizace, Vyhřívání sedaček
Rok uvedení do provozu | 2008 |
---|---|
Tachometr | 163 313 km |
Motor | 1.6, 75kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | černá-metalíza |
Karoserie | Rodinné vozy |
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 7 míst |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.