Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2009 |
---|---|
Tachometr | 335 740 km |
Motor | 1.9 TDI, 85kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
Karoserie | Rodinné vozy |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 7 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Historie | Po prvním majiteli |
Prostorný vůz se spolehlivým naftovým motorem.
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Kvalita zpracování, Vnitřní prostornost, Variabilní, praktický interiér, Dostupný servis, Komfortní a jistý podvozek, Úsporné a odolné vznětové motory,
První generace Volkswagenu Sharan, velkého MPV značky, vydržela ve výrobě opravdu dlouhých 15 let. Jeho sourozenec, Ford Galaxy, vydržel ve výrobě také dlouho, ale zcela nová, s Sharanem už nespřízněná generace jej nahradila v roce 2006. Sharan měl ještě jednoho sourozence, tím bylo MPV Alhambra se značkou Seat. Vzhledem k přítomnosti těchto dvou vozů na trhu je pozice Sharanu jako ojetiny trochu komplikovaná. Ačkoli se auta liší jenom v detailech, i Ford přebírá většinu pohonných jednotek od VW, ceny Sharanu jsou o trochu vyšší než u sourozenců. Většina závad na vozidle není finančně příliš náročných a jejich opravy by měly být vcelku jednoduché, takže provozní náklady zůstávají příjemně nízko. Tedy, pokud majitelé zvolí verzi se vznětovým motorem pod kapotou, benzinové jednotky mají vzhledem k vysoké pohotovostní hmotnosti Sharanu spotřebu opravdu vysokou. Sharan si ovšem zaslouží i pochválit. A to především za prostorný a variabilní interiér s vyjímatelnými sedadly. Ta jsou sice trochu tužší, ale poskytují cestujícím dobrou oporu. Z Sharanu je i velmi dobrý výhled a celková orientace okolo vozu je velmi dobrá.
Aby vydržel tak dlouhý modelový cyklus, prodělal Sharan dvě modernizace. Ta první, výraznější, přišla v roce 2000 a auto při ní dostalo novou, pro VW tehdy typičtější, méně vejčitou příď. Měnila se i paleta motorů, turbodiesely 1,9 TDI se vstřikováním pomocí rotačního čerpadla tu nahradily novější motory TDI-PD. Další modernizace proběhla koncem roku 2003, vizuálně tentokrát už byla méně nápadná.
U první verze převažovaly v nabídce překvapivě zážehové motory, a to v poměru 3 : 2. Základní dvoulitr s 85 kW, osmnáctistovka turbo se 110 kW nebo motor 2,8 VR6 se 128 kW ovšem nepatří k vyhledávaným verzím, především kvůli vysoké spotřebě. Výhodou byla možnost pohonu všech kol 4Motion. Turbodiesely TDI zastupovaly verze o výkonu 66 a 81 kW, není nutné připomínat, že lepší volbou pro těžký vůz je silnější z jednotek. Po první modernizaci posílil šestiválec VR6 na 150 kW a krom základního TDI se 66 kW byly dostupné i silnější verze s 85 a 96 kW (silnější až od roku 2003). Po druhé modernizaci zmizel z nabídky nejslabší turbodiesel a naopak se rozšířila nabídka na opačném konci výkonového spektra. Motor 1,9 TDI-PD mohl mít až 110 kW, před koncem výroby pak tento agregát nahradil nový dvoulitr TDI s výkonem 103 kW. Silnější motory v nabídce bylo možné kombinovat s pohonem všech kol a v některých případech i s automatickými převodovkami.
Rozsah výbavy u Sharanu může být opravdu široký, nicméně platí, že i levnější verze na tom nejsou špatně. Pochopitelně více zajímavých prvků najdeme u novějších vozů, kde doznala pokrok především bezpečnostní výbava. Na druhou stranu vozy z posledních let výroby úrovní použité výbavy mohou zaostávat za koncepčně modernějšími konkurenty.
Volkswagen Sharan přišel v době svého vzniku na trh s karoserií jednoduchých, v rozích zaoblených tvarů. Toto provedení se ukázalo být jako vcelku nadčasové a s postupnými modernizacemi tak Sharan přežil ve výrobě 15 let. Vzhled auta je možná trochu moc usedlý, to ovšem u MPV vůbec nemusí vadit. Interiér, který byl řešen jednoduše a účelně, také estetikou nenadchne, ovšem stále působí docela hodnotně.
Z hlediska spotřeby nemá smysl do Sharanu volit jiné motory než turbodiesely. Ty mají i u velkého a těžkého auta příjemně nízké nároky na přísun paliva. Pravým opakem jsou zážehové motory, největším žroutem je pochopitelně šestiválec VR6.
V době svého vzniku měl Volkswagen Sharan velmi dobrý podvozek, i to jej možná udrželo ve výrobě tak dlouho. Jízdní vlastnosti jsou nezáludné a jisté, auto netrpí přílišnými náklony v zatáčkách a přitom je pro posádku stále pohodlné.
Nárazové testy Euro NCAP absolvoval Sharan až v roce 1999 a výsledek byl tehdy jen průměrný. Za ochranu posádky dostal Sharan trojici hvězdiček, což je z dnešního hlediska podprůměrný výsledek. Obzvláště pokud uvážíme konstrukční stáří vozu a jeho zaměření na přepravu většího množství osob. Lepší je volit mladší provedení, která mají výrazně vylepšenou bezpečnostní výbavu.
Sharan první generace je velmi praktické auto, které potěší variabilním interiérem. V něm mohou být dvě, nebo tři řady sedadel, vůz tak pojme pět, nebo sedm cestujících. Obě zadní řady lze vyjímat, takže se z Sharanu dá v případě potřeby vytvořit i opravdu schopný stěhovák. V konfiguraci pro plné obsazení má zavazadlový prostor objem pouze 265 litrů, jen se dvěma řadami sedadel je ovšem přepravní kapacita obrovská.
Velké MPV nabízí posádce opravdu nadbytek místa, a cestující se tu tak cítí velmi příjemně. Komfort odpružení je rovněž na velmi dobré úrovni, trochu tužší jsou ovšem sedadla. To nemusí každému vyhovovat při dlouhých cestách, pro které je Sharan předurčen. Na druhou stranu poskytují sedadla velmi dobrou oporu.
Pokud do Sharanu zvolíte jako pohonnou jednotku vznětový motor, náklady na palivo tím udržíte na minimu. Servisní náklady jsou přijatelné, výhodou je dostupnost servisu – koncernová technika je totiž dobře známá každému automechanikovi.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.9 TDI , 7 míst, navigace, Automatická klimatizace, Tempomat, Vyhřívání sedaček, Park. senzory
Rok uvedení do provozu | 2009 |
---|---|
Tachometr | 335 740 km |
Motor | 1.9 TDI, 85kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
Karoserie | Rodinné vozy |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 7 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Historie | Po prvním majiteli |
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.