Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2008 |
---|---|
Tachometr | 84 850 km |
Motor | 1.4, 59kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | stříbrná-metalíza |
Karoserie | Hatchback |
---|---|
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 151 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Koupeno nové v ČR |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Spolehlivost, Výborné zpracování, Elegantní vzhled, Dobré jízdní vlastnosti, Komfort odpružení,
Čtvrtá generace Volkswagenu Polo je vnímána jako prémiovější alternativa k české Škodě Fabia. Někoho překvapí, že Polo se stejnou technikou jako malá škodovka dorazilo na trh až o téměř tři roky později, celkově je tak čtvrtá generace malého VW mladší ojetinou než první Fabia. Auto bylo vyráběno ve dvou provedeních – do roku 2005 s dvojitými kulatými čelními světlomety, v roce 2005 přišel facelift, který zavedl velkoplošné jednodílné světlomety a tvář vozu celkově přiblížil tehdejší podobě modelu Golf. Ostatně, označení zmenšený Golf bývá Polu přisuzováno velmi často a tomu odpovídají i očekávání. A vůz je většinou splní. Mezi malými automobily patří Polo k těm nadprůměrně komfortním a velmi dobře zpracovaným, kvalitně odvedená práce se projevuje na solidní spolehlivosti vozu. Ovšem nutné je počítat s vyšší cenou, která reflektuje nejen značku a výše popsané vlastnosti, ale také fakt, že vzhled vozu stárne v rámci třídy nadprůměrně pomalu. Polo tak vypadá elegantně i po dlouhé době.
Motorová paleta Pola je velmi podobná té u Fabie. Základem jsou tedy oblíbené tříválce 1,2 litru. Ty se hodí z hlediska dynamiky a následné spotřeby spíše do městského provozu či příměstské dojíždění. Na dálnici pak malý tříválec často spotřebuje více paliva než silnější a objemnější jednotky. Podobně jako u Fabie je i pro VW Polo vhodnější pohonnou jednotkou atmosférická čtrnáctistovka, která je však na trhu ojetých vozů daleko méně častým úkazem, podobně jako silnější šestnáctistovky nebo přeplňovaný motor 1,8 Turbo pod kapotou verze GTI. Kromě verze GTI byla k dispozici i verze CrossPolo s oplastováním a zvýšenou světlou výškou. Zajímavou alternativou mohou být vznětové motory. Pro základní 1,9 SDI opět platí, že mnoho síly nenabídne, tříválec 1,4 TDI je zase známý svými vibracemi. Oba motory jsou ovšem velmi úsporné. Skvělý 1,9 TDI s na Polo docela vysokým výkonem 74 kW, nebo dokonce i 96 kW bývá vzácný.
Ačkoli mohlo mít Polo o něco lepší výbavu než Fabie, v době jeho vzniku nebyly v dané třídě různé technické vymoženosti běžným prvkem. Veskrze tak můžeme úroveň výbavy považovat za průměrnou, žádné vysoce nadstandardní prvky tu nenajdeme.
Čtvrtá generace Volkswagenu Polo je tak trochu vozem dvou tváří, každá z nich mu přitom velmi sluší. Do faceliftu v roce 2005 má Polo trochu individualističtější výraz, který mu propůjčují dvojité kulaté světlomety. Poté se design posunul k více konzervativním linkám, a Polo tak zapadlo do tehdejší modelové řady Volkswagenu. Obě verze se vyznačují nadčasovým vzhledem.
Polo je nejčastěji k sehnání s tříválcovými motory o objemu 1,2 litru, které dobře dostačují na městský provoz. Při vyšších zatíženích a dálničním tempu jejich spotřeba roste. Vyváženější poměr dynamiky a spotřeby přináší čtrnáctistovky. Proslulé nízkou spotřebou jsou vznětové motory. Hrubý tříválec 1,4 TDI dovede být nejúspornější, motory 1,9 TDI dovedou k nízké spotřebě přidat i velmi dobrou dynamiku.
Polo čtvrté generace dostalo stejnou techniku podvozku jako již předtím první Škoda Fabia. Ta byla vyhlášená svými skvělými jízdními vlastnostmi, které Polo podědilo a přidalo k nim ještě trochu komfortu navíc. Vedení náprav je velmi jisté a v zatáčkách odolává podvozek nedotáčivosti dlouho. Dodnes patří jízdní vlastnosti Pola v rámci třídy k tomu lepšímu.
Stejně jako Fabia získalo i Polo krátce po svém vzniku čtyři hvězdičky v nárazových testech Euro NCAP. Shodně také platí, že doba vniku auta přece jenom znamená, že ty nejpřísnější požadavky v oblasti bezpečnosti není schopno Polo dnes splnit, robustní konstrukce a jisté jízdní vlastnosti však znamenají solidní bezpečnost.
Ačkoli tomu tak občas bývá, nejsou auta segmentu B vhodná jako rodinné vozy. V rámci své třídy ovšem patří Polo k docela praktickým vozům, například zavazadlový prostor s objemem 270 litrů patří k nadprůměru. Cestující na zadních sedadlech ovšem nad množstvím místa rozhodně jásat nebudou. Spíše městskému využití auta odpovídá i to, že Polo je možné sehnat i v méně praktické třídveřové verzi.
Po Fabii zdědilo Polo jistý podvozek, který je ovšem naladěn na trochu větší pohodlí. Při cestování ve dvou si tak může posádka na danou třídu užívat nadprůměrného pohodlí. Ovšem další pasažéři si už tolik pohodlí neužijí, především kvůli omezenému množství místa. Pohodlí posádky zvyšuje i výbava vozu, která je o něco lepší než u Fabie.
Volkswagen Polo je trochu luxusnější alternativou ke Škodě Fabia, a byť s ní sdílí celou řadu dílů, mohou být náklady na některé opravy mírně vyšší než u škodovky. Na druhou stranu se může Polo chlubit snad ještě lepším dílenským zpracováním a o něco vyšší spolehlivostí, což by mohlo určité zvýšení výdajů vyvážit. S vhodnými motory je Polo také úsporný vůz.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.4, nové v ČR, 2. majitel, Elektrická okna
Rok uvedení do provozu | 2008 |
---|---|
Tachometr | 84 850 km |
Motor | 1.4, 59kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | stříbrná-metalíza |
Karoserie | Hatchback |
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 151 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Koupeno nové v ČR |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.