800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00

Volkswagen Polo, 2004

1.2, servisní knížka, posilovač řízení

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2004
Tachometr189 246 km
Motor1.2, 40kW
Převodovka5 stupňů
Barvačerná
Stupeň výbavyComfortline
STKPlatná STK
KaroserieHatchback
PalivoBenzín
Míst k sezení5 míst
Emisní normaEURO3
Historie Servisní knížka, Koupeno nové v ČR


Výbava vozu


Přednosti vozu

Vůz zakoupen jako nový v ČR, dlouhá platnost STK do 1/2021, doložena servisní knížka, levné povinné ručení, zachovalý interiér.

Chci více informací o voze

Financování

Řekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 271 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Úvěr možný ihned
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, stav tachometru není garantován.

+ Prověrka vozu

Recenze

Volkswagen Polo (2002–2009)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Spolehlivost, Výborné zpracování, Elegantní vzhled, Dobré jízdní vlastnosti, Komfort odpružení,

Úvodem

Čtvrtá generace Volkswagenu Polo je vnímána jako prémiovější alternativa k české Škodě Fabia. Někoho překvapí, že Polo se stejnou technikou jako malá škodovka dorazilo na trh až o téměř tři roky později, celkově je tak čtvrtá generace malého VW mladší ojetinou než první Fabia. Auto bylo vyráběno ve dvou provedeních – do roku 2005 s dvojitými kulatými čelními světlomety, v roce 2005 přišel facelift, který zavedl velkoplošné jednodílné světlomety a tvář vozu celkově přiblížil tehdejší podobě modelu Golf. Ostatně, označení zmenšený Golf bývá Polu přisuzováno velmi často a tomu odpovídají i očekávání. A vůz je většinou splní. Mezi malými automobily patří Polo k těm nadprůměrně komfortním a velmi dobře zpracovaným, kvalitně odvedená práce se projevuje na solidní spolehlivosti vozu. Ovšem nutné je počítat s vyšší cenou, která reflektuje nejen značku a výše popsané vlastnosti, ale také fakt, že vzhled vozu stárne v rámci třídy nadprůměrně pomalu. Polo tak vypadá elegantně i po dlouhé době.

Motorová paleta Pola je velmi podobná té u Fabie. Základem jsou tedy oblíbené tříválce 1,2 litru. Ty se hodí z hlediska dynamiky a následné spotřeby spíše do městského provozu či příměstské dojíždění. Na dálnici pak malý tříválec často spotřebuje více paliva než silnější a objemnější jednotky. Podobně jako u Fabie je i pro VW Polo vhodnější pohonnou jednotkou atmosférická čtrnáctistovka, která je však na trhu ojetých vozů daleko méně častým úkazem, podobně jako silnější šestnáctistovky nebo přeplňovaný motor 1,8 Turbo pod kapotou verze GTI. Kromě verze GTI byla k dispozici i verze CrossPolo s oplastováním a zvýšenou světlou výškou. Zajímavou alternativou mohou být vznětové motory. Pro základní 1,9 SDI opět platí, že mnoho síly nenabídne, tříválec 1,4 TDI je zase známý svými vibracemi. Oba motory jsou ovšem velmi úsporné. Skvělý 1,9 TDI s na Polo docela vysokým výkonem 74 kW, nebo dokonce i 96 kW bývá vzácný.

Výbava

Ačkoli mohlo mít Polo o něco lepší výbavu než Fabie, v době jeho vzniku nebyly v dané třídě různé technické vymoženosti běžným prvkem. Veskrze tak můžeme úroveň výbavy považovat za průměrnou, žádné vysoce nadstandardní prvky tu nenajdeme.

Design

Čtvrtá generace Volkswagenu Polo je tak trochu vozem dvou tváří, každá z nich mu přitom velmi sluší. Do faceliftu v roce 2005 má Polo trochu individualističtější výraz, který mu propůjčují dvojité kulaté světlomety. Poté se design posunul k více konzervativním linkám, a Polo tak zapadlo do tehdejší modelové řady Volkswagenu. Obě verze se vyznačují nadčasovým vzhledem.

Spotřeba

Polo je nejčastěji k sehnání s tříválcovými motory o objemu 1,2 litru, které dobře dostačují na městský provoz. Při vyšších zatíženích a dálničním tempu jejich spotřeba roste. Vyváženější poměr dynamiky a spotřeby přináší čtrnáctistovky. Proslulé nízkou spotřebou jsou vznětové motory. Hrubý tříválec 1,4 TDI dovede být nejúspornější, motory 1,9 TDI dovedou k nízké spotřebě přidat i velmi dobrou dynamiku.

Jízdní vlastnosti

Polo čtvrté generace dostalo stejnou techniku podvozku jako již předtím první Škoda Fabia. Ta byla vyhlášená svými skvělými jízdními vlastnostmi, které Polo podědilo a přidalo k nim ještě trochu komfortu navíc. Vedení náprav je velmi jisté a v zatáčkách odolává podvozek nedotáčivosti dlouho. Dodnes patří jízdní vlastnosti Pola v rámci třídy k tomu lepšímu.

Bezpečnost

Stejně jako Fabia získalo i Polo krátce po svém vzniku čtyři hvězdičky v nárazových testech Euro NCAP. Shodně také platí, že doba vniku auta přece jenom znamená, že ty nejpřísnější požadavky v oblasti bezpečnosti není schopno Polo dnes splnit, robustní konstrukce a jisté jízdní vlastnosti však znamenají solidní bezpečnost.

Praktičnost

Ačkoli tomu tak občas bývá, nejsou auta segmentu B vhodná jako rodinné vozy. V rámci své třídy ovšem patří Polo k docela praktickým vozům, například zavazadlový prostor s objemem 270 litrů patří k nadprůměru. Cestující na zadních sedadlech ovšem nad množstvím místa rozhodně jásat nebudou. Spíše městskému využití auta odpovídá i to, že Polo je možné sehnat i v méně praktické třídveřové verzi.

Komfort

Po Fabii zdědilo Polo jistý podvozek, který je ovšem naladěn na trochu větší pohodlí. Při cestování ve dvou si tak může posádka na danou třídu užívat nadprůměrného pohodlí. Ovšem další pasažéři si už tolik pohodlí neužijí, především kvůli omezenému množství místa. Pohodlí posádky zvyšuje i výbava vozu, která je o něco lepší než u Fabie.

Provozní náklady

Volkswagen Polo je trochu luxusnější alternativou ke Škodě Fabia, a byť s ní sdílí celou řadu dílů, mohou být náklady na některé opravy mírně vyšší než u škodovky. Na druhou stranu se může Polo chlubit snad ještě lepším dílenským zpracováním a o něco vyšší spolehlivostí, což by mohlo určité zvýšení výdajů vyvážit. S vhodnými motory je Polo také úsporný vůz.

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvyšší cenu na trhu Dostanete nejvyšší cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Volkswagen Polo 2004

1.2, servisní knížka, posilovač řízení
Cena: 47 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800