Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2011 |
---|---|
Tachometr | 263 417 km |
Motor | 2.0 TDI, 103kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | stříbrná-metalíza |
STK | 10/2025 |
Karoserie | Combi |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Emise CO₂ | 120 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Po prvním majiteli, Koupeno nové v ČR |
Bohatá výbava.
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Prostornost a praktičnost, Široká nabídka verzí, Jistý a komfortní podvozek, Úsporné vznětové motory, Moderní aut. převodovka DSG
V roce 2005 se na trhu objevila zcela nová generace Volkswagenu Passat, která oproti té předchozí přinesla novou techniku a design. Přesto však zůstal zachován celkový charakter auta se všemi jeho přednostmi. Passat tak nadále platí za komfortního a prostorného pracanta. Generace B6 se v Česku mimo jiné proslavila i jako stíhací vůz dálniční policie. A v tomto úkolu pokračuje i inovovaná verze B7, která se představila v roce 2010. Ačkoli ji Volkswagen vydává za novou generaci, jde podobně jako u generace předchozí (tedy u typů B5 a B5.5) spíše jen o výraznější facelift – tentokrát se více měnil design než technika.
Passaty od roku 2005 do roku 2010 tak charakterizují světlomety se vcelku bohatým tvarováním, zatímco od roku 2010 se výrobce vrátil k celkově konzervativnějším tvarům. Ani mírné tvarové experimentování však oblibu modelu nijak neovlivnilo. Opět platí, že lze Passat vybírat v celé řadě provedení. Z karosářských variant je na výběr klasický sedan a combi Variant, k vybraným motorizacím je standardně nebo za příplatek dodáván pohon všech kol 4motion. Široká je i nabídka převodovek, základní motorizace mají pětistupňovou skříň, silnější modely pak šestistupňový manuál. U nejvýkonnějších pohonných jednotek je standardem dvouspojková převodovka DSG, kterou mohou za příplatek mít i některá další provedení. Možnosti uplatnění převodovek DSG se rozšířily právě po faceliftu v roce 2010. Tradičně bohaté jsou i možnosti výbavy, základem nabídky jsou tři stupně a k nim se přidává celá řada komfortních příplatkových doplňků. Novinkou generace B6 a B7 je také čtyřdveřové kupé Passat CC s nízkou siluetou a dynamičtějšími tvary. Tento model reaguje na stoupající oblibu podobně koncipovaných vozů a po inovaci v roce 2010 je již prodáván jen jako Volkswagen CC, což má zvýraznit jeho prémiové zaměření. Od roku 2011 se také Passat prodává v provedení Alltrack se zvýšenou světlou výškou.
Co se techniky týče, Passat nabízí širokou paletu motorů TDI a benzinových TSI. Z modernizovaného provedení po roce 2010 zmizely atmosférické motory, do té doby byl základem motor 1,6 FSI s relativně průměrným výkonem 85 kW. Oblíbenější volbou je přeplňovaný 1,8 TFSI se 118 kW a dvoulitr podobného provedení (147 kW). Aktuální provedení spoléhá v oblasti benzinových motorů na tři výkonové verze čtyřválce 1,4 TSI, přičemž ta prostřední (110 kW) umožňuje pohon na CNG. Špičkou nabídky je šestiválcové provedení R36 s 220 kW. U vznětových verzí byl základem nesmrtelný motor 1,9 TDI 77 kW, který byl po modernizaci nahrazen jednotkou 1,6 TDI o shodném výkonu. Motor 2,0 TDI pak přináší další dvě úrovně výkonu (103 a 125 kW, po modernizaci 130 kW). Jde o nejoblíbenější motorizaci v Passatu.
Volkswagen Passat v provedeních B6 a B7 přináší i vcelku bohatou základní výbavu. Standardem se u všech verzí stala dvouzónová automatická klimatizace nebo šestice airbagů. Ke komfortním prvkům patří například i elektronická parkovací brzda (neuvolní se, dokud se řidič nepřipoutá) nebo startování pomocí tlačítka.
Volkswagen Passat B6 přišel s trochu netradičním designem, který však sklidil u zákazníků úspěch. Celkově konzervativní tvary auta se podařilo oživit výraznější maskou chladiče a světlomety s bohatším tvarováním. I přesto se automobilka při modernizaci vrátila ke konzervativním tvarům. Spíše než kvůli nátlaku zákazníků to však bylo proto, aby model B7 zapadal do aktuálního designového směru Volkswagenu.
V Passatech B6 a B7 v motorizacích jasně převládají přeplňované pohonné jednotky. U těch vznětových je nízká spotřeba tradiční, ovšem oproti předchozí generaci tu v praxi nedošlo k zásadním vylepšením. U benzinových motorů v praxi hodně záleží na jízdním stylu, především jednotka 1,4 TSI umí být hodně úsporná, ale s těžkou nohou u ní spotřeba výrazně stoupá.
Kombinace pohodlí a jistých jízdních vlastností je pro Volkswagen Passat zcela typická. Opět tak platí, že i přes komfortní odpružení je vedení vozu velice jisté a jízdní vlastnosti jsou nezáludné. Ke sportovním výkonům však Passat určitě nevybízí, byť jeho podvozek je dimenzován bohatě. Nejlépe se cítí na dálnicích, kde mu dlouhý rozvor dodává na stabilitě.
Od roku 2005 se může Volkswagen Passat chlubit špičkovým pětihvězdičkovým hodnocením v nárazových testech Euro NCAP. Auto je standardně vybavováno šesticí airbagů a stabilizací ESC. Propracovaná konstrukce kabiny zajišťuje minimální deformace prostoru pro posádku.
I nejaktuálnější provedení Passatu se může chlubit velkým prostorem pro posádku i zavazadla. V interiéru i zavazadlovém prostoru jsou na tom provedení B6 a B7 prakticky stejně, byť oficiální technická data vypovídají o něčem jiném. Provedení B6 pojme podle údajů výrobce 485 litrů nákladu v provedení sedan a 513 jako combi, u B7 jsou tyto míry 565 a 603 litrů. Jenže jde o malý trik, zavazadlový prostor se nijak nezměnil, u nového provedení jen Volkswagen počítá i prostor pod podlážkou, kde je umístěna plnohodnotná rezerva. K rezervě se však ještě další náklad vejde, a proto je tento prostor praktický.
Doslova obrovský vnitřní prostor a komfortní podvozek jsou typickými vlastnostmi Passatu. Auto navíc posádku hýčká řadou příjemných prvků výbavy, takže o skvělý dojem z pobytu na palubě je postaráno. Opět platí, že výborná je i ergonomie vozu.
Volkswagen Passat je velmi běžný automobil, se kterým si poradí široká servisní síť. Vzhledem ke slušné spolehlivosti nejsou servisní náklady příliš vysoké, je ovšem nutné počítat s tím, že Passaty B6 a B7 jsou relativně nové a moderní vozy, takže ceny některých úkonů nebo náhradních dílů mohou být vysoké.
Passat je na tuzemském trhu už od sametové revoluce symbolem manažerského či podnikatelského úspěchu. Přitom na západ od našich hranic je Passat vcelku běžným spotřebním vozem a ve firemních flotilách jich tam slouží tisíce, aniž by jejich řidiči riskovali závistivé objetí vozu klíčem během nočního parkování před domem.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8002.0 TDI, nové v ČR, 1. majitel, navigace, Automatická klimatizace, Tempomat, Vyhřívání sedaček, Park. senzory
Rok uvedení do provozu | 2011 |
---|---|
Tachometr | 263 417 km |
Motor | 2.0 TDI, 103kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | stříbrná-metalíza |
STK | 10/2025 |
Karoserie | Combi |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Emise CO₂ | 120 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Po prvním majiteli, Koupeno nové v ČR |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.