Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2003 |
---|---|
Tachometr | 309 390 km |
Motor | 2.5 TDI, 132kW, 4x4 |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | modrá-metalíza |
Stupeň výbavy | Highline |
Karoserie | Sedan |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 206 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Servisní knížka |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Kvalita zpracování, Prostornost a praktičnost, Široká nabídka verzí, Úsporné a spolehlivé vznětové motory
Volkswagen u tradičního modelu střední třídy Passat volí vcelku zajímavou strategii obměny generací. Passat nechává žít relativně dlouho s tím, že nový model je většinou výraznějším faceliftem předchozí generace a teprve další typ je technicky nový. To je i případ modelu Passat B5.5, který byl představen koncem roku 2000 coby modelový ročník 2001. Jde vlastně o facelift předchozí verze B5 původem z roku 1996. Ta tehdy přišla s velmi moderním designem, který o rok později trochu napodobila druhá generace Audi A6. Proto byly retuše nové verze jenom kosmetické, na povedeném elegantním automobilu nebylo nutné mnoho měnit. Více změn se proto odehrálo v technické oblasti.
Byly ku prospěchu věci a dodnes platí tento Passat za vcelku trvanlivý a spolehlivý automobil. Zákazníci si mohou vybírat z nepřeberného množství variant. K dispozici jsou karosářské varianty sedan a combi, pohon předních, nebo všech kol a široká paleta benzinových a naftových motorů. Diesely jsou celkově oblíbenější a stálicí a jistou volbou je motor 1,9 TDI. Jeho základní provedení s výkonem 66 kW je legendární z hlediska trvanlivosti i spotřeby, s velkým Passatem má ovšem docela dost práce. To se projevuje na dynamice. Navíc ve spotřebě se slabšímu provedení docela snadno vyrovnají výkonnější verze motoru. Zajímavou volbou mohou být také vznětové šestiválce s výkonem 110 nebo 132 kW. Lepší je silnější provedení, které netrpí přílišným turboefektem. Benzínové motory jsou o poznání méně populární, mezi nimi patří k ideálním motorizacím agregát 1,8 Turbo. Má vcelku příznivou spotřebu a autu propůjčuje solidní dynamiku. Konstrukčně starší atmosférický dvoulitr ani novější dvacetiventilová osmnáctistovka neoslní ani dynamikou, ani spotřebou. Passat může mít pod kapotou i motory s větším množstvím válců, pětiválec 2,3 VR5 a šestiválec 2,8i jsou však vzácnější. Opravdovou raritou je pak osmiválec W8, který se do Passatu montoval v letech 2001–2004.
Vzhledem k zařazení do střední třídy lze u Passatu počítat s dobrou základní výbavou, ve které nechybí především řada bezpečnostních prvků. U základních motorizací prodávaných jen v nejnižších stupních výbavy ovšem mohou chybět některé komfortní prvky, na druhou stranu takové vozy nebývají příliš obvyklé.
Passat B5.5 je elegantní vůz vyvážených proporcí. Design bez výstřelků působí i dodnes moderním, přesto však distingovaným dojmem. Této generaci Volkswagenu střední třídy ovšem nelze upřít ani určitou optickou lehkost. Passat je velmi běžný automobil, který nebudí pozornost, což opět můžeme řadit k jeho přednostem.
Vznětové motory Volkswagenu jsou nízkou spotřebou doslova proslaveny. A Passat jich může mít pod kapotou celou řadu, od klasických čtyřválců 1,9 TDI přes 2,0 TDI (až v závěru produkce) až po šestiválce 2,5 TDI. Spotřeba je předností všech z nich, jen nejslabší varianta se 66 kW má s autem více práce, a v praxi tak moc paliva neuspoří. To platí i pro základní benzinovou 1,6. Naopak lákavou volbou je 1,8 turbo, která propůjčuje vozu dobrou dynamiku a přitom se s ní dá v praxi jezdit s příznivou spotřebou.
Volkswagen Passat nikdy nebyl žádným sportovním vozem a to se projevuje i na naladění podvozku. Ten má spíše plavnější charakter, zůstává však přiměřeně jistý a tuhý. Passat je ideální dálniční expres, přesto však neztrácí obratnost ani na okreskách, u vznětových motorů je však potřeba počítat s výraznější nedotáčivostí.
Volkswagen Passat páté generace získal v nárazových testech Euro NCAP v roce 1997 jenom trojici hvězd s jen průměrnými výsledky crashtestů. Vylepšený model B5.5 z roku 2001 už dosáhl na daleko obvyklejší čtyřhvězdičkové hodnocení, a to především díky konstrukčním změnám, které snížily úroveň deformace a zlepšily funkčnost zádržných systémů. I proto je vylepšený Passat lepší volbou než původní model B5.
Prostorný a praktický, tak se dá stručně charakterizovat interiér Passatu. A to i přesto, že například jeho zavazadlový prostor rozhodně netrhá objemové rekordy. Sedan pojme 475 litrů a combi 495 litrů zavazadel. To jsou dostačující hodnoty. Pozor ovšem na verzi s pohonem všech kol, ta odveze „jen“ 400 litrů zavazadel. Cestující mají ve všech případech místa dost, dlouhý rozvor je velkorysý i k cestujícím na zadních sedadlech.
Spousta místa pro posádku, plavný podvozek a vcelku bohatá výbava jsou přednostmi Passatu. Vůz se po silnici elegantně nese a posádku hýčká. Posádce bude vyhovovat i velmi dobrá ergonomie. Faceliftovaný model B5.5 také dostal v interiéru příjemnější a trvanlivější materiály, což znamená luxusnější pocit z pobytu ve voze i delší trvanlivost jednotlivých dílů.
Volkswagen Passat je velmi běžný automobil, se kterým si poradí široká servisní síť. Vzhledem ke slušné spolehlivosti nejsou servisní náklady příliš vysoké, pohybují se na standardní úrovni jako u řady konkurentů v dané třídě a věkové kategorii. Spotřeba většiny motorizací je příznivá.
Passat B5 má na tuzemském trhu odjakživa punc nadstandardního vozu. Uctívané „tédéíčko“ je snem mnoha českých zájemců o ojetinu a faceliftovaná verze (někdy chybně označovaná jako B6) patří k vůbec nejžádanějším modelům na plochách autobazarů. Ročník 2001 se dá pořídit za velmi lákavé částky, čímž se sen o koupi někdejšího manažerského vozu stává uskutečnitelným pro široké spektrum kupujících. Natrefit na zachovalý exemplář se solidní historií je však mnohem větší problém, než by se mohlo zdát. A prodávající si obvykle za takový klenot nechá pořádně zaplatit. Mnoho ojetin ale pochází z dovozu, často mají za sebou nejednu havárii a obvyklý nájezd 130 tisíc kilometrů svítí na jejich počítadlech už po několikáté. Z lákavé koupě se často vyklube buď exemplář krátce před smrtí, vůz v exekuci, bývalý taxík, či dokonce rovnou auto s pozměněnými identifikátory. Koupě Passatu tak občas připomíná spíše ruskou ruletu, zejména pokud zájemce vybírá v nedůvěryhodných bazarech či na inzerát od soukromé osoby.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8002.5 TDI, 4x4, servisní knížka, Automatická klimatizace, Park. senzory, Xenony, Kůže
Rok uvedení do provozu | 2003 |
---|---|
Tachometr | 309 390 km |
Motor | 2.5 TDI, 132kW, 4x4 |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | modrá-metalíza |
Stupeň výbavy | Highline |
Karoserie | Sedan |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 206 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Servisní knížka |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.