Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2015 |
---|---|
Tachometr | 101 103 km |
Motor | 2.0 TDI, 110kW |
Převodovka | Automat / 6 stupňů |
Barva | modrá-metalíza |
Stupeň výbavy | Highline |
STK | 10/2025 |
Karoserie | Combi |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO6 |
Emise CO₂ | 120 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Koupeno nové v ČR |
Vůz zakoupen jako nový v ČR, spolehlivý a úsporný motor 2.0TDI 110kW s automatickou převodovkou DSG a příplatkovou výbavou. Již raritní nájezd KM.
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Výborný komfort , Kvalitní zpracování a materiály, Široká paleta úsporných motorů, Dobrá výbava, Atraktivní ceny, Výborné jízdní vlastnosti
Volkswagen Golf sedmé generace přišel v roce 2012 na nové podvozkové platformě MQB, na které jezdí třeba Audi A3 a také nová Škoda Octavia. Modulární platforma dovoluje skvělé využití obestavěného prostoru a snižuje hmotnost auta. A tak je Golf prostornější než kdykoli předtím a přitom zároveň podstatně úspornější. Golf dlouhodobě platí za etalon třídy, a ačkoli v mnoha parametrech není absolutně nejlepší, tak je to právě vyvážená kombinace vlastností, která z něj dělá populární vůz s minimem nedostatků. Ty zásadní budeme hledat jenom těžko.
Vnější design sedmé generace VW Golf je další pozvolnou evolucí známých tvarů s typickým širokým zadním sloupkem a nadčasovými tvary. Změny nalezneme v detailech. Sedmý Golf je nižší než předchozí generace a působí o trochu dynamičtěji, ale jen decentně, aby to neodradilo ty, kdo nejsou na žádné sportování zvědavi. Za drobný estetický výstřelek tak lze považovat snad jen zkosené víčko nádrže. Ke změnám pochopitelně došlo i uvnitř vozu. Palubní deska už nepůsobí tak usedle jako u předchozích generací, má švih a v mnohém je i praktičtější. Středová konzola je mírně natočená k řidiči a hlavním novým prvkem tu je dotykový displej – u základních verzí pětipalcový, u nejlepších pak až osmipalcový. Přes něj lze ovládat celou řadu funkcí auta včetně rádia nebo příplatkové navigace. Ergonomie ovládání zůstává nadále skvělá. Další technickou novinkou je elektronická parkovací brzda, která nahrazuje klasickou „ručku“. Za volantem hledá řidič pozici velmi snadno, díky širokému nastavení rozsahu tu ideální pozici najde téměř každý – ať už sedí rád nízko, nebo vysoko, blízko k volantu, nebo „na dlouhé ruce“. To dovoluje i bohatý vnitřní prostor. Golf sedmé generace je příkladnou ukázkou využití obestavěného prostoru. I za nadprůměrně vysokého řidiče se bez problémů posadí stejně vysoký pasažér, před koleny přitom může mít ještě drobnou rezervu. Ani místa nad hlavou není vůbec málo, tady si však Volkswagen pomáhá především na zadních sedadlech malým trikem, který nemusí být pro každého pohodlný – sedadla jsou tu totiž relativně nízko a jejich konstrukce nedovoluje zasunout paty pod sedák. Volkswagen také u sedmého Golfu ustoupil od typicky tvrdých sedadel, ta nová jsou měkčí a pohodlnější. Ne, k francouzským vozům se Golf nepřibližuje, avšak změna je citelná a prospěšná. Zpracování interiéru je opět výborné, zajímavé však je, jak tu VW střídá materiály. Třeba výplně zadních dveří jsou z tvrdých plastů namísto měkčených, esteticky však vypadají skvěle. Tvrdé plasty jsou použity také na místech, kam většinou ruce pasažérů nezamíří, třeba na některých částech palubní desky.
Paleta motorů pro Golf je opět široká, výhradně jde o přeplňované jednotky. Ve většině případů zcela nové konstrukce. Základem je motor 1,2 TSI s výkonem 63 kW, který je více než důstojnou pohonnou jednotkou. Může za to i fakt, že nový Golf je v průměru asi o 100 kilogramů lehčí než předchozí generace. Silnější varianta motoru má 77 kW, dalším stupněm je 1,4 TSI s výkonem 90 kW. Jeho výkonnější varianta má 103 kW a k dispozici je i v úspornějším provedení s vypínáním poloviny válců. Pak už následují silná provedení GTI se 162 (nebo v paketu Performance se 169) kW s přeplňovaným dvoulitrem TSI. Vrcholem pak je provedení Golf R se stejným motorem, vyladěným na 221 kW. Tato verze má standardně pohon všech kol a na stovku dovede sprintovat za úžasných 4,9 sekundy (s automatickou převodovkou DSG). Oblíbené turbodiesely začínají u verze 1,6 TDI se 66 kW, následuje stejný motor vyladěný na 77 kW, verze BlueMotion pak má dokonce 81 kW. Dvoulitrové TDI pak přinese 110 kW.
Jízdní vlastnosti Golfu jsou příkladné, a to i přesto, že verze s výkonem do 90 kW mají jednodušší vlečnou zadní nápravu, teprve silnější provedení dostávají víceprvkovou nápravu. Rozdíl však poznají jen opravdu sportovně zaměření řidiči. I jízdní komfort je tradičně na špičkové úrovni.
Volkswagen Golf sedmé generace se může pochlubit i velmi dobrou základní výbavou. Už s nejlevnějším modelem dostává zákazník překvapivě kompletně vybavené auto. Spousta airbagů, automatická (ano, ne manuální) dvouzónová klimatizace, dotykový (černobílý displej s multimediálními funkcemi, kontrola tlaku v pneumatikách a spousta dalších prvků jsou standardem. Vybavenější verze mohou jít v komfortu pochopitelně mnohem dál a na výběr jsou tu prvky donedávna vyhrazené jen luxusním vozům.
Volkswagen Golf sedmé generace je dalším pokračováním elegantní klasiky, kterou tento model představuje. Nečekejte žádné designérské výstřelky, auto má opět typické rysy, jen tentokrát podpořené mírně dynamičtějšími detaily a nižším profilem. Elegantní auto má nadčasové tvary a je téměř jisté, že nebude stárnout příliš rychle. Povedený je také interiér, který nepůsobí tak stroze jako u předchozích provedení.
Sedmá generace kompaktního Volkswagenu dostala do vínku moderní přeplňované agregáty, které se mohou chlubit opravdu zajímavými hodnotami spotřeby paliva. I benzinové motory TSI dovedou být velmi úsporné a příplatky za turbodiesely se mnohdy jeví jako zbytečné. Vznětové agregáty pak přinášejí spotřebu dle údajů výrobce i hluboko pod pět litrů na 100 kilometrů. Golf tak patří k absolutně nejúspornějším autům segmentu, navíc se udávané hodnoty spotřeby od těch praktických často liší méně než u konkurence.
V běžných provedeních není VW Golf žádné sportovní náčiní, jízdní vlastnosti jsou však i s obyčejnější vlečnou zadní nápravou u verzí s výkonem do 90 kW opravdu výborné. V zatáčkách auto drží stopu parádně, řízení je přesné, byť možná postrádá precizní zpětnou vazbu. U sportovních verzí je situace pochopitelně lepší, a to i díky víceprvkové zadní nápravě.
V případě etalonu, jako je Volkswagen Golf, by bylo téměř nepředstavitelné, aby v nárazových testech Euro NCAP vůz získal jiné než plné pětihvězdičkové hodnocení. Nový Golf jej pochopitelně v roce 2012 obdržel a výsledky by mu stačily na obhajobu i podle přísnějších měřítek pro rok 2013. Bohatá bezpečnostní výbava je tu samozřejmostí už od základních verzí, sedm airbagů má málokterý konkurent.
Ve své třídě patří Golf i k velmi praktickým autům. Využití obestavěného prostoru je příkladné, v interiéru si pasažéři rozhodně nebudou stěžovat na nedostatek místa, a to ani na zadních sedadlech. Zavazadlový prostor má slušný objem 380 litrů a praktickou zdvojenou podlahu, takže od sebe lze oddělit různé druhy nákladu.
Jízdní komfort VW Golf sedmé generace se opět řadí k tomu nejlepšímu v kompaktní třídě. Podvozek je pečlivě vyladěn a nerovnosti tlumí s grácií i na větších kolech. Volkswagen také změnil konstrukci sedadel a namísto typicky hodně tvrdých sedáků jsou tu trochu měkčí, i když stále příjemně tuhá sedadla. Výsledkem je pohodlnější sezení pro cestující i na delších cestách. Snad jen vzadu omezuje komfort nižší poloha sedáku a nemožnost vsunout pod něj paty.
Díky nízké spotřebě paliva a vcelku obvyklým cenám servisu a náhradních dílů budou provozní náklady VW Golf opravdu příznivé. Nové motory jsou i díky o v průměru 100 kilogramů lehčí konstrukci vozu výrazně úspornější – a to nejen na papíře, ale hlavně v praxi.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8002.0 TDI, Highline, Automat, Automatická klimatizace, Tempomat, Park. senzory
Rok uvedení do provozu | 2015 |
---|---|
Tachometr | 101 103 km |
Motor | 2.0 TDI, 110kW |
Převodovka | Automat / 6 stupňů |
Barva | modrá-metalíza |
Stupeň výbavy | Highline |
STK | 10/2025 |
Karoserie | Combi |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO6 |
Emise CO₂ | 120 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Koupeno nové v ČR |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.