Nevíte si rady? Nechte si poradit od odborníků. Rozumíme autům již 27 let.
Momentálně je online 0 odborníků Zavolejte miParkujte auta do Garáže, kde je mezi sebou můžete porovnávat, nebo si vytvořte auto snů a my Vám ho najdeme.
Přihlásit Vytvořit garážRok uvedení do provozu | 2012 |
---|---|
Tachometr | 179 005 km |
Motor | 2.0 TSI, 155kW |
Převodovka | Automat / 6 stupňů |
Barva | hnědá-metalíza |
STK | Platná STK |
Karoserie | Sedan |
---|---|
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Historie | Servisní knížka |
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. AAA AUTO písemně garantuje, že stav tachometru odpovídá skutečně najetým kilometrům.
Atraktivní design , Široká nabídka verzí, Jistý a komfortní podvozek, Úsporné vznětové motory
Volkswagen CC má o něco lepší výbavu než běžné modely, čímž je také ospravedlněna o něco vyšší cenovka. Po faceliftu je výbava ještě o kousek lepší než před ním. Standardem je šestice airbagů nebo duální klimatizace, modely s výkonem 130 a více kW mají i adaptivní podvozek. Příplatková výbava může být opravdu bohatá, takže je dobré si její konkrétní rozsah ověřit.
S faceliftem dostal model CC krom kratšího jména i o něco dynamičtější vzhled. Maska chladiče i zadní světlomety jsou jednodušší než u modelu před faceliftem, ovšem celkově působí hodnotnějším a sportovnějším dojmem. Interiér se posunul k ještě luxusnějšímu pojetí.
V modelu CC najdeme běžnou sestavu koncernových jednotek. Nabídka se soustředí na silnější motory, což s sebou opět přináší také spíše vyšší spotřebu. V rámci třídy i výkonu motorů je spotřeba v pořádku, avšak silnější benzinové agregáty přece jen vyžadují lehce nadprůměrný přísun paliva. Turbodiesely jsou úsporné.
I když má Volkswagen CC nižší a přikrčenější siluetu a dynamičtější vzhled, v praxi neztratil téměř nic ze svého komfortu i z celkové ovladatelnosti. Jízdní vlastnosti jsou na velmi dobré úrovni, stabilita auta je příkladná. Jen v zatáčkách na absolutní špičku střední třídy CC trochu ztrácí, a to především v provedení se vznětovým motorem, které přináší výraznější nedotáčivost.
Ani inovovaný model CC se neobjevil v nárazových testech organizace Euro NCAP, přesto můžeme předpokládat, že bezpečnost bude na výborné úrovni. Vzhledem k totožné technice a v podstatě i stejné konstrukci jako u běžného Passatu je možné předpokládat, že by si mohl vůz vysloužit podobné pětihvězdičkové skóre.
Praktičnost určitě není tou stránkou, která by u Volkswagenu CC hrála velkou roli. Auto je především dynamický a stylový sedan s rysy kupé, čemuž víceméně odpovídá nabídka vnitřního prostoru. I zavazadlový prostor je trochu menší, hodnota 452 litrů je sice v rámci třídy spíše podprůměrná, avšak měla by zájemcům o vůz stačit.
I přes sportovnější zaměření neztratil Volkswagen CC nic z velmi dobrého jízdního komfortu. Ten je horší jen ve sportovním režimu adaptivního podvozku, který některé vozy mají. Mírně vyšší hlučnost ve vyšších rychlostech přináší bezrámová okna. Interiér jinak působí útulným dojmem, což trochu vynahrazuje menší množství místa.
Volkswagen CC je z hlediska techniky běžný automobil, se kterým si poradí široká servisní síť. Podobně jako u běžného Passatu lze počítat s dobrou spolehlivostí, některé náhradní díly ovšem mohou být trochu dražší, a to i vzhledem k relativně mladému věku modelu.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8002.0 TSI, Automat, servisní knížka, Kůže, navigace, Aut. klimatizace, Xenony, Tempomat, Park. senzory, Vyhřívání sedaček
Rok uvedení do provozu | 2012 |
---|---|
Tachometr | 179 005 km |
Motor | 2.0 TSI, 155kW |
Převodovka | Automat / 6 stupňů |
Barva | hnědá-metalíza |
STK | Platná STK |
Karoserie | Sedan |
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Historie | Servisní knížka |