Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2013 |
---|---|
Tachometr | 134 238 km |
Motor | 2.0 TDI 4MOTION, 132kW, 4x4 |
Převodovka | Automat / 7 stupňů |
Barva | stříbrná-metalíza |
Stupeň výbavy | Comfortline |
STK | 03/2025 |
Karoserie | Bus |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 8 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Emise CO₂ | 232 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Servisní knížka |
Poslední servis | 22.5.2023 při 133 011 km |
Počet sedaček | 8 |
---|---|
Celková hmotnost | 3080 kg |
Poháněná kola | 4x4 |
Rozměr pneumatik | 17" |
Možnost odpočtu DPH | ne |
Délka | 5292 mm (L2) |
---|---|
Výška | 1970 mm (H1) |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. AAA AUTO písemně garantuje, že stav tachometru odpovídá skutečně najetým kilometrům.
Velmi kvalitní zpracování, Vnitřní prostor a užitná hodnota, Výkonné vznětové motory, Odolný podvozek, Solidní jízdní vlastnosti, Široká nabídka verzí, Výborná antikorozní ochrana
V roce 2003 přišla na trh už pátá generace oblíbeného dodávkového automobilu Volkswagen Transporter. Univerzální pracant opět cílí nejen na firmy a živnostníky, ale také na cestovatele a velké rodiny. Těm bude vyhovovat celkově civilizovanější provedení auta. V některých provedeních a úrovních výbavy tak Transporter T5 nabízí prakticky stejné vymoženosti jako běžné osobní vozy. Opět platí, že T5 je nabízen v nepřeberném množství verzí. Základem je klasický užitkový Transporter, který je k sehnání jako obyčejná dodávka, dodávka se zvýšenou střechou, dodávka s vyjímatelnou druhou řadou sedadel a prosklením, valník (i s dvojitou kabinou), jako podvozek s kabinou určený k osazení libovolnou nástavbou nebo v prosklených verzích pro přepravu až devíti osob (i v prodloužené verzi), případně s pohonem všech kol 4MOTION. Caravelle je verzí zaměřenou především na přepravu osob a oproti užitkovým variantám má podstatně lepší výbavu, která tuto verzi přibližuje k osobním vozům. Maximem je opět devět sedadel. Multivan je nejluxusnější a také nejdražší provedení, které má jednotlivá sedadla jako samostatná křesla se širokými možnostmi posuvu (případně otáčení). Interiér provedení Multivan je mimořádně variabilní, sedadel tu celkem může být šest nebo sedm. Špičkové jsou i možnosti příplatkové výbavy, některé exempláře jsou vybaveny skutečně luxusně – mnohdy nechybí pohon všech kol, automatická převodovka, kožené čalounění, navigační systém a mnoho dalšího.
Šířka nabídky motorů se v podstatě neliší od předchozí generace T4, ovšem paleta byla silně obměněna, navíc se liší u modelů před faceliftem a po něm (došlo k němu v roce 2009). Úplným základem je v obou případech benzinový dvoulitr s 85 kW, který není pro pohon velkého a těžkého vozu příliš vhodný, po stránce spolehlvosti mu však nelze nic vytknout. Druhou benzinovou alternativou byla nejprve poslední verze legendárního motoru VR6 s objemem 3,2 litru a výkonem 173 kW. Má příjemný zvuk a dostatek síly, vadí ale vysoká spotřeba, která je však důvodem, proč bývají tyto verze často levnější. Po modernizaci se pod kapotou objevil přeplňovaný dvoulitr TFSI, který nabídne slušných 150 kW při podstatně nižší spotřebě. Ačkoli je asi nejlepší benzinovou volbou, ani tento motor není vyhledávaný a na trhu se vyskytuje spíše výjimečně. Důvod je vcelku jasný, pod kapotou Transporteru T5 lze mít výborné turbodiesely. Před modernizací byly základem jednotky 1,9 TDI-PD o výkonu 62 nebo 75 kW, po faceliftu nabídly stejný výkon moderní dvoulitry TDI se vstřikováním common-rail. Špičkou dieselové nabídky byly do roku 2009 pětiválcové motory 2,5 TDI s 96 nebo 128 kW. Pětiválec je známý například z luxusního VW Touareg a pod kapotou Transporteru se vyskytuje zdaleka nejčastěji. Obě výkonové verze mají dostatek síly a příznivou spotřebu. Konstrukce už však není tak robustní jako u předchozí generace T4 (se starým pětiválcem původem od Audi už nemá nový motor nic společného) a při koupi více ojetých kusů je potřeba věnovat kondici motoru větší pozornost. Po modernizaci pětiválce z nabídky zmizely a o pohon se starají už jen čtyřválce. Krom základních verzí jsou tu i varianty s výkonem 84, 103 a 132 kW. I ty se mohou pochlubit příznivou spotřebou a slušnou dynamikou, po stránce spolehlivosti se také jeví jako povedené.
U základních dodávkových variant s příliš bohatou výbavou vlastně ani nelze počítat, naopak u verzí civilnějších je výbava podstatně lepší a u verze Multivan může být opravdu velmi bohatá. K dispozici tu jsou téměř veškeré komfortní prvky, a po faceliftu lze v Multivanu mít dokonce i dvouspojkovu převodovku DSG.
Transporter T5 se svými základními tvary v podstatě nijak výrazně neliší od předchozího provedení T4, jen dostal celkově modernější pojetí, které jeho vzhled přibližuje běžným osobním vozům značky Volkswagen. Tento trend je ještě výraznější u verze po modernizaci.
Výborné turbodiesely zajišťují Transporteru T5 velmi dobrou spotřebu. Základní trochu slabší provedení je lepší vynechat, při zatížení jeho spotřeba roste. Silnější verze jsou na tom lépe, nemají problém uvézt i plně naložený automobil. Vzhledem k vysoké užitné hmotnosti je ovšem dobré počítat s tím, že spotřeba naloženého vozu se bude od té při jízdě s prázdným dost lišit.
I pro Transporter T5 platí, že jeho jízdní vlastnosti patří mezi dodávkovými vozy k nadprůměru, na druhou stranu, opět nelze očekávat jakékoli sportování. Jízdní vlastnosti jsou nezáludné a čitelné, do zatáček se však velké a těžké auto skládá obtížněji, citelnější je i nedotáčivost.
V nárazových testech Euro NCAP získal Tranporter T5 velmi slušný výsledek čtyř hvězdiček. To dokazuje celkovou vyspělost jeho konkstrukce. Ve výbavě navíc můžeme najít i opravdu špičkové bezpečnostní prvky jako například hlavové airbagy. Pozitivem z hlediska bezpečnosti je také velmi dobrý výhled z vozu.
Hranaté tvary bez designových výstřelků znamenají vynikající přepravní kapacitu a manévrovatelnost. U Transporteru navíc netrpí ani zavazadlový prostor, který je i ve verzích se třemi řadami sedadel obrovský. Variabilita interiéru je k dokonalosti dotažena u luxusního provedení Multivan.
Především v provedení Multivan ukazuje Transporter T5, jak moc se může vlastně dodávka přiblížit osobním vozům. Z Multivanu v podstatě může být luxusní limuzína, ve které mohou probíhat obchodní jednání i za jízdy. Výbava vozu je na vynikající úrovni a i celkový cestovní komfort je vysoce nadprůměrný.
Transporter T5 opět patří ke spolehlivým a velmi trvanlivým vozům. Auta vydrží velmi vysoké nájezdy jen s pravidelným servisem a výměnou spotřebních dílů, které nemusejí být příliš drahé. Se vznětovými motory má také zákazník jistotu dobré spotřeby.
Oproti konkurenčním značkám není Transporter zrovna levný, mezi dodávkami ostatně odjakživa nesl nejen na tuzemském trhu punc luxusního zboží. Naftový základ v podobě 1,9 TDI je na dnešní poměry považován za bezproblémovou pohonnou jednotku, která při běžné péči zvládne velké porce kilometrů. Zato větší 2,5 TDI může v případě více opotřebených exemplářů majitele potrápit. S legendárním pětiválcem v předchozí generaci totiž nemá už nic společného. Známé jsou zejména problémy s tekoucí vodní pumpou, průnikem nafty a chladicí kapaliny do oleje a s rychlým opotřebením povrchu válců, které mohou vyústit v totální zničení motoru. Pětiválec však kupující láká výkonem až 128 kW a navíc mohl být spojen s pohonem všech kol 4MOTION. Výběr ojetin na trhu je poměrně pestrý, a tak se vyplatí neuspěchat rozhodování a vybírat pečlivě. Stejně jako u osobních aut totiž platí, že populární modely vždy lákají i mnohé podvodníky a o různé bazarové pasti pak u nesolidních prodejců není nouze. Nepotěší ani velký zájem zlodějů. Naopak hlavním lákadlem je kvalita zpracování interiéru a solidní jízdní vlastnosti.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8002.0 TDI 4MOTION, Comfortline, Bus, 8 mist, dlhšia verzia ,,LR'', Automat ,,DSG'', pohon ,,4MOTION'', Xenóny, Automat. klimatizácia, Navigácia
Rok uvedení do provozu | 2013 |
---|---|
Tachometr | 134 238 km |
Motor | 2.0 TDI 4MOTION, 132kW, 4x4 |
Převodovka | Automat / 7 stupňů |
Barva | stříbrná-metalíza |
Stupeň výbavy | Comfortline |
STK | 03/2025 |
Karoserie | Bus |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 8 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Emise CO₂ | 232 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Servisní knížka |
Poslední servis | 22.5.2023 při 133 011 km |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.