800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00
  • Garáž
  • Upozornění 0
  • Hledat
Více

Volvo S40, 1999

1.8, Ekodaň zaplacena, klimatizace, posilovač řízení

Technické parametry

Rok uvedení do provozu1999
Tachometr231 543 km
Motor1.8, 85kW
Převodovka5 stupňů
Barvamodrá
STKPlatná STK
KaroserieSedan
PalivoBenzín
Míst k sezení5 míst


Výbava vozu


Přednosti vozu

levný vůz do města, nízká spotřeba, technická do ledna 2022.

Chci více informací o voze

Financování

Řekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 278 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.

+ Prověrka vozu

Recenze

Volvo S40/V40 (1995–2004)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Image značky, Solidní vzhled, Bezpečnost, Dobré brzdy

Úvodem

První Volvo S40 je pro švédskou automobilku hodně neobvyklý model. Kompaktním sedanem, který měl dvojče v podobě combi V40, se automobilka snažila konkurovat Audi A4, trojkovému BMW a dalším prémiovým modelům střední třídy, svou prostorností a technickým základem však auto spadalo spíše do třídy nižší střední. Dvojčata S/V40 jsou tak typickými auty na pomezí tříd, podobně jako třeba Škoda Octavia. V reálu tak jsou opravdovými soupeři čtyřicítkového Volva trochu jiná auta, než se kterými je většinou srovnáváno. Spíše než mezi prémiovými sedany střední třídy je nutné hledat mezi poloprémiovými auty nižší střední třídy, jako jsou například sedan Volkswagen Bora nebo Subaru Impreza. Těm totiž odpovídá (a někdy na ně i nestačí) zpracování interiéru vozu, které je na prémiový vůz až příliš obyčejné. Kvalita sestavení i použitých materiálů se zlepšila v roce 2000, kdy model prodělal facelift.
 
O zaměření S40/V40 hodně vypovídá i původ vozu. Volvo jej totiž vyvíjelo společně s Mitsubishi a jeho modelem Carisma. S tímto japonským vozem vyráběným v Nizozemsku (Volvo se tam vyrábělo také) má společný technický základ, rozdílů mezi auty je však také hodně – už třeba v samotném podvozku. V jeho naladění se Volvo trochu hledalo a 40 není úplně typický zástupce své značky. Podvozek je měkký, ovšem při tlumení nerovností je auto dost neklidné a nejisté, takže jízdní vlastnosti za mnoho nestojí. Tyto potíže řešil příplatkový sportovní podvozek, jenže pak zase auto přišlo téměř o veškerý cestovní komfort. 
 
Pod kapotou S40/V40 najdeme celou řadu rozličných motorů, které mají různý původ. Model je tak globalizovaným vozem ještě ze staré školy. Prim totiž hrají benzinové jednotky, některé od Volva, jiné od Mitsubishi. Základem je šestnáctistovka o výkonu 77 a později 80 kW, osmnáctistovka disponovala 85 a následně 90 kW a atmosférický dvoulitr měl rovných 100 kW. Pak už přišly na řadu přeplňované motory, na které bylo Volvo po boku Saabu ve své době specialistou. Lehce přeplňovaný dvoulitr disponoval 118 nebo 121 kW a propůjčoval „čtyřicítce“ velmi dobrou dynamiku při zachování přijatelné spotřeby paliva. Dalším stupněm byly motory 1,9 a později 2,0 16V se shodným výkonem 147 kW. Raritou v našich podmínkách bude motor 1,8 GDI s výkonem 92 kW, který byl tehdy chloubou Mitsubishi. Jeden z prvních masově vyráběných motorů s přímým vstřikem paliva u nás však Volvo nenabízelo, vůz jím vybavený bude z dovozu. Pokrokový agregát je náchylný na kvalitu paliva, a proto není z hlediska spolehlivosti v našich podmínkách ideální volbou.
 
Diesely pocházely od Renaultu a šlo výhradně o agregáty s objemem 1,9 litru. Základem byl motor TD s výkonem 66 kW, následovalo provedení dTi s výkonem 70 kW a v modernizovaných vozech najdeme i modernější jednotky dCi s výkonem 75 nebo 85 kW.

Výbava

Jestli něco Volvo řady 40 mohlo řadit do prémiového segmentu, tak to byla nadstandardní výbava. Ta ovšem už z dnešního hlediska výrazně nepřekvapí, extrémně moderní prvky v ní opravdu nečekejme. Dobrá však byla bezpečnostní výbava. 

Design

Ačkoli stojí Volvo S40/V40 na technickém základu Mitsubishi Carisma, s japonským automobilem nemá po vzhledové stránce nic společného a jde o zcela svébytný model. Jak je pro Volvo typické, jde o vcelku konzervativně tvarovaný vůz, který se snaží působit především solidním dojmem. Věk se na modelech už trochu projevuje, stále však jde o elegantní auta. 

Spotřeba

Volvo řady 40 je konstrukčně přece jenom už starší vůz, ovšem jeho motory si zachovávají vcelku přijatelnou spotřebu paliva. Vzácnější turbodiesely jsou opravdu úsporné, spotřebou docela překvapí i benzinové jednotky. Obzvláště turbomotory mají s autem vcelku lehkou práci a při ustáleném jízdním stylu se odvděčí solidní spotřebou. U základních motorů 1,6 a 1,8 litru pro změnu spotřeba nebude příliš kolísat ani při změnách jízdního stylu.

Jízdní vlastnosti

Jízdní vlastnosti nepatří mezi velké přednosti Volva S40/V40. Důvodem je, že se podvozkářům Volva nepodařilo najít ideální kompromis mezi komfortním tlumením nerovností a jízdní stabilitou. Standardní podvozek je tak trochu nejistý, sportovní verze je na tom podstatně lépe, ovšem zase je obětován cestovní komfort. 

Bezpečnost

Volva vždy platila za velmi bezpečné vozy a tuto image si automobilka nepošramotila ani u modelů řady 40. V nárazových testech Euro NCAP získal vůz v roce 1997 hodnocení čtyř hvězdiček, což byl tehdy velmi dobrý výkon. Z dnešního hlediska už sice S40/V40 neplní všechny bezpečnostní požadavky, na danou dobu byla ovšem bezpečnostní výbava i celé řešení auta nadstandardní, a dodnes tak patří k nejbezpečnějším vozům své třídy a věku. 

Praktičnost

Sedan S40 se v době svého vzniku těšil vcelku solidní popularitě, kombíky a různé crossovery teprve na svou největší slávu čekaly. Ani tak ovšem nelze hovořit o kdovíjak praktickém voze. Zavazadlový prostor sedanu má sice solidní objem 471 litrů, ovšem přístup do něj je trochu horší. Combi V40 zase pro změnu nenabídne tolik místa pro zavazadla, hodnota objemu pouze 410 litrů je opravdu podprůměrná.

Komfort

Hledání ideálního naladění podvozku se konstruktérům Volva moc nepovedlo. Měkké naladění tak automaticky neznamená dobrý jízdní komfort, protože auto filtruje nerovnosti s nejistotou. Sportovní podvozek, který byl alternativou k tomu běžnému, pak o plavnost přišel zcela. Ani provedení kabiny nepůsobí kdovíjak komfortně, takže z kladů zbývá solidní prostor pro posádku a dobré odhlučnění benzinových motorů. 

Provozní náklady

Ačkoli má sdílenou techniku, přece jenom budou některé náhradní díly na Volvo řady 40 dražší než u běžných modelů. Překvapivě to neplatí pro spodní ramena přední nápravy, která jsou vyrobena z plechu, a tak jsou levnější než u soupeřů. Spotřeba motorů je rozumná, ale dnes pochopitelně najdeme i úspornější agregáty. 

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Volvo S40 1999

1.8, Ekodaň zaplacena, klimatizace, posilovač řízení
Cena: 25 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800