Mototechna navýšila prodej aut o třetinu, sází na inovace a širší záběr podnikání

Za poslední rok dala díky Mototechně vznikla kromě inovační laboratoře AuresLab i značka pro prodej investičních vozů v Mototechna Classic či autopůjčovny Mototechna Drive 

Praha, 12. září 2018 – Před šesti lety byla znovu obnovena značka Mototechna, pod kterou AAA AUTO soustředilo nabídku zánovních a referenčních vozů. S nabídkou 1 200 vozů dvaceti značek a padesáti modelů se postupně stala největším tuzemským prodejcem zánovních aut. Letos prodala u nás a na Slovensku již přes 8 000 vozů, což je o 29% více než v loni za stejnou dobu. S auty z Mototechny jezdí známé osobnosti jako tenistky Karolína a Kristýna Plíškovy, módní návrhář Osmany Laffita, influencerka Andrea Kalousová, dakarista Lukáš Kvapil či herci Václav Vydra a Veronika Žilková. Značka Mototechna se za poslední rok stala také synonymem pro inovace, které jí „dodává“ inovační laboratoř AuresLab. 

Mototechna, která funguje v České republice a na Slovensku pod společností AURES Holdings, prodala za dobu šesti let od svého obnovení již 48 000 vozů s parametry blízkými novým vozům, ale cenou i o 40 % nižší. Průměrná cena automobilu prodaného v Mototechně je 416 000 Kč a nejčastěji jde o model Škoda Fabia či Rapid a Hyundai i30. Nejžádanější automobily jsou ve variantě hatchback, s benzinovým motorem, s manuální převodovkou a v bílé barvě. 

V tomto roce plánuje Mototechna atakovat hranici téměř 12 000 prodaných aut, což by představovalo překročení objemu 51 000 prodaných aut za celou dobu fungování. „Poslední rok byl pro Mototechnu zlomový, a to nejen díky dalšímu nárůstu prodejů zánovních automobilů, ale také rozšíření oblastí podnikání, navázání spolupráce se známými českými osobnostmi a vzniku nových projektů. Ty jsme pro lepší orientaci zákazníků postupně rozčlenily pod další značky skupiny. Po již delší době existující Mototechně Servis a Mototechně Premium jsme světu představili značku Mototechna Classic, pod kterou prodáváme investiční vozy. Poslední značkou skupiny je zatím Mototechna Drive, která nabízí do pronájmu nové vozy,“ vysvětlila Karolína Topolová, generální ředitelka společnosti AURES Holdings, provozovatele mezinárodní sítě autocenter AAA AUTO. Mototechna také pro celou skupinu testuje novinky z inovační laboratoře AuresLab, která svou činnost zahájila letos v lednu.

Nová značka Mototechna Classic pro prodej investičních vozů stihla za dobu své krátké existence prodat již takové lahůdky jako je například Lancia Kappa pro prezidentu Václavu Havlovi, Ford Mustang ze šedesátých let, pickup Ford Ranchero z roku 1972 i několik veteránů z éry socialismu. Aktuálně nejdražším vozem v nabídce je s cenou 8,5 milionu korun Jaguár XK120 z roku 1949.

Dalším úspěšným projektem je služba Try&Buy, která umožňuje zájemcům pronajmout si zánovní vůz až na měsíc. Pokud se zákazník rozhodne vůz koupit, cena pronájmu se odečte z jeho pořizovací ceny, v opačném případě jej může bez sankcí vrátit. „Služba naplňuje naše představy i představy zákazníků. Už ji využilo několik desítek lidí, z nichž si přibližně 80% vůz nakonec zakoupilo,“ doplňuje Karolína Topolová.

Zatím nejmladší novinkou spuštěnou v tomto roce je značka Mototechna Drive, která se orientuje na pronájem nových vozů. Mototechna Drive je díky široké škále modelů vozů schopna nabídnout ceny měsíčního nájmu začínající již na 5 000 korunách. „Za tuto částku můžete jezdit vozem Kia Rio. Na opačném pólu jsou pak luxusní auta, jako například BMW X6 za 35 000 korun měsíčně. Jsme také momentálně jednou z mála společností, která půjčuje i elektromobily,“ vysvětlila Topolová. „V současné chvíli máme 400 pronajatých vozů celkem osmi značek. V roce 2019 počítáme se zahájením identické činnosti i na Slovensku a v Polsku. Strategickým záměrem Mototechna Drive je i rozšíření škály produktů, například o operativní leasing nebo car sharing,“ doplnila.

TOP 10 nejprodávanějších modelů zánovných aut v ČR
1.

Škoda Fabia

6.
Škoda Yeti
2.

Škoda Rapid

7.

Volkswagen Golf

3.

Hyundai i30

8.

Hyundai ix20

4.

Škoda Octavia

9.
Kia Ceed
5.

Dacia Duster

10.

Škoda Superb

 

Zlatá karta_logo Moto Současná Mototechna prošla zásadní obnovou a je moderní společností, která svou nabídkou uspokojí nejnáročnější zákazníky. Za 6 let prodala již na 48 000 automobilů nejžádanějších značek a modelů. Specializuje se především na prodej kvalitních, minimálně užívaných vozů a má za cíl poskytnout motoristům kompletní servis. Pod značkou Mototechna Premium prodává také prémiové a luxusní značky a patří do skupiny AAA AUTO, kterou majoritně vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. Značky AAA AUTO a Mototechna jsou oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže.

 

 



Vážíme si vašeho
soukromí

Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.

Spravovat cookies

Zásady ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.

Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.


Nutné Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.


Funkční

Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.


Analytické

Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.


Marketingové

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.



Zrušit

Momentálně je online 51 odborníků Volejte denně 8:00 - 21:00 Zavolejte mi
Google hodnocení   4,5
Nejlépe hodnocený
prodejce ojetých vozů
v České republice.

S průměrným hodnocením
zákazníků všech našich
poboček 4,5 hvězdičky.