Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2005 |
---|---|
Tachometr | 138 359 km |
Motor | 1.9 DDiS, 95kW, 4x4 |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
Karoserie | SUV |
---|---|
Palivo | Diesel |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 195 g/km Emisní kalkulačka |
Vůz se spolehlivým pohonem 4x4. Motorizace s nízkými provozními náklady. Plně funkční automatická klimatizace. Dlouhá platnost STK do 08/2024.
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Solidní schopnosti v terénu, Dobrý vnitřní prostor, Trvanlivost a spolehlivost, Přehledná zpětná zrcátka, Dobré jízdní vlastnosti,
Třetí generace Suzuki Grand Vitara zaznamenala oproti předchozímu provedení výrazný skok. Auto se prodloužilo o 275 mm, a reflektuje tak situaci ve třídě kompaktních SUV. Nadále je k dispozici i třídveřové provedení s délkou pod hranicí 4 metrů, to je ovšem relativně vzácné. Auto dostalo nadčasový, elegantní a mohutně působící design, který jej vzhledově posouvá spíše k offroadům než SUV. Ostatně, i další technika a terénní schopnosti Vitary jsou důkazem toho, že tohle není jenom auto na okrasu. Byť vzhledově jistě parádu udělá a přitom působí originálně a nezaměnitelně. V záplavě SUV s mnoha „sexy“ křivkami je tvarová jednoduchost Vitary vítanou změnou. Krom velikostní a vzhledové proměny se výrazně změnila technika. Pryč je přiřaditelný pohon všech kol i tuhý žebřinový rám a tuhá zadní náprava. To ovšem neznamená, že by se Vitara vzdala svých na danou třídu výrazně nadprůměrných terénních schopností. Naopak. Samonosná karoserie s nezávislým zavěšením kol je totiž vyztužena pomocným rámem, což zvyšuje tuhost konstrukce, snižuje těžiště a má v podstatě příznivý vliv na schopnosti v terénu i na silnici. Na vozovce jsou tak jízdní vlastnosti auta dobře čitelné a nezáludné, v terénu překvapí solidní kříživost náprav a světlá výška nadstandardních 200 mm umožňuje brodivost 650 mm. Na kompaktní SUV opravdu nevídané schopnosti. A to k nim musíme připočítat ještě stálý pohon všech kol s uzávěrkou mezinápravového diferenciálu a redukční převodovkou. Podobně vybavených aut dané třídy najdeme minimum.
Třetí Vitara vylepšila i nabídku pohonných jednotek. Byť základ zůstal vlastně totožný. Třídveřové provedení mohlo mít zážehový motor 1,6 litru se 78 kW, pro pětidveřové byl základem dvoulitr o výkonu 103 kW. Ve druhém roku výroby přišel očekávaný turbodiesel 1.9 DDiS, který má původ u Renaultu. Jeho 95 kW, a především točivý moment 300 Nm pro pohon Vitary plně dostačují, spotřeba se přitom drží ve vcelku rozumných mezích. Po modernizaci, kterou vůz prošel v roce 2008, pak byly k dispozici i zážehové pohonné jednotky 2.4 VVT a šestiválec 3,2 litru. Především motor 2,4 litru s výkonem 124 kW Vitaře překvapivě sluší a dá se s ním dosáhnout stále vcelku rozumné spotřeby do deseti litrů paliva na 100 kilometrů. Tento motor může být kombinován se čtyřstupňovým automatem (v provedení před modernizací ho může mít dvoulitr), šestiválec má výhradně pětistupňový automat.
V oblasti výbavy nastala u třetí Vitary výrazná změna. Oproti chudě vybavené předchozí verzi je ta nová vybavena doslova královsky. Běžné komfortní prvky jsou k dispozici už v základu, je tu třeba i bezklíčkový přístup do vozu. Dobrá je i bezpečnostní výbava. Na druhou stranu některé prvky (třeba xenonové světlomety) jsou vyhrazeny jen některým stupňům výbavy a ty zase jen některým motorizacím.
Třetí generace Suzuki Vitara je vzhledově mimořádně povedené SUV, které nesahá ke změkčeným linkám a za každou cenu líbivým tvarům. Nadčasovost dospělého a mohutnějšího designu dokazuje fakt, že auto se vyrábí od roku 2005 do současnosti jen s minimálními změnami a stále vypadá velmi k světu.
Japonská SUV to s nabídkou vznětových motorů příliš nepřehánějí, u Vitary tak nalezneme pouze jediný turbodiesel, a to ještě z dílen Renaultu. Jeho spotřeba je vcelku příznivá. Docela příjemně překvapí jednotka 2.4 VVT, jejíž spotřeba se dovede rovněž držet v rozumných mezích a přitom přináší slušnou dynamiku. To dvoulitr je při stejných nárocích na palivo podstatně línější a šestiválec má zase spotřebu vysokou.
Nezvyklá konstrukce se samonosnou karoserií a pomocným rámem znamená, že se Grand Vitara na silnici chová téměř jako běžný osobní vůz. Jízdní vlastnosti jsou čitelné, nedotáčivost se dostavuje trochu dříve. Vitara ovšem vyniká i příkladným chováním v terénu, tato kombinace je v dané třídě opravdu velmi neobvyklá.
V nárazových testech Euro NCAP získala Grand Vitara třetí generace čtyřhvězdičkové hodnocení, a patří tak k solidně bezpečným vozům. K celkovému bezpečí přispívá i pocit za volantem, dobře přehledná a robustní karoserie nebo rozměrná zpětná zrcátka. Bezpečnostní výbava je taktéž na velmi dobré úrovni.
Už druhá Vitara překvapovala prostorností, třetí je na tom ještě o něco málo lépe, byť rekordy rozhodně netrhá. Vpředu ani vzadu si však nebudou na nedostatek místa stěžovat ani dlouháni. Zavazadlový prostor opět za konkurencí trochu objemem (398 litrů) zaostává a nepotěší ani otevírání pátých dveří směrem k chodníku.
Suzuki Grand Vitara třetí generace je opravdu výborným kompromisem z hlediska jízdního komfortu. Auto velmi dobře filtruje nerovnosti a ani v terénu příliš neposkakuje, přitom náklon v zatáčkách je překvapivě malý. Posádka má také dostatek prostoru a interiér je sestaven z kvalitních materiálů, což pocit z pobytu vylepšuje.
I třetí Grand Vitara je mimořádně robustní automobil s nadprůměrnou spolehlivostí. Snad jen turbodiesel může čas od času zazlobit. Spotřeba motoru se pohybuje v rozumných mezích a totéž překvapivě platí i pro motor 2.4 VVT. V případě poruch je potřeba počítat s trochu vyšší cenou náhradních dílů, ovšem půjde o opravdu vzácné případy.
V rámci segmentu SUV se Grand Vitara na tuzemském trhu nijak výrazným prodejním úspěchům netěší. Navzdory nezanedbatelně vyšším cenám kupující většinou dávají přednost spíše silničně orientované Hondě CRV či Toyotě RAV4. Je to škoda, neboť Grand Vitara rozhodně má co nabídnout. Jedná se o jedno z posledních dnešních SUV, u nichž lze stále vystopovat offroadové kořeny. Nechybí zde totiž žebřinový rám (byť na rozdíl od předchozí generace hraje už jen pomocnou roli) ani redukce či uzávěrka mezinápravového diferenciálu. Pokud jde o konstrukci, vzdoruje Vitara kompromisním módním trendům a nabízí poctivá technická řešení. Robustně nejen působí, ona na rozdíl od konkurenčních modelů robustní opravdu je. Proto je terčem zájmu především těch kupujících, kteří si SUV pořizují nejen pro parádu, ale terénní schopnosti vozu skutečně občas využívají. Zhruba polovina ojetin na českém trhu je osazena benzinovým dvoulitrem. Ten si sice v praxi zřídka vezme méně než 10 litrů, zato je ale spolehlivý. Při častém využívání na hranici možností (při rychlých dálničních jízdách) ale může docházet k vyššímu tepelnému opotřebení a následné zvýšené konzumaci oleje. Za vznětovou devatenáctistovku pocházející od Renaultu si zájemce musí připlatit (u nového vozu činil tehdejší příplatek 100 tisíc). O něco nižší spotřeba je sice lákavá, ale mnohé zájemce nakonec odradí příliš krátké převody, výrazný turboefekt, hlučnost a samozřejmě i vyšší riziko poruch. Benzinové exempláře proto většinou zmizí z prodejní plochy rychleji, dvojnásob to platí pro novější verze o objemu 2.4 litru. Zájemce jistě potěší úroveň výbavy, která je i v základní verzi JLX naprosto dostačující.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.9 DDiS, 4x4, Automatická klimatizace, Park. senzory
Rok uvedení do provozu | 2005 |
---|---|
Tachometr | 138 359 km |
Motor | 1.9 DDiS, 95kW, 4x4 |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
Karoserie | SUV |
Palivo | Diesel |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 195 g/km Emisní kalkulačka |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.