800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00
  • Garáž
  • Upozornění 0
  • Hledat

Suzuki Grand Vitara, 2007

2.0, 4x4, nové v ČR, 2. majitel, servisní knížka, Aut. klimatizace, Vyhřívání sedaček

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2007
Tachometr149 472 km
Motor2.0, 103kW, 4x4
Převodovka5 stupňů
Barvašedá-metalíza
STK10/2021
KaroserieSUV
PalivoBenzín
Míst k sezení5 míst
Emisní normaEURO3
Historie Servisní knížka, Koupeno nové v ČR


Výbava vozu


Přednosti vozu

Prostorné SUV s pohonem 4x4, českým původem doloženým servisní knihou.

Chci více informací o voze

Financování

Řekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 638 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. AAA AUTO písemně garantuje, že stav tachometru odpovídá skutečně najetým kilometrům.

+ Prověrka vozu

Recenze

Suzuki Grand Vitara (2005–2015)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Solidní schopnosti v terénu, Dobrý vnitřní prostor, Trvanlivost a spolehlivost, Přehledná zpětná zrcátka, Dobré jízdní vlastnosti,

Úvodem

Třetí generace Suzuki Grand Vitara zaznamenala oproti předchozímu provedení výrazný skok. Auto se prodloužilo o 275 mm, a reflektuje tak situaci ve třídě kompaktních SUV. Nadále je k dispozici i třídveřové provedení s délkou pod hranicí 4 metrů, to je ovšem relativně vzácné. Auto dostalo nadčasový, elegantní a mohutně působící design, který jej vzhledově posouvá spíše k offroadům než SUV. Ostatně, i další technika a terénní schopnosti Vitary jsou důkazem toho, že tohle není jenom auto na okrasu. Byť vzhledově jistě parádu udělá a přitom působí originálně a nezaměnitelně. V záplavě SUV s mnoha „sexy“ křivkami je tvarová jednoduchost Vitary vítanou změnou. Krom velikostní a vzhledové proměny se výrazně změnila technika. Pryč je přiřaditelný pohon všech kol i tuhý žebřinový rám a tuhá zadní náprava. To ovšem neznamená, že by se Vitara vzdala svých na danou třídu výrazně nadprůměrných terénních schopností. Naopak. Samonosná karoserie s nezávislým zavěšením kol je totiž vyztužena pomocným rámem, což zvyšuje tuhost konstrukce, snižuje těžiště a má v podstatě příznivý vliv na schopnosti v terénu i na silnici. Na vozovce jsou tak jízdní vlastnosti auta dobře čitelné a nezáludné, v terénu překvapí solidní kříživost náprav a světlá výška nadstandardních 200 mm umožňuje brodivost 650 mm. Na kompaktní SUV opravdu nevídané schopnosti. A to k nim musíme připočítat ještě stálý pohon všech kol s uzávěrkou mezinápravového diferenciálu a redukční převodovkou. Podobně vybavených aut dané třídy najdeme minimum.

Třetí Vitara vylepšila i nabídku pohonných jednotek. Byť základ zůstal vlastně totožný. Třídveřové provedení mohlo mít zážehový motor 1,6 litru se 78 kW, pro pětidveřové byl základem dvoulitr o výkonu 103 kW. Ve druhém roku výroby přišel očekávaný turbodiesel 1.9 DDiS, který má původ u Renaultu. Jeho 95 kW, a především točivý moment 300 Nm pro pohon Vitary plně dostačují, spotřeba se přitom drží ve vcelku rozumných mezích. Po modernizaci, kterou vůz prošel v roce 2008, pak byly k dispozici i zážehové pohonné jednotky 2.4 VVT a šestiválec 3,2 litru. Především motor 2,4 litru s výkonem 124 kW Vitaře překvapivě sluší a dá se s ním dosáhnout stále vcelku rozumné spotřeby do deseti litrů paliva na 100 kilometrů. Tento motor může být kombinován se čtyřstupňovým automatem (v provedení před modernizací ho může mít dvoulitr), šestiválec má výhradně pětistupňový automat.

Výbava

V oblasti výbavy nastala u třetí Vitary výrazná změna. Oproti chudě vybavené předchozí verzi je ta nová vybavena doslova královsky. Běžné komfortní prvky jsou k dispozici už v základu, je tu třeba i bezklíčkový přístup do vozu. Dobrá je i bezpečnostní výbava. Na druhou stranu některé prvky (třeba xenonové světlomety) jsou vyhrazeny jen některým stupňům výbavy a ty zase jen některým motorizacím.

Design

Třetí generace Suzuki Vitara je vzhledově mimořádně povedené SUV, které nesahá ke změkčeným linkám a za každou cenu líbivým tvarům. Nadčasovost dospělého a mohutnějšího designu dokazuje fakt, že auto se vyrábí od roku 2005 do současnosti jen s minimálními změnami a stále vypadá velmi k světu.

Spotřeba

Japonská SUV to s nabídkou vznětových motorů příliš nepřehánějí, u Vitary tak nalezneme pouze jediný turbodiesel, a to ještě z dílen Renaultu. Jeho spotřeba je vcelku příznivá. Docela příjemně překvapí jednotka 2.4 VVT, jejíž spotřeba se dovede rovněž držet v rozumných mezích a přitom přináší slušnou dynamiku. To dvoulitr je při stejných nárocích na palivo podstatně línější a šestiválec má zase spotřebu vysokou.

Jízdní vlastnosti

Nezvyklá konstrukce se samonosnou karoserií a pomocným rámem znamená, že se Grand Vitara na silnici chová téměř jako běžný osobní vůz. Jízdní vlastnosti jsou čitelné, nedotáčivost se dostavuje trochu dříve. Vitara ovšem vyniká i příkladným chováním v terénu, tato kombinace je v dané třídě opravdu velmi neobvyklá.

Bezpečnost

V nárazových testech Euro NCAP získala Grand Vitara třetí generace čtyřhvězdičkové hodnocení, a patří tak k solidně bezpečným vozům. K celkovému bezpečí přispívá i pocit za volantem, dobře přehledná a robustní karoserie nebo rozměrná zpětná zrcátka. Bezpečnostní výbava je taktéž na velmi dobré úrovni.

Praktičnost

Už druhá Vitara překvapovala prostorností, třetí je na tom ještě o něco málo lépe, byť rekordy rozhodně netrhá. Vpředu ani vzadu si však nebudou na nedostatek místa stěžovat ani dlouháni. Zavazadlový prostor opět za konkurencí trochu objemem (398 litrů) zaostává a nepotěší ani otevírání pátých dveří směrem k chodníku.

Komfort

Suzuki Grand Vitara třetí generace je opravdu výborným kompromisem z hlediska jízdního komfortu. Auto velmi dobře filtruje nerovnosti a ani v terénu příliš neposkakuje, přitom náklon v zatáčkách je překvapivě malý. Posádka má také dostatek prostoru a interiér je sestaven z kvalitních materiálů, což pocit z pobytu vylepšuje.

Provozní náklady

I třetí Grand Vitara je mimořádně robustní automobil s nadprůměrnou spolehlivostí. Snad jen turbodiesel může čas od času zazlobit. Spotřeba motoru se pohybuje v rozumných mezích a totéž překvapivě platí i pro motor 2.4 VVT. V případě poruch je potřeba počítat s trochu vyšší cenou náhradních dílů, ovšem půjde o opravdu vzácné případy.

Názor odborníka

V rámci segmentu SUV se Grand Vitara na tuzemském trhu nijak výrazným prodejním úspěchům netěší. Navzdory nezanedbatelně vyšším cenám kupující většinou dávají přednost spíše silničně orientované Hondě CRV či Toyotě RAV4. Je to škoda, neboť Grand Vitara rozhodně má co nabídnout. Jedná se o jedno z posledních dnešních SUV, u nichž lze stále vystopovat offroadové kořeny. Nechybí zde totiž žebřinový rám (byť na rozdíl od předchozí generace hraje už jen pomocnou roli) ani redukce či uzávěrka mezinápravového diferenciálu. Pokud jde o konstrukci, vzdoruje Vitara kompromisním módním trendům a nabízí poctivá technická řešení. Robustně nejen působí, ona na rozdíl od konkurenčních modelů robustní opravdu je. Proto je terčem zájmu především těch kupujících, kteří si SUV pořizují nejen pro parádu, ale terénní schopnosti vozu skutečně občas využívají. Zhruba polovina ojetin na českém trhu je osazena benzinovým dvoulitrem. Ten si sice v praxi zřídka vezme méně než 10 litrů, zato je ale spolehlivý. Při častém využívání na hranici možností (při rychlých dálničních jízdách) ale může docházet k vyššímu tepelnému opotřebení a následné zvýšené konzumaci oleje. Za vznětovou devatenáctistovku pocházející od Renaultu si zájemce musí připlatit (u nového vozu činil tehdejší příplatek 100 tisíc). O něco nižší spotřeba je sice lákavá, ale mnohé zájemce nakonec odradí příliš krátké převody, výrazný turboefekt, hlučnost a samozřejmě i vyšší riziko poruch. Benzinové exempláře proto většinou zmizí z prodejní plochy rychleji, dvojnásob to platí pro novější verze o objemu 2.4 litru. Zájemce jistě potěší úroveň výbavy, která je i v základní verzi JLX naprosto dostačující.

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Suzuki Grand Vitara 2007

2.0, 4x4, nové v ČR, 2. majitel, servisní knížka, Aut. klimatizace, Vyhřívání sedaček
Cena: 150 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800