800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00
  • Garáž
  • Upozornění 0
  • Hledat

Suzuki Grand Vitara, 2004

2.0, LPG, 4x4, Vyhřívání sedaček

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2004
Tachometr205 928 km
Motor2.0, 94kW, 4x4
Převodovka5 stupňů
Barvastříbrná-metalíza
STKPlatná STK
KaroserieSUV
PalivoLPG
Míst k sezení5 míst
Emisní normaEURO3
Historie Koupeno nové v ČR


Výbava vozu


Přednosti vozu

Vůz zakoupen jako nový v ČR, nízké provozní náklady, nová STK 02/19.

Chci více informací o voze

Financování

Řekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 400 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.

+ Prověrka vozu

Recenze

Suzuki Grand Vitara (1998–2005)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Kompaktní rozměry, Skvělé terénní schopnosti, Dobrý vnitřní prostor, Robustní konstrukce

Úvodem

Suzuki Grand Vitara patří k tradičním zástupcům kategorie kompaktních terénních vozů. I když jsou v pojmenování řady Vitara často zmatky, druhá generace vyráběná od roku 1998 si označení Grand vysloužila pro nárůst svých rozměrů oproti generaci první. Stále však jde o příjemně kompaktní a obratný vůz, který nemůžeme jednoduše zařadit do prostého segmentu kompaktních SUV. Není to ani nekompromisní off-road, na to mu ještě některé prvky a schopnosti v terénu chybí, ale rozhodně toho Grand Vitara zvládne v těžkých podmínkách více než moderní, spíše na krásu stavěná SUV. Důkazem toho, že vůz stojí na pomezí tříd, je standardní pohon zadních kol s možností (i za jízdy) přiřadit pohon přední. Auto je vybaveno i redukční převodovkou a podvozek má za základ tuhý žebřinový rám. Další terénní vizitkou je náhradní kolo umístěné na pátých dveřích. Majitelé si také mohli připlatit za další „zdrsňující“ kůru vozu, jako například ochranný plát pod motorem, boční stupačky nebo rám před chladičem. Závěrka diferenciálu však chybí i v příplatkových možnostech. Na dnešní poměry relativně krátká pětidveřová Grand Vitara (sehnat se občas dá i vzácnější třídveřové provedení) příjemně překvapí nabídkou vnitřního prostoru. Místa je dost vpředu i vzadu, a to i nad hlavou. Trochu pozadu zůstává zavazadlový prostor, který má objem pouze 277 litrů.

Japonské automobilky jsou především u starších modelů známé tím, že nenabízely příliš mnoho verzí. Kulatá Grand Vitara druhé generace se u nás dala koupit s motory 2,0 a V6 2,5 litru – benzin tankovaly obě verze, diesel byl k dispozici jen v nižším objemu. Třídveřová verze mohla mít i šestnáctistovku s výkonem 78 kW. Pokud hledáte úsporné auto, postarší Vitara nebude tou ideální volbou téměř v žádném případě. Dvoulitrový turbodiesel sice dovede jezdit se solidní spotřebou (i v terénu do 10 litrů), ovšem jeho dynamické schopnosti hodně zaostávají za dnešními očekáváními. Výkon 64 kW, a především točivý moment jenom 216 Nm opravdu mnoho dynamiky nepřinesou. Daleko vhodnější, ovšem i vzácnější, je novější provedení s výkonem 80 kW. Benzinové agregáty jsou na tom s výkonem lépe, 94 ani 106 kW ovšem neohromí, navíc spotřeba je v obou případech vyšší.

Výbava

Při výběru ojeté Grand Vitary je dobré se pídit po konkrétní výbavě vozu. V základu totiž nebyla vůbec bohatá, chyběl třeba i tak samozřejmý prvek jako ABS. I proto jsou na trhu ojetých vozů vcelku obvyklé i šestiválcové verze, jejichž výbava byla v základu přece jenom o něco bohatší.

Design

Suzuki Grand Vitara druhé generace nepatří ke kdovíjak vzhledově zdařilým automobilům, na druhou stranu vzhled víceméně odpovídá dané kategorii a době vzniku. Ta už je na estetice karoserie trochu znát. To samé platí pro interiér, který rovněž rozhodně nepůsobí moderně.

Spotřeba

Suzuki Grand Vitara druhé generace má pod kapotou velmi omezenou paletu motorů a žádný z nich nemůžeme označit za vyloženě úsporný. Na trhu s ojetinami není vzácností žádný z motorů (2,0 turbodiesel, 2,0 a 2,6 benzin), což ukazuje na to, že spotřeba v době koupě auta nehrála takovou roli jako dnes.

Jízdní vlastnosti

Jízdní vlastnosti Vitary odpovídají zaměření auta a do klasických osobáků mají daleko. Standardně poháněná zadní náprava má při menším zatížení tendenci odskakovat, a řidič se tak s řízením může trochu prát. I tak ale není chování na silnici nijak záludné. Ani v terénu nepatří Vitara ke špičce, ale rozhodně toho zvládne více než mnozí konkurenti.

Bezpečnost

V roce 2002 si Grand Vitara odnesla z nárazových testů Euro NCAP pouze trojici hvězdiček. Na dnešní dobu má auto nepříliš dobrou bezpečnostní výbavu a i konstrukce už je trochu zastaralá. Na druhou stranu dobrý rozhled a přehled o autě i přiřaditelný pohon všech kol bezpečnost vylepšují, Vitara exceluje zejména za špatných povětrnostních podmínek.

Praktičnost

Kulatá karoserie Grand Vitary je překvapivě prostorná. Na předních i zadních sedadlech se nebudou tísnit ani opravdu hodně vysocí cestující. Je to pochopitelně dáno vysokou stavbou vozu, ale při malých rozměrech auta, které mimochodem výrazně usnadňují parkování, je prostornost překvapivá. Je to možná trochu na úkor zavazadelníku, 277 litrů není mnoho.

Komfort

Jak jsme již psali, Vitara je nečekaně prostorná, což zlepšuje komfort cestování. Jenže nepříliš moderní interiér a horší výbava vozu zase komfort snižují. Navíc samotný jízdní projev také není zdaleka tak vyspělý jako u modernějších vozů, projevuje se tu konstrukce s pohonem zadních kol a trochu neklidnou zadní nápravou.

Provozní náklady

Grand Vitara sice nepatří mezi nejúspornější vozy, ovšem provozní náklady celkově nemusí být příliš vysoké. Je to totiž vcelku robustní a spolehlivý vůz, takže výdaje na opravy většinou budou předvídatelné. 

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Suzuki Grand Vitara 2004

2.0, LPG, 4x4, Vyhřívání sedaček
Cena: 94 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800