Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2001 |
---|---|
Tachometr | 144 440 km |
Motor | 2.0, 85kW, 4x4 |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | zlatá-metalíza |
Stupeň výbavy | Ambiente |
STK | 06/2025 |
Elektronická dálniční známka | platná do 31. 1. 2024 |
Karoserie | Combi |
---|---|
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 211 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Po prvním majiteli, Servisní knížka, Koupeno nové v ČR |
Poslední servis | 2.6.2023 při 142 603 km |
Vozidlo koupené jako nové v České republice, přímo po prvním majiteli, najeto 144 tisíc kilometrů, pravidelný servis Škoda každý rok, doloženo servisní knihou a fakturami, perfektní celkový stav.
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Kvalitní zpracování, Vynikající antikorozní ochrana, Elegantní a nadčasový vzhled, Spolehlivé a úsporné vznětové motory, Praktičnost (velký zavazadlový prostor), Široká servisní síť a nízké náklady,
První generace novodobé Škody Octavia se objevila na trhu v roce 1996 a znamenala tehdy pro mladoboleslavskou automobilku zcela novou kapitolu. Jako první přinesla politiku více auta za méně peněz a dodnes je ceněná pro svou praktičnost, mechanickou odolnost, úsporné motory a také nadčasový design. Ten má mimochodem na svědomí dnes šéfdesignér luxusní automobilky Bentley, Belgičan Dirk van Braeckel. Octavia dostala techniku z Volkswagenu Golf čtvrté generace, velikostí se ale snažila zařadit mezi vozy o třídu výše. Auto tak má velké převisy karoserie.
Octavia I má řadu předností. Na výběr je široké množství provedení, základní liftback brzy ve výrobě doplnilo i velmi populární combi, u něhož byla možnost pohonu všech kol prostřednictvím mezinápravové spojky Haldex. Po faceliftu v roce 2000 (jako modelový ročník 2001) byl pohon 4x4 k dispozici i pro liftback. Octavia vždy lákala obrovským a skvěle využitelným zavazadlovým prostorem, kdo vyžaduje i prostornou kabinu, měl by sáhnout po modelech po modernizaci. U nich totiž byla upravena konstrukce všech sedadel, takže posádka vzadu dostala více místa pro kolena. Z motorů je nutné vyzdvihnout legendární 1,9 TDI, který je nejlepší ve svých původních verzích o výkonu 66 nebo 81 kW. Obě se chlubí velice nízkou spotřebou a vysokou spolehlivostí, slabší varianta je jeden z největších „držáků“ mezi turbodiesely vůbec. Novější verze s motory TDI PD (74 a 96 kW) mají mírně vyšší spotřebu i hlučnost a pro spolehlivý chod je jistější měnit olej už po 15 000 kilometrech. Z benzinových motorů je spolehlivou alternativou šestnáctiventilová 1,6 MPI (ideálně 74 kW, 75 po faceliftu), dlouhověkostí překvapí i robustní osmiventilový dvoulitr, u kterého je ale nutné počítat s trochu vyšší spotřebou. Základní čtrnáctistovka je na Octavii docela slabá, na druhou stranu je pravděpodobné, že takové auto bylo využíváno jen k občasným jízdám, a tak může být mechanicky ve velmi dobrém stavu. Dvacetiventilová osmnáctistovka je lepší ve verzi Turbo, která nabídne dostatek výkonu a přiměřenou spotřebu. I po stránce spolehlivosti jde o vynikající volbu. Pro fanoušky je pak určena ostrá verze RS s tímto motorem vyladěným na 132 kW.
V roce 2004 byla představena druhá generace Octavie, původní model však s přídomkem Tour zůstal ve výrobě až do roku 2010, ovšem už jen v omezeném počtu variant (nakonec jen 1,6 MPI a 1,9 TDI PD).
Z dnešního hlediska není nejspíš výbava první Octavie tím rozhodujícím prvkem pro koupi konkrétního vozu. Nicméně je potřeba mít na paměti, že šlo vždy o dostupný vůz a řadu komfortních prvků výbavy šlo mít jen na přání. Typicky ale například turbodieselové varianty patřily k dražším modelům prodávaným ve vyšších stupních výbavy, takže u nich je většinou vymožeností více. Vrcholná, luxusně vybavená verze Laurin & Klement se na trhu vyskytuje vzácně, rozsáhlá výbava uspokojí i velmi náročné řidiče (např. kožené čalounění, xenonové světlomety atd.).
První Škoda Octavia vyniká neobvykle elegantním a nadčasovým designem, v podstatě ani dnes nepůsobí nijak zastarale. Nezvyklé jsou jen velké převisy karoserie, které ale auto opticky docela dobře maskuje. U Octavie platí, že i vzhled ji posouval o třídu výše, než kam vůz technicky patří. Ještě povedenější než klasický liftback je combi.
Pokud si uživatel vybere ten správný motor, je Škoda Octavia první generace jedním z nejúspornějších vozů, jaký lze za relativně malé peníze získat. Ve spotřebě vynikají především turbodiesely 1,9 TDI v původních verzích (66 a 81 kW), se kterými lze bez problémů jezdit s dlouhodobým průměrem 5 litrů nafty na 100 kilometrů. Úsporné dovedou být i benzinové motory, ovšem více u nich záleží na jízdním stylu.
První Octavia byla v soudobých recenzích za jízdní vlastnosti vcelku chválena, s odstupem času je však můžeme považovat za solidní průměr. Velké převisy karoserie znamenají i docela výraznou setrvačnost přídě a zádě, takže první Octavia je vhodná spíš ke klidnější jízdě.
V době svého aktivního modelového života získala první Octavia čtyři hvězdičky v nárazových testech Euro NCAP. Octavia čtyřhvězdičkového hodnocení dosáhla i přes to, že testovaný vůz byl vybaven jen jedinným airbagem. Mnoho jedničkových octavií má airbagy 2 nebo dokonce 4, takže ochrana posádky při nehodě je ještě na vyšší úrovni
Velký zavazadlový prostor, to bývá nejčastěji připomínaná výhoda Octavie. Už liftback nabízí ohromných 528 litrů, ještě lépe je na tom combi s 548 litry a pochopitelně lepším přístupem i využitelností. Kvůli krátkému rozvoru je na zadních sedadlech docela málo místa pro kolena, provedení pro modernizaci z roku 2000 však i tento nedostatek částečně napravilo a to díky upraveným sedadlům.
I vzhledem k věku nebude už Octavia první generace patřit k nejkomfortnějším vozům na našich silnicích. S velkými převisy a jejich dynamikou se vůz snaží vyrovnat i trochu tužším podvozkem, který může snižovat komfort především na rozbitých cestách.
Za nízké provozní náklady vděčí Octavia úsporným motorům a nadprůměrné spolehlivosti. Co se servisu týče, jeden z nejběžnějších vozů na našich silnicích má pochopitelně dostupnou širokou servisní síť. Vzhledem k věku modelu nejsou na peněženku příliš náročné ani náhradní díly.
Podíl škodovek na celkových prodejích našich autocenter se pohybuje okolo jedné třetiny. A každá čtvrtá námi prodaná škodovka je Octavia první generace. Nejlépe prodejnou motorizací je 1,9 TDI 81 kW. Ceny této verze klesají neuvěřitelně pomalu. Ostatně pomalý pokles hodnoty je oblastí, ve které Octavia prakticky nemá konkurenci. Deset let starý dieselový exemplář běžně vyjde výrazně dráž než například srovnatelný Ford Focus či Opel Astra. Příplatek v pořizovací ceně pak ale Octavia kompenzuje při opětovném prodeji – zatímco vlastník Octavie například po dvou letech „prodělá“ jen minimálně, majitel Focusu či Astry tratí výrazně.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8002.0, Ambiente, 4x4, nové v ČR, 1. majitel, servisní knížka
Rok uvedení do provozu | 2001 |
---|---|
Tachometr | 144 440 km |
Motor | 2.0, 85kW, 4x4 |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | zlatá-metalíza |
Stupeň výbavy | Ambiente |
STK | 06/2025 |
Elektronická dálniční známka | platná do 31. 1. 2024 |
Karoserie | Combi |
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 211 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Po prvním majiteli, Servisní knížka, Koupeno nové v ČR |
Poslední servis | 2.6.2023 při 142 603 km |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.