Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2007 |
---|---|
Tachometr | 172 672 km |
Motor | 1.6, 75kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | zelená-metalíza |
Stupeň výbavy | Ambiente |
STK | 06/2025 |
Karoserie | Hatchback |
---|---|
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 176 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Koupeno nové v ČR |
Vůz zakoupen jako nový v ČR, jednoduchá atmosferická motorizace, klimatizace, tempomat, tažné zařízení. Nová STK.
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Jisté jízdní vlastnosti, Úsporné a moderní motory, Praktičnost, Široká servisní síť, Výborný poměr kvalita / užitná hodnota
Druhá generace Škody Octavia se představila na jarním ženevském autosalonu v roce 2004. V současnosti patří mezi vůbec nejoblíbenější moderní vozy na našich silnicích. Aby také ne, kvalita oproti předchozí generaci ještě vzrostla a jde o automobil s jedinečným poměrem ceny a užitné hodnoty. Vůz oproti první generaci zmohutněl, což platí jak o vnějším vzhledu, tak o interiéru. Ty tam jsou stesky po prostornosti, ačkoli stojí Octavia II opět na podvozku VW Golf (tentokrát páté generace), konstruktéři se s kratším rozvorem vypořádali daleko lépe a nedostatkem místa netrpí ani cestující na zadních sedadlech. Zavazadlový prostor mírně narostl na vynikající hodnoty 585 litrů u liftbacku a 605 u combi. Dalšími klady interiéru jsou množství odkládacích prostor a výtečná ergonomie.
Druhá Octavia také dostala podstatně modernější techniku, prakticky všechny pohonné jednotky byly přepracovány nebo nahrazeny. Zatímco u první Octavie nemohli mít zákazníci řadu vymožeností, u té druhé se až na výjimky daly do výbavy přiobjednat veškeré aktuální technické novinky, které koncern VW v dané třídě nabízel. Vyspěly také jízdní vlastnosti, podvozek s víceprvkovou zadní nápravou si opravdu nechá líbit hodně. S modernizací v roce 2008 se do nabídky dostaly také moderní downsizované motory TSI. Při klidném jízdním stylu jsou tyto motory úsporné, na rozdíl od dieselů ovšem při vyšších nárocích na dynamiku spotřeba roste více. Oblíbený je u octavie i silný turbodiesel 2.0 TDI, z hlediska jeho spolehlivosti je lepší verze od roku výroby 2005. Velkou jistotou je u Octavie volba staršího motoru 1,9 TDI 77 kW nebo původního motoru 1,6 MPI s výkonem 75 kW. Ty dlouhodobě vykazují nejvyšší spolehlivost a příznivou spotřebu. Naopak třeba novější šestnáctistovka FSI má kvůli euronormám méně výraznou dynamiku a v praxi relativně vysokou spotřebu. Silné benzinové motorizace 1,8 TFSI nebo 2,0 TFSI v rychlém modelu RS jsou volbou pro milovníky dynamiky, přitom jejich spotřeba odpovídá výkonu.
Druhá generace Škody Octavia byla v prodeji v ještě širším počtu verzí a s daleko větším množstvím prvků standardní i příplatkové výbavy než generace první. Za řadu prvků bylo nutné připlácet, na druhou stranu například omezenou nabídku archaických automatických převodovek nahradila v průběhu života modelu nabídka moderních a komfortních dvouspojkových automatů DSG.
Octavia druhé generace je opět nadčasový vůz, tentokrát s mohutnějším vzhledem. Opět platí, že vyváženěji působí karosářská varianta combi, která tentokrát dostala mírně skloněné zadní okno. Vozy od roku 2008 mají novou tvář se zvětšenými čelními světlomety, vzhledem k současnému designovému směru Škodovky působí vlastně aktuálněji předchozí provedení. To se mimochodem vyrábělo souběžně s faceliftovanou variantou v letech 2010 až 2012 jako druhá generace Octavie Tour
Spotřeba motorů je ve většině případů kladem druhé Octavie, výjimkou je snad jen čtyřválec 1,6 FSI. Za nejúspornější pohonnou jednotku platí buď starší 1,9 TDI (to už v provedení PD), nebo nová šestnáctistovka 1,6 TDI. Ta se vyráběla i v úsporné a ekologické verzi Green Line, u které lze v praxi s lehčí nohou snadno dosáhnout spotřeby pod 4,5 litru nafty na 100 kilometrů. Úsporné dovedou být i motory TSI, které jsou však přece jenom náchylnější na jízdní styl. Klasickou volbou z rozumu je původní zážehová 1,6 MPI.
Jízdní vlastnosti zaznamenaly oproti první generaci zásadní pokrok, může za to nejen celkově modernější podvozek, ale především standardní víceprvková zadní náprava. Auto si tak nechá líbit až nečekaně mnoho, kvality podvozku daleko překonávají běžné zaměření auta a naplno je odhalí až výkonná verze RS, která byla k dispozici jak v provedení s benzinovým motorem, tak s turbodieselem 2,0 TDI 125 kW.
Druhá Škoda Octavia patří v podstatě stále mezi technicky aktuální auta, která splňují dnešní nejnáročnější bezpečnostní standardy a požadavky. V nárazových testech Euro NCAP získala druhá Octavia solidní čtyřhvězdičkové hodnocení, které v podstatě platí dodnes. K bezpečnosti přispívá nejen široká bezpečnostní výbava čítající v základu čelní a boční airbagy, ale také celkově robustní konstrukce.
Ještě větší zavazadlový prostor než u předchozí generace je u Octavie II doplněn především podstatně prostornějším interiérem s množstvím odkládacích míst. Druhá Octavia je tak doslova etalonem praktičnosti a ideálním rodinným vozem, ve kterém je pohodlné cestování i na dlouhé vzdálenosti.
Podstatně prostornější interiér než u první generace znamená výrazně zvýšené pohodlí cestujících. Ti jsou navíc hýčkáni lepší výbavou a celkově lépe propracovaným interiérem. Naladění podvozku je sice tužší, avšak pověstné české silnice zvládá Octavia filtrovat velmi dobře a bez nežádoucích hlukových projevů. Někomu však při dlouhých cestách nemusí vyhovovat tradičně tužší sedáky.
Octavia druhé generace patří k nejrozšířenějším vozům na našich silnicích, proto nepřekvapí jak široká servisní síť, tak snadná dostupnost náhradních dílů, a to jak originálních, tak z druhovýroby. Nízká spotřeba motorů a celková vysoká trvanlivost Octavie z ní dělají provozně relativně nenáročný automobil.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.6, Ambiente, nové v ČR, 2. majitel, Tempomat, Elektrická okna
Rok uvedení do provozu | 2007 |
---|---|
Tachometr | 172 672 km |
Motor | 1.6, 75kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | zelená-metalíza |
Stupeň výbavy | Ambiente |
STK | 06/2025 |
Karoserie | Hatchback |
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 176 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Koupeno nové v ČR |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.