Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2010 |
---|---|
Tachometr | 209 135 km |
Motor | 2.0 TDI, 103kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
STK | 05/2025 |
Karoserie | Combi |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 150 g/km Emisní kalkulačka |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Jisté jízdní vlastnosti, Úsporné a moderní motory, Praktičnost, Široká servisní síť, Výborný poměr kvalita / užitná hodnota
Druhá generace Škody Octavia se představila na jarním ženevském autosalonu v roce 2004. V současnosti patří mezi vůbec nejoblíbenější moderní vozy na našich silnicích. Aby také ne, kvalita oproti předchozí generaci ještě vzrostla a jde o automobil s jedinečným poměrem ceny a užitné hodnoty. Vůz oproti první generaci zmohutněl, což platí jak o vnějším vzhledu, tak o interiéru. Ty tam jsou stesky po prostornosti, a ačkoli stojí Octavia II opět na podvozku VW Golf (tentokrát páté generace), konstruktéři se s kratším rozvorem vypořádali daleko lépe. Nedostatkem místa netrpí ani cestující na zadních sedadlech. Zavazadlový prostor mírně narostl na vynikající hodnoty 585 litrů u liftbacku a 605 u combi. Dalšími klady interiéru jsou množství odkládacích prostor a výtečná ergonomie. Během svého života byla druhá Octavia k dispozici ve dvou provedeních. Od roku 2008 to bylo faceliftované provedení s novým výrazným designem čelních světlometů. Vzhledem k rozdílům mezi modely popisujeme vůz před faceliftem v samostatném textu.
Druhá Octavia dostala při uvedení podstatně modernější techniku než generace první, prakticky všechny pohonné jednotky byly přepracovány nebo nahrazeny. Navíc během faceliftu došlo právě i k zásadní obměně nabídky pohonných jednotek. Octavia se v druhé generaci stala podstatně vyspělejším vozem, zákazníci si až na výjimky mohli do výbavy přiobjednat veškeré aktuální technické novinky, které koncern VW v dané třídě nabízel. Vyspěly také jízdní vlastnosti, podvozek s víceprvkovou zadní nápravou si nechá líbit opravdu hodně.
Z hlediska pohonných jednotek představuje první provedení Octavie II klasickou volbu s řadou prověřených a spolehlivých motorů. I po faceliftu zůstal úplným základem motor 1,4 MPI s výkonem 59 kW. Ten pochopitelně nenabídne kdovíjakou dynamiku, ale v praxi je schopnější, než se podle údaje o výkonu zdá. I tak je však určen především klidným řidičům, kteří navíc nebudou vůz příliš vytěžovat. Sázkou na jistotu jsou motory 1,6 MPI s výkonem 75 kW a legendární turbodiesel 1,9 TDI v provedení s výkonem 77 kW s nízkou spotřebou a vysokou úrovní spolehlivosti. Krátce po faceliftu se objevil také moderní motor 1,6 TDI se shodným výkonem 77 kW, který dovede ještě více srazit spotřebu, a to především v ekologickém provedení GreenLine. Alternativou k benzinové šestnáctistovce je nový motor 1,2 TSI s výkonem 77 kW. Podobně jako u silnějšího 1,4 TSI s 90 kW, který je z hlediska běžné dynamiky ideální motorizací. I pro motory TSI také platí, že dovedou být příjemně úsporné, ovšem spotřeba je více závislá na jízdním stylu. Nejsilnějšími motorizacemi jsou jednotky 1,8 TSI s výkonem 118 kW a dvoulitr TSI se 147 kW pro verzi RS. V případě vznětových modelů je nejsilnější možností dvoulitrový turbodiesel, buď s výkonem 103 kW v běžné, nebo 125 kW ve verzi RS. Většího rozšíření se u faceliftovaných modelů dočkaly dvouspojkové převodovky DSG v šesti- a sedmistupňovém provedení. Krom vozů s pohonem předních kol lze narazit i na modely s pohonem všech kol, včetně zvýšeného a oplastovaného provedení Scout.
Druhá generace Škody Octavia byla v prodeji v ještě širším počtu verzí a s daleko větším množstvím prvků standardní i příplatkové výbavy než generace první. Za řadu prvků bylo nutné připlácet, ale vzhledem k šířce nabídky není problém sehnat dobře vybavený vůz. Modely po faceliftu mohou být často vybavené moderními dvouspojkovými převodovkami DSG.
Octavia druhé generace je opět nadčasový vůz, tentokrát s mohutnějším vzhledem. Opět platí, že vyváženěji působí karosářská varianta combi, která tentokrát dostala mírně skloněné zadní okno. Faceliftované provedení v roce 2008 dostalo trochu nezvyklé provedení čelních světlometů, které jsou výrazně protažené do boků blatníků, takže trochu vybočuje z běžného designu škodovek.
Spotřeba motorů je ve většině případů kladem druhé Octavie. Vozy po faceliftu vynechaly z nabídky nejžíznivější motory, a tak v podstatě spotřeba většinou odpovídá deklarovaným výkonům. Nejúspornější jsou turbodiesely 1,9 TDI a také nový 1,6 TDI, který lze sehnat i ve velmi úsporné variantě GreenLine. Klasickou volbou z rozumu je původní zážehová 1,6 MPI, která má rovněž příznivou spotřebu paliva. Špatně si nevedou ani jednotky TSI, jejich spotřeba ovšem výrazněji roste s nároky na dynamiku jízdy.
Jízdní vlastnosti zaznamenaly oproti první generaci zásadní pokrok, může za to nejen celkově modernější podvozek, ale především standardní víceprvková zadní náprava. Auto si tak nechá líbit až nečekaně mnoho, kvality podvozku daleko překonávají běžné zaměření auta a naplno je odhalí až výkonná verze RS, která byla k dispozici jak v provedení s benzinovým motorem, tak s turbodieselem 2,0 TDI 125 kW.
Druhá Škoda Octavia patří v podstatě stále mezi technicky aktuální auta, která splňují dnešní nejnáročnější bezpečnostní standardy a požadavky. V nárazových testech Euro NCAP získala druhá Octavia solidní čtyřhvězdičkové hodnocení, které v podstatě platí dodnes. K bezpečnosti přispívá nejen široká bezpečnostní výbava čítající v základu čelní a boční airbagy, ale také celkově robustní konstrukce.
Ještě větší zavazadlový prostor než u předchozí generace je u Octavie II doplněn především podstatně prostornějším interiérem s množstvím odkládacích míst. Druhá Octavia je tak doslova etalonem praktičnosti a ideálním rodinným vozem, ve kterém je pohodlné cestování i na dlouhé vzdálenosti.
Podstatně prostornější interiér než u první generace znamená výrazně zvýšené pohodlí cestujících. Ti jsou navíc hýčkáni lepší výbavou a celkově lépe propracovaným interiérem. Naladění podvozku je sice tužší, avšak pověstné české silnice zvládá Octavia filtrovat velmi dobře a bez nežádoucích hlukových projevů. Někomu však při dlouhých cestách nemusí vyhovovat tradičně tužší sedáky.
Octavia druhé generace patří k nejrozšířenějším vozům na našich silnicích, proto nepřekvapí ani široká servisní síť ani snadná dostupnost náhradních dílů, a to jak originálních, tak z druhovýroby. Nízká spotřeba motorů a celková vysoká trvanlivost Octavie z ní dělají provozně relativně nenáročný automobil.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8002.0 TDI, navigace, Xenony, Automatická klimatizace, Tempomat, Elektrická okna, Vyhřívání sedaček, Park. senzory
Rok uvedení do provozu | 2010 |
---|---|
Tachometr | 209 135 km |
Motor | 2.0 TDI, 103kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
STK | 05/2025 |
Karoserie | Combi |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 150 g/km Emisní kalkulačka |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.