Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2021 |
---|---|
Tachometr | 107 335 km |
Motor | 2.0 TDI, 147kW, 4x4 |
Převodovka | Automat / 7 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
Stupeň výbavy | Sportline |
Karoserie | SUV |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO6 |
Emise CO₂ | 142 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Po prvním majiteli, Elektronická servisní knížka, Koupeno nové v ČR |
Poslední servis | 6.3.2023 při 85 134 km |
Vůz s doloženým původem, ježděný hlavně na dlouhých trasách, původem z ČR, po jediném majiteli, se servisní knihou, je v perfektním mechanickém stavu, s bohatou výbavou: pohon všech kol, kožené sedačky, vyhřívané sedačky, navigace, automatická klimatizace, hlavní světlomety s LED technologií, parkovací senzory.
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. AAA AUTO písemně garantuje, že stav tachometru odpovídá skutečně najetým kilometrům.
Výborný jízdní komfort, Velký vnitřní prostor, Elegantní a mohutný vzhled , Až sedm míst k sezení
Škoda Kodiaq se po menším SUV Yeti stala v roce 2016 teprve druhým modelem této kategorie se strmě rostoucí popularitou. Zatímco model Yeti patří na tomto poli k tomu menšímu z produkce a dnes bychom ho mohli řadit do B segmentu, Kodiaq je nejspíš největším SUV segmentu kompaktního, přičemž svou velikostí i nabídkou vnitřního prostoru mnohdy překonává i vozy zařazené o třídu výše. Vděčí za to především využití platformy MQB, kterou právě Škoda ve svých vývojových kancelářích pro koncern adaptovala k použití u větších SUV s až trojicí řad sedadel. Na evropském trhu a většině dalších trhů se Kodiaq nabízí v jediném karosářském provedení: klasickém SUV ve stylu mohutných kombi s pěti dveřmi. V Číně je ale k dispozici i varianta Kodiaq GT se splývavou zádí ve stylu SUV-kupé modelů. Tato verze ale není v Evropě k dispozici.
Kodiaq je mohutné rodinné auto, které nabízí prostorný a praktický interiér. Standardně byl v nabídce jako pětimístný, ale sedm míst u něj není nic neobvyklého, jelikož si jej majitelé typicky pořizovali v lepších výbavách a s řadou příplatků, tedy včetně onoho praktického sedmimístného uspořádání. Třetí řada poskytne solidní komfort i dospělým cestujícím, avšak ideálně na krátkých cestách, děti tu pak budou spokojeny i při delších výletech. Řada druhá je pak z hlediska prostoru velkorysá. Variabilita prostoru je umocněna tím, že je lavice ve druhé řadě posuvná. Jednoduché je její sklápění, přístup do třetí řady ale přeci jen vyžaduje trochu obratnosti.
Druhá řada sedadel má tři ISOFIX pozice, prostřední je ale vhodná spíše pro podsedák. Ve třetí řadě se nemají dětské sedačky používat vůbec, naopak za příplatek může mít Kodiaq i ISOFIX na předním sedadle spolujezdce. Co se místa pro bagáž týče, má Kodiaq pro Škodu typický velkorysý zavazadlový prostor. Standardní objem za druhou řadou je až 720 litrů u pětimístné verze a 630 litrů u sedmimístné varianty se třetí sklopenou řadou. Pokud je třetí řada používána, pojme Kodiaq ještě 270 litrů zavazadel. Maximální využitelný objem při složených zadních sedadlech je 2 065 litrů.
Co se různých variací týče, je Kodiaq dostupný v opravdu širokém spektru provedení. Kromě výbavových stupňů Active, Ambition, Style a L&K jsou od roku 2017 k dispozici i varianty ScoutLine a SportLine, v závěru roku 2018 se pak objevila i verze RS. Podobně široká jako nabídka výbavových stupňů je i nabídka nabídka pohonných ústrojí – Kodiaq může být i ve verzi pouze s pohonem předních kol, ale většinou je na trhu ve variantě 4x4. Co se převodovek týče, základem je šestistupňový manuál, ale obvyklejší jsou sedmistupňové automatické skříně DSG.
Velký Kodiaq má samozřejmě i odpovídající motorizace. Z počátku byl základem čtyřválec 1.4 TSI s výkonem 92 kW a druhým stupněm jeho 110 kW varianta, tyto motory byly v rámci modernizace nahrazeny agregátem 1.5 TSI-EVO o výkonu 110 kW. I tento výkon na pohon vozu bohatě dostačuje, ale většinou je Kodiaq k mání se silnějšími agregáty. Z těch benzínových je stálicí nabídky motor 2.0 TSI nejprve se 132 kW a později s výkonem 140 kW. Nejoblíbenější jsou však turbodiesely: vždy jde o agregáty 2.0 TDI. Základem je výkon 110 kW, druhým stupněm 140 kW a model RS dostal bi-turbo verzi agregátu naladěnou na celkových 176 kW.
Konkrétní výbava ojetého Kodiaqu hodně závisí na volbě prvního majitele, výbavových stupňů tu je docela dost. Už základní výbava má ale vcelku dobrý komfortní základ, ke kterému lepší provedení přidávají další a další špičkové prvky, které bychom ještě před pár lety hledali ve vozech vyšších tříd. Navíc platí, že Kodiaq si majitelé často pořizovali ve velmi dobře vybavených verzích a tato provedení tedy nejsou v nabídkách z druhé ruky nijak vzácná.
Škoda Kodiaq nastavila designový směr pro SUV mladoboleslavské automobilky podobně, jako svým jménem s Q na konci nastavila trend modelových označení. Kodiaq působí mohutně, ale nikoli agresivně a obhrouble, vysoké boky a nízká linie oken mu dodávají dynamický vzhled. Typické jsou dvojité čelní světlomety, které se staly odznakem SUV značky Škoda. Výbavové linie SportLine, ScoutLine a provedení RS pak přináší design přizpůsobený povaze vozu i zákazníka.
Jelikož je Škoda Kodiak vcelku větší SUV, mnozí od něj kdovíjak nízkou spotřebu paliva neočekávají. Ale normované hodnoty jsou na daný segment vynikající a a i u nejsilnějšího benzínového motoru se drží v průměru pod hodnotou 7 litrů na 100 kilometrů, diesely slibují spotřebu v rozmezí od pěti do 6,4 litru. V praxi budou hodnoty obvykle vyšší, ale nemusí jít o dramatické rozdíly, i při dynamičtější jízdě se lze držet do 10 litrů i se silnými motory.
U velkého SUV jde především o pohodlí a Kodiaq umožňuje zažít onen příjemný mírně houpavý styl cestování velkými vozy. Na druhou stranu přináší podvozek dostatek jistoty, což nakonec Škoda dokázala i časem na okruhu Nürburgring. Provedení RS objelo slavné Zelené peklo s trasou 20,832 km v čase 9:29:84. Tak nízko se před ním žádné jiné sedmimístné SUV nedostalo.
Jednim z hlavních důvodů, proč mají motoristé vozy SUV tak v lásce, je pocit bezpečí, který jim dávají. A u Kodiaqu to není jen pocit, auto má bohatou bezpečnostní výbavu včetně hlavových a hrudních airbagů a airbagu pro řidiče. Nechybí systém nouzového brzdění a další prvky, lepší verze mohou mít i některé prvky asistovaného řízení. V nárazových testech Euro NCAP si Kodiaq v roce 2017 vysloužil plné pětihvězdičkové hodnocení.
Fakt, že se Kodiaq nabízí až s trojicí řad sedadel, napovídá, že zavazadlový prostor vozu bude obrovský. Standardní objem za druhou řadou je až 720 litrů u pětimístné verze a 630 litrů u sedmimístné varianty se třetí sklopenou řadou. Pokud je třetí řada používána, pojme Kodiaq ještě 270 litrů zavazadel. Maximální využitelný objem při složených zadních sedadlech je 2 065 litrů.
Výtečný jízdní komfort je u Škody Kodiaq samozřejmostí. Auto se může chlubit dobrým odhlučněním a výtečně pracujícím podvozkem, který se hodí pro příjemnou plavnou jízdu a odfiltruje většinu nepříjemných nerovností. Příplatkový podvozek DCC pak umožní měnit charakteristiku chování auta dle nálady a potřeb cestujících.
Z hlediska provozních nákladů patří Kodiaq coby jeden z největších modelů (vedle Superbu) k nejnáročnějším vozům. Ale v porovnání s konkurencí si drží stále rozumnou úroveň nákladů a to zejména díky nízké spotřebě paliva a široké (a tudíž konkurenční) servisní síti.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8002.0 TDI, Sportline
Rok uvedení do provozu | 2021 |
---|---|
Tachometr | 107 335 km |
Motor | 2.0 TDI, 147kW, 4x4 |
Převodovka | Automat / 7 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
Stupeň výbavy | Sportline |
Karoserie | SUV |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO6 |
Emise CO₂ | 142 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Po prvním majiteli, Elektronická servisní knížka, Koupeno nové v ČR |
Poslední servis | 6.3.2023 při 85 134 km |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.