800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00

Škoda Fabia, 2006

1.2, nové v ČR, 2. majitel, servisní knížka, posilovač řízení, Park. senzory

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2006
Tachometr72 729 km
Motor1.2, 40kW
Převodovka5 stupňů
Barvaoranžová-metalíza
STKPlatná STK
KaroserieHatchback
PalivoBenzín
Míst k sezení5 míst
Emisní normaEURO4
Historie Servisní knížka, Koupeno nové v ČR


Výbava vozu


Přednosti vozu

Vůz po pečlivém mijiteli, země původu ČR, vůz vhodný do města.

Chci více informací o voze

Financování

Řekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 271 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Úvěr možný ihned
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, stav tachometru není garantován.

+ Prověrka vozu

Recenze

Škoda Fabia I (1999–2007)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Dostupný a spolehlivý vůz, Kvalitní zpracování a bytelná konstrukce, Široká servisní síť a nízké provozní náklady, Prostorné combi, Výborné jízdní vlastnosti, Příznivá cena, Velký výběr na trhu

Úvodem

První generace Škody Fabia spatřila světlo světa v roce 1999 a šlo tehdy o vůbec první opravdu moderní malý vůz z Mladé Boleslavi. Do tehdy vyráběná (a ještě souběžně rok a půl produkovaná) Škoda Felicia už nároky doby plnit nedokázala. To Fabia se ihned zařadila na špičku svého segmentu a v kombinaci s rozumnou cenou se z ní stal nejpopulárnější vůz značky. První generace je dnes nejprodávanější ojetinou na českém trhu. A to nejen díky místnímu patriotismu, ale také poctivé a spolehlivé technice, která je dnes dostupná za velmi příznivé ceny. Fabia je na trhu k dispozici v řadě motorizací a také ve třech karosářských variantách. Pětidveřový hatchback je klasikou, velkým zavazadlovým prostorem překvapí combi, které splní i úlohu nenáročného rodinného vozu a vcelku netradičním modelem je sedan, který díky nižší oblibě bývá o něco levnější.

Hodně široká je i paleta motorů, která se navíc v průběhu života modelu vcelku výrazně měnila. Fabia se ze začátku nabízela s benzinovými motorizacemi o objemu 1,4 litru (verze MPI 50 kW a později 44 kW, verze 16V v provedení 55 a 74 kW) a dvěma diesely – atmosférickým 1,9 SDI 47 kW a klasickým 1,9 TDI s výkonem 74 kW. Všechny tyto jednotky se vyznačují velmi dobrou spolehlivostí a v praxi nejméně často potkáte prakticky nesmrtelný atmosférický vznětový motor a silnou 100koňovou čtrnáctistovku, která byla pro mnohé zbytečně drahá. Později se v nabídce objevuje i benzinový dvoulitr MPI 85 kW, ten je opět spíše raritou. Od roku 2003 byl základní osmiventilový čtyřválec nahrazován tříválci 1,2 HTP v různých výkonových verzích. V tomto provedení podobně jako s tříválcovým turbodieselem 1.4 TDI ztratila Fabia trochu kultivovanosti. Vznětový tříválec je ovšem velice úsporný, motor HTP lze pro jeho dynamiku doporučit zejména pro městský provoz. Při hledání levné ojetiny můžete volit i základní provedení Fabia 1,0 Junior bez doplňkové výbavy se čtyřválcem 37 kW (později nahrazen motorem 1,2 HTP 40 kW, minimální výbava zůstala). Klasické verze nejsou o mnoho dražší a stále patří k nejdostupnějším moderním ojetým vozům. Samostatnou kapitolou je i sportovně laděný model Fabia RS s motorem 1,9 TDI 96 kW. U něj je z pochopitelných důvodů ("sportovní " užívání) potřeba dávat pozor na stav podvozku a turbodmychadla.

Výbava

První generace Fabie neoplývala kdovíjak bohatou výbavou, ostatně v době jejího aktuálního modelového života nebyly různé technické vymoženosti v dané třídě vůbec dostupné. Na druhou stranu to znamená, že tu není zbytečně mnoho věcí, které by se mohly porouchat.

Design

První generace Fabie dodnes vizuálně příliš nezestárla. Jednoduché a účelné tvary s místy ostřeji řezanými rysy a pro Škodu tak typickými zadními světlomety s vnějším světelným pásem ve tvaru C působí překvapivě moderně i dnes. Fabia je vzhledově velmi vyvážené auto a platí to i pro praktické combi. Naopak trochu nejistě působí sedan, byť i ten patří ve své kategorii určitě k těm hezčím výtvorům. Svůj věk první Fabia více prozrazuje v interiéru, který byl i na svou dobu účelně strohý.

Spotřeba

Jak to tak bývá, i ve Fabii najdeme úsporné i méně úsporné motory. Velmi dobře k naturelu vozu sedí benzinové čtrnáctistovky, ideálem je střední volba 1,4 16V 55 kW, která se projevuje kultivovaně a drží spotřebu nízko. Pod čtyři litry se lze s lehkou nohou dostat u tříválce 1,4 TDI, velké TDI 1,9 litru umí jezdit za méně než pět litrů.

Jízdní vlastnosti

V době svého příchodu na trh dostala Fabia jedny z nejlepších jízdních vlastností ve své třídě. Podvozek a jeho jisté vedení obou náprav byly dokonce tak dobré, že novější modely jsou oproti němu v podstatě jenom drobným vylepšením. I dnes tak snese Fabia srovnání s tím lepším ze třídy malých vozů a to je pro vůz konstrukčně z minulého tisíciletí velká poklona.

Bezpečnost

Fabia získala v době svého vzniku v bezpečnostních testech Euro NCAP celé čtyři hvězdičky, je však třeba počítat s tím, že dnešní nároky jsou již trochu jiné. Fabia je řidičsky jistý vůz, což jí na bezpečnosti dodává a také poctivá konstrukce tuhé karoserie napomáhá tam, kde se nedostává prvků aktivní bezpečnostní výbavy.

Praktičnost

Fabia první generace se chlubí solidním zavazadlovým prostorem o objemu 260 litrů u základního hatchbacku. Combi uveze velmi slušných 426 litrů, do sedanu se vejde ještě o něco více – 438 litrů, je však nutné počítat s horším přístupem do zavazadlového prostoru. Vnitřní prostornost je v podstatě na obvyklé úrovni třídy, vpředu je situace o něco lepší než vzadu.

Komfort

Jistota podvozku Fabie je vykoupena jeho trochu větší tuhostí, celkový charakter vozu vede k tomu, že komfort pro posádku je na velmi solidní úrovni. Od malého automobilu daného stáří ovšem nelze očekávat o mnoho více, prostor pro posádku má jednoduše svá omezení, stejně jako krátký podvozek, který může dát vědět o přejížděných nerovnostech může.

Provozní náklady

Ojetá Fabia je dnes nejen levná z hlediska pořizovací ceny, ale také provozních nákladů. Je to velmi spolehlivý vůz, který zvládne opravit opravdu široká síť servisů a opraven. Náhradní díly jsou také levné a většina zásahů navíc nevyžaduje příliš složité postupy, což šetří peníze za práci. Předností auta jsou také úsporné motory, obzvláště turbodiesely dovedou stlačit náklady na palivo opravdu nízko.

Názor odborníka

Ve srovnání s podobnými vozy konkurenčních značek, obzvláště těch italských, francouzských či korejských, má Fabia na českém trhu punc takřka luxusního zboží. Její ceny klesají jen velmi pozvolna a odpovídají spíše o třídu větším modelům. Nejrozšířenější motorizací na trhu ojetin je tříválec 1,2 HTP, který v praxi vyhoví spíše městskému provozu. Na trhu je však spousta utrápených exemplářů, které strávily svůj život převážně na dálnicích nebo v roli služebních aut. Oproti tomu starší osmiventilové „čtrnáctky“ jsou takřka nesmrtelné a představují ideální volbu. Největší oblibě mezi zájemci o Fabii se však těší její šestnáctiventilové verze z produkce VW. Jako nové ovšem byly drahé, a ojetin je proto málo, což drží ceny v průměru o 20 tisíc výše než u tříválců. Diesely jsou kapitola sama pro sebe, najít málo jetý vůz je dnes téměř nadlidský výkon. Výhodou Fabie jsou kromě pomalého poklesu hodnoty především nízké servisní náklady. Levné náhradní díly, dostupný servis a jednoduchá robustní mechanika v kombinaci s tradiční oblibou domácí značky učinily z Fabie ideální ojetinu pro český národ.

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvyšší cenu na trhu Dostanete nejvyšší cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Škoda Fabia 2006

1.2, nové v ČR, 2. majitel, servisní knížka, posilovač řízení, Park. senzory
Cena: 60 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800