Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2006 |
---|---|
Tachometr | 160 985 km |
Motor | 1.4 16V, 55kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | černá |
STK | 02/2025 |
Karoserie | Hatchback |
---|---|
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 156 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Koupeno nové v ČR |
koupeno v ČR, spolehlivý motor benzinový , nízká spotřeba a pojistka.
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Dobré jízdní vlastnosti, Úsporné vznětové motory, Pohodlná sedadla,
Seat Ibiza vyráběný od roku 2002 je už třetí generací malého vozu španělské značky. A druhou připravenou pod taktovkou koncernu Volkswagen. Pod kapotou tak najdeme známou techniku, se kterou mají čeští motoristé mnoho zkušeností z modelu Fabia. Ibiza jde ovšem v mnohém vlastní cestou a neplatí to jenom pro vnější vzhled. Ibiza má sice výrazně oblé tvary, nechybí jim ovšem dynamika a určitá španělská horkokrevnost. Na rozdíl od Fabie také mohou zákazníci vybírat mezi tří- a pětidveřovým provedením. Také interiér je o trochu nápaditější než u Pola nebo Fabie, podstatně dynamičtější je ovšem jen ve sportovních provedeních FR a Cupra. Potěší také pohodlná sedadla s dobrým bočním vedením, která korespondují s celkově dynamickým výrazem auta. Tomu se, bohužel, přizpůsobil i podvozek. U Seatu jednoduše odpružení výrazně přitvrdili a výsledkem je hodně nízká úroveň jízdního komfortu. Platí to bohužel i pro běžné verze modelu, ty sportovní už vlastně ani nemusejí moc přitvrzovat. Je to škoda, protože nabídka vnitřního prostoru je vcelku solidní, byť v dané třídě nelze pochopitelně očekávat zázraky.
Nabídka pohonných jednotek je bohatá, ovšem trpí v podstatě stejnými neduhy jako u ostatních malých koncernových vozů. Základ tvoří paleta tříválců 1,2 HTP, které jsou známé svým méně kultivovaným projevem a spotřebou, která se zátěží výrazně roste. Při uvedení byl na trhu slabý motor s výkonem 47 kW, s facelifem v roce 2006 se objevila silnější varianta s 51 kW a v roce 2007 také slabší se 44 kW. Ta je pro pohon auta opravdu nedostatečná, silnější verze se svým charakterem hodí většinou do městského provozu. Daleko lepší volbou pro delší cesty jsou čtrnáctistovky. Základní s výkonem 55 kW doplňuje šestnáctiventilová varianta s výkonem 74 kW, později se výkon základní verze zvedl na solidních 63 kW. Objem 1,4 litru má i tříválcový turbodiesel, který se z počátku prodával v provedení s výkonem 55 kW, později přišly varianty 51 a 59 kW. Tříválcový turbodiesel je sice velmi úsporný, ale zároveň má hodně hrubý projev. Pod kapotou Ibizy třetí generace můžeme potkat i diesely s objemem 1,9 litru. Nepřeplňovaný s výkonem 47 kW je ovšem velmi slabý a později byl nahrazen právě základní čtrnáctistovkou. Přeplňované verze mají výkon 74 a 96 kW.
Tím ovšem paleta motorů zdaleka nekončí. Benzinový dvoulitr s výkonem 85 kW také známe z Fabie a nenadchne spotřebou. Šestnáctistovka s výkonem 77 kW, která přišla s faceliftem, je naopak příjemně dynamický motor, u kterého se spotřeba drží v rozumných mezích. Pod kapotou verze FR uvedené v roce 2003 je známá přeplňovaná osmnáctistovka s výkonem 110 kW. Ještě výkonnější jsou provedení Cupra, která se objevila o rok později. Zážehová 1,8 je tu vyladěna na 132 kW, vznětový motor 1,9 TDI nabízí 118 kW.
Výbava Ibizy třetí generace odpovídá době vzniku auta. Ve třídě malých vozů tehdy nebyly dostupné téměř žádné technické vymoženosti. O výbavu jako klimatizaci, výškově nastavitelné sedadlo řidiče nebo elektrický paket ovšem většinou nepřijdete.
Ibiza třetí generace je pohledný a dynamický vůz, jehož vzhled rozhodně působí sympatickým dojmem i několik let po ukončení výroby modelu. Oproti koncernovým sourozencům je trochu nápaditější i interiér. Sportovní verze FR a Cupra vypadají ještě podstatně dynamičtěji než standardní provedení.
Skladba pohonných jednotek v Ibize je v podstatě shodná s Fabií a platí pro ni i stejná slova o spotřebě. Aby byla dlouhodobě nízká, je nutné vybrat vhodný motor. Tříválce HTP se většinou chlubí nízkou spotřebou jenom na papíře, v praxi je nutné je více vytěžovat, a spotřeba tak neúměrně roste. Naopak dobrou volbou jsou čtrnáctistovky, stačí i základní s 55 kW, která je kultivovaná i úsporná. Velmi úsporné jsou turbodiesely, pro delší cestování jsou vhodné silnější devatenáctistovky, tříválcový 1,4 TDI je úsporný v městském a příměstském provozu, při vyšším vytěžování ovšem i jeho spotřeba zbytečně roste. Solidní spotřebu má i benzinová šestnáctistovka, dvoulitr naopak docela „žere“.
Třetí generace Seatu Ibiza má podobně jako sourozenci Fabia a Polo velmi dobré jízdní vlastnosti, jistota držení stopy je opravdu vysoká. Jenže radost tu trochu kazí velmi tuhé odpružení, které nejen že snižuje komfort, ale také trochu negativně ovlivňuje ovladatelnost vozu na rozbitých silnicích.
Seat Ibiza třetí generace získal v nárazových testech Euro NCAP v roce 2002 čtyřhvězdičkové hodnocení, což odpovídá tehdejšímu standardu třídy. Úroveň bezpečnosti je tak solidní, je ovšem nutné počítat s tím, že Ibiza je malý vůz a že konstrukce už přece jenom má svůj věk, a současným náročným požadavkům tak už zcela nevyhoví.
Ve své třídě patří Ibiza k solidně prostorným vozům, cestující vzadu ovšem musejí počítat s trochu stísněnějším prostorem. Zavazadlový prostor pojme mírně nadprůměrných 265 litrů nákladu, nákladová hrana je trochu vyšší, což mírně znesnadňuje manipulaci se zavazadly.
Jízdní komfort Seatu Ibiza třetí generace trpí kvůli příliš tuhému odpružení. Auto nerovnosti filtruje jen minimálně, dost na nich skáče a do interiéru se přenášejí výrazné rázy. Úroveň komfortu bohužel nevylepší ani jinak velmi pohodlná sedadla s dobrým bočním vedením.
Seat Ibiza třetí generace je v současné době dobře dostupnou ojetinou, u které není problém se sháněním náhradních dílů, navíc i spolehlivost auta je na dobré úrovni. Servisní úkony i součástky jsou k dispozici za příznivé ceny. Pokud si vyberete pro svůj účel používání tu správnou pohonnou jednotku, odvděčí se Ibiza i velmi příznivou spotřebou paliva.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.4 16V
Rok uvedení do provozu | 2006 |
---|---|
Tachometr | 160 985 km |
Motor | 1.4 16V, 55kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | černá |
STK | 02/2025 |
Karoserie | Hatchback |
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 156 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Koupeno nové v ČR |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.