Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2011 |
---|---|
Tachometr | 81 851 km |
Motor | 1.2 12V, 51kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | bílá |
STK | 03/2025 |
Karoserie | Combi |
---|---|
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Emise CO₂ | 132 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Koupeno nové v ČR |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Kvalitní zpracování, Atraktivní vzhled, Velmi dobré jízdní vlastnosti,
Čtvrtá generace Seatu Ibiza technicky vychází z platformy páté generace VW Polo, a je tak o něco vyspělejší než druhá generace české Škody Fabia. I přesto mají všechny tři tyto vozy nadále mnoho společného. Čtvrtá Ibiza dostala ještě dynamičtější a atraktivnější tvary než generace třetí. Oblé linky jsou tu zajímavým způsobem kombinovány s výraznými prolisy a ostřejšími hranami, což dodává Ibize osobitý a sportovní vzhled. Překvapivě výrazné jsou i rozdíly mezi karosářskými variantami. Třídveřový hatchback je kratší než pětidveřový a má jinak tvarovanou záď, od B sloupku je to vlastně tvarově svébytné auto. Novinkou, i když ne zas tak revoluční, je v řadě Ibiza provedení combi s názvem ST. To vlastně existovalo i v předchozích generacích, jen se prodávalo v rámci zvláštní řady Cordoba, která měla i trochu specifický vzhled. I pro combi platí, že od B sloupku je to vzhledově vlastně svébytné auto. Ibiza je vzhledově atraktivnější, ale výbavou trochu chudší alternativou k VW Polo, i přesto je seznam příplatkové výbavy až nezvykle bohatý a v Ibize lze mít i některé velmi netypické prvky. U ojetých vozů je však příliš často nenajdeme. Interiér auta se snaží opět lákat atraktivnějšími tvary i dobrým zpracováním a použitými materiály, oproti Polu jsou tu však některá jednodušší a levnější řešení. V praxi to příliš nevadí, náladu spíš pokazí méně přehledné ovládání autorádia. Opět platí, že vnitřní prostor odpovídá třídě a Ibiza se může chlubit velmi pohodlnými sedadly.
Ve čtvrté generaci také trochu ustoupil problém příliš tvrdého podvozku. Ne, že by malý španělský hatchback kdovíjak změkl, odpružení stále patří k tomu tužšímu ve třídě, ovšem tentokrát se lépe podařilo vyřešit filtraci nerovností. Ibiza také stále nabízí špičkové jízdní vlastnosti, které patří na vrchol třídy. Líbit se tak bude těm, kdo mají rádi svůj vůz opravdu pod kontrolou a preferují sportovnější jízdní projev.
Skladba motorů je opět bohatá a setkáváme se opět se známými agregáty. Základem jsou motory HTP s výkonem 44 nebo 51 kW, které jsou slabší a hodí se spíše jen do městského provozu. Čtrnáctistovka má výkon 63 kW, šestnáctistovka 77 kW. V rámci modernizace, ke které došlo v roce 2012, byl tento motor vyměněn za dvanáctistovku TSI se shodným výkonem. Tento motor může být kombinován i s dvouspojkovou převodovkou DSG. Motor 1,6 litru je k dispozici ve verzi s pohonem na LPG a výkonem 59 kW. Benzinovými vrcholy jsou přeplňované 1,4 TSI ve verzích 110 kW a 132 kW. Silnější verze je určena pro sportovní provedení Cupra. Naftové motory startují na tříválci 1,4 TDI s 59 kW, u novějších modelů je základem nový 1,2 TDI s 55 kW a trochu kultivovanějším projevem. Silnější turbodiesely zastupuje šestnáctistovka TDI s výkonem 66 kW, 77 kW nabídne motor 1,9 TDI nebo později modernější verze šestnáctistovky. Dieselovým vrcholem je dvoulitr se 105 kW v modelu FR, který je však ve čtvrté generaci spíše stupněm výbavy než ostřejším modelem.
Ibiza je typickým zástupcem segmentu B, a to i z hlediska výbavy. Ta bývá o trochu chudší než u VW Polo, na druhou stranu v ní můžeme najít některé prvky, které jsou třeba Škodě Fabia zapovězeny. Ovšem atraktivní příplatkové prvky (xenonové světlomety s denními LED světly, zadní LED světla, tempomat) většinou u ojetin nenajdeme.
Čtvrtá generace Seatu Ibiza se vyznačuje velmi dynamickým a atraktivním designem, který originálním způsobem kombinuje bachraté tvary a ostřejší linky. Ibiza tak působí ve třídě svébytným dojmem a s jiným vozem si ji nespletete. Dobrým zjištěním je, že ani po faceliftu v roce 2012 se vzhled auta téměř nezměnil, nebyl k tomu důvod.
Paleta motorů ve čtvrté Ibize kopíruje víceméně tu ve VW Polo. Od toho se také odvíjí fakt, že je Ibiza úsporným autem, především po modernizaci v roce 2012 je paleta motorů opravdu příjemně úsporná. Opět platí, že základní motorizace jsou ovšem pro více vytěžovaná auta nevhodné, se zatížením a požadavkem na vyšší cestovní rychlosti totiž spotřeba tříválců roste neúměrně vysoko. V městském a příměstském provozu však poslouží úsporně i tyto motory.
Ibiza čtvrté generace má podvozek pátého Pola, a společně s ním tedy patří z hlediska jízdních vlastností na špičku třídy. Podvozek je velmi jistý a řízení překvapivě dobře komunikativní. Jediné, co se oproti Polu změnilo výrazněji, je celkové naladění, Ibiza je o dost tužší, což má podtrhnout její sportovní charakter.
Stejný konstrukční základ jako u VW Polo dává tušit, že si Ibiza povede stejně dobře i v oblasti ochrany posádky. Pět hvězdiček v nárazových testech Euro NCAP získal vůz v roce 2008 i 2011 – tehdy testy prošlo modernizované provedení. Mimochodem, podle současných nejpřísnějších požadavků by Ibize chybělo k maximálnímu skóre jen jedno procento v oblasti ochrany chodců. Co se tedy bezpečí posádky týče, stále vůz patří na špičku kategorie.
Čtvrá Ibiza se proti předchozímu provedení zvětšila a to se projevilo i na její praktičnosti. I tak je ovšem nutné počítat s tím, že místa je sice docela dostatek, ale cestující vzadu se na nadbytek místa těšit nemohou. Ibiza má podle provedení různý objem zavazadlového prostoru. Třídveřové provedení SC pojme 284 litrů nákladu, pětidveřové pak velmi solidních 291 litrů. Combi odveze 430 litrů.
Zatímco Polo tlumí nerovnosti na silnicích doslova ukázkově, Ibiza je na tom trochu hůře. Může za to celkově tužší naladění podvozku, které má podtrhnout sportovnější charakter auta. Komfort také mírně snižuje ergonomie ovládání autorádia nebo automatické klimatizace, pokud je jí vůz vybaven.
Spotřeba motorů v Seatu Ibiza se drží na velmi příjemné úrovni, jen u jednotek HTP stoupá při vyšších rychlostech až příliš. Ibiza je také vcelku spolehlivý vůz, cena servisu se drží na rozumné úrovni a oproti Polu je ojetá Ibiza dostupnější variantou. Celkové provozní náklady se tak drží nízko.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.2 12V, Elektrická okna
Rok uvedení do provozu | 2011 |
---|---|
Tachometr | 81 851 km |
Motor | 1.2 12V, 51kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | bílá |
STK | 03/2025 |
Karoserie | Combi |
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Emise CO₂ | 132 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Koupeno nové v ČR |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.