Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 1998 |
---|---|
Tachometr | 180 676 km |
Motor | 1.6 e, 66kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | modrá-metalíza |
STK | 08/2025 |
Karoserie | Hatchback |
---|---|
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO1 |
Emise CO₂ | 177 g/km Emisní kalkulačka |
Vůz se spolehlivým benzínovým motorem a STK až do roku 2025.
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Dobrý vnitřní prostor, Široká nabídka karosářských verzí, Elegantní design, atraktivní kupé, Jízdní komfort , Nízké ceny,
Renault Mégane nahradil v roce 1995 dosluhující model 19. Jde o typického zástupce nižší střední třídy, který se může pochlubit až nezvykle širokou nabídkou jednotlivých verzí. V podstatě snad neexistuje karosářská varianta, která by u první generace Méganu chyběla. Nejprve se představil klasický hatchback s pěti dveřmi, po jeho boku pak vystupovala i třídveřová varianta s podstatně dynamičtějšími tvary a méně praktickým interiérem. Postupně přibyla také verze Classic, což byl sedan, a combi bylo označováno Grandtour. Od kupé byla odvozena také verze s otevřenou střechou. V řadě Mégane se také poprvé v automobilové historii objevilo kompaktní MPV. Vůz se zvýšenou stavbou nesl označení Mégane Scénic a stal se velkým hitem. Tento vůz však popisujeme samostatně.
Mégane můžeme označit za typický Renault přelomu tisíciletí. Vzhledově zajímavý a elegantní vůz za soupeři trochu zaostával v provedení interiéru. Ani zpracování ani použité materiály nepatří k přednostem vozu. Stejné je to vlastně s celkovou mechanickou spolehlivostí, která je rovněž podprůměrná. Z dnešního pohledu však patří první Mégane mezi nenáročné automobily s vcelku jednoduchým servisem, takže trochu problematičtější technika nemusí vadit. Pochvalu si nezaslouží ani řízení a řazení, obojí se přesností zrovna nevyznačuje. Jízdní vlastnosti můžeme označit za spíše průměrné. Měkké naladění podvozku znamená větší náklony v zatáčkách a trochu horší čitelnost chování. Stopu však drží Mégane dobře a je vcelku jistý a nezáludný. Pochvalu si naopak zaslouží dobrá nabídka vnitřního prostoru a opravdu velký zavazadelník u verzí sedan a combi. Měkká sedadla Méganu někomu vyhovují náramně, jinému nikoli.
Vcelku dobrá je také nabídka motorů. Ta se časem různě měnila, a dnes tak na trhu můžeme potkat celkem 12 různých verzí. Výkonovým základem je čtrnáctistovka s 51 kW, skvělou volbou je pak její silnější verze o výkonu 70 kW, která je už dostatečně dynamická a přitom má příznivou spotřebu paliva. Starší motory 1,6 litru s výkony 55 a 66 kW tak zajímavé nejsou, to šestnáctistovka s výkonem 79 kW už si pozornost zaslouží. Nejsilnějšími motory byly dvoulitry, ten s 84 kW moc zajímavý není, lepší je šestnáctiventilový se 108 kW, který má velmi solidní dynamiku. Paleta dieselových motorů také procházela postupnou modernizací. Základem byl nejprve atmosférický motor 1,9 D se 47 kW, přeplňované provedení mělo 66 kW. Z hlediska dynamiky, spotřeby i spolehlivosti jsou však lepší volbou novější motory. Ty zastupovaly nejprve agregáty 1,9 dTi výkonem 59 nebo 72 kW a nakonec výborný 1,9 dCi se 75 kW. Ten je ze všech nejkultivovanější i nejspolehlivější.
Mégane první generace pochází ještě z dob, kdy v nižší střední třídě nebyly příliš obvyklé nejrůznější komfortní prvky výbavy. Proto je nutné počítat spíše s chudší sestavou prvků, i když klimatizaci nebo například centrální zamykání lze mít vcelku bez problémů.
Renault Mégane první generace je dodnes vzhledově vcelku pohledné auto. Ladné a elegantní tvary přecházejí u třídveřového kupé do výrazně sportovního pojetí, na své si tu tak přijdou vyznavači různých stylů. Vzhled Méganu působí nadčasově i díky vyváženým proporcím.
Většina motorů Méganu má vcelku rozumnou spotřebu paliva a není přitom nutné se soustředit pouze na nabídku turbodieselů. U větších provedení sedan a combi je však lze vyloženě doporučit, spotřeba se zatížením totiž příliš neroste. U hatchbacku si můžete klidně vystačit se zážehovými jednotkami, jen u dvoulitrů je potřeba počítat se spotřebou vyšší.
Jízdní vlastnosti Méganu určitě nejsou špatné, řadí se však spíše k průměru své třídy a doby. Kvůli měkkému odpružení a větším náklonům karoserie v zatáčkách je chování trochu hůře čitelné, ovšem držení stopy je bezproblémové a celkově se Mégane chová nezáludně.
Nárazové testy Euro NCAP absolvoval první Mégane dvakrát. V roce 1998 to byla ještě původní verze, v roce 1999 pak faceliftovaný vůz. Oba získaly čtyřhvězdičkové hodnocení, avšak novější model se může pochlubit celkově lepším skóre. V současnosti můžeme bezpečnost hodnotit spíše průměrně.
Mégane je praktický především z toho hlediska, že si zákazník může vybrat ideální karosářskou variantu právě pro sebe. V kupé moc místa není a jeho zavazadelník pojme jen málo zavazadel, hatchback se chlubí objemem 350 litrů, sedan dokonce ohromnými 510 litry. Combi pak pojme solidních 485 litrů a nabídne velkou variabilitu. Samotný vnitřní prostor je dobrý a posádka tu strádat určitě nebude.
Mégane první generace se chlubí velmi dobrým jízdním komfortem, který mu přináší měkké naladění podvozku. Filtrování nerovností je na velmi dobré úrovni. Za touto mírou komfortu ovšem zaostává provedení interiéru a akustický komfort při vyšších rychlostech.
Renault Mégane první generace nepatří mezi zrovna spolehlivé vozy, ovšem provozní náklady zůstávají v rozumných mezích. Je to díky spotřebě paliva i v současnosti nízkým cenám jak samotných vozů, tak náhradních dílů i případných oprav.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.6 e, tažné zařízení, klimatizace
Rok uvedení do provozu | 1998 |
---|---|
Tachometr | 180 676 km |
Motor | 1.6 e, 66kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | modrá-metalíza |
STK | 08/2025 |
Karoserie | Hatchback |
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO1 |
Emise CO₂ | 177 g/km Emisní kalkulačka |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.