Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2011 |
---|---|
Tachometr | 55 513 km |
Motor | 1.6 16V, 74kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | červená |
Stupeň výbavy | Avantage |
Karoserie | Combi |
---|---|
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Emise CO₂ | 159 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Po prvním majiteli, Koupeno nové v ČR |
Nízký nájezd, původ ČR.
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Líbivý design, Bohatá nabídka verzí, Prostorné combi, Pohodlná sedadla, Bezpečnost
Třetí generace Renaultu Mégane se objevila v roce 2008 a v podstatě znamená tak trochu návrat k filozofii generace první. Alespoň co se designu a karosářských variant týče. Po extravagantní druhé generaci totiž automobilka vsadila sice na dynamický a líbivý design, ten ovšem nepůsobí natolik překvapivě. Klasický pětidveřový hatchback má elegantní tvary, třídveřové provedení, které Renault prodává jako kupé, má podstatně dynamičtější linky. Součástí řady jsou i provedení combi (s prodlouženým rozvorem) a kupé-kabriolet.
Renault se u třetí generace poučil z nedostatků těch dvou předchozích a výrazně vylepšil celkovou kvalitu vozu a to i z hlediska zpracování a spolehlivosti. Při výběru vhodného vozu je ovšem dobré zohlednit to, že Renault vzhledem k tlaku na nízkou cenu nabízel krom běžných provedení i obyčejnější verzi Generation. Ta se od ostatních provedení liší především naladěním podvozku s trochu měkčí charakteristikou. Z hlediska nabídky motorů jsou klasikou atmosférické verze 1,6 litru, které sice nepřekvapí dynamikou, mají však příznivou spotřebu a také jsou vcelku spolehlivé. Atmosférický dvoulitr kombinovaný s převodovkou CVT je v našich končinách raritou. Obliba benzinových motorů příliš nestoupla ani s příchodem přeplňovaných jednotek 1,2, 1,4 a 2,0 Tce. Platí u nich, že jejich spotřeba více závisí na jízdním stylu. Spotřebu asi nebudou řešit majitelé ostré verze RS, která krom přeplňovaného dvoulitru přináší i výrazně přepracovaný podvozek a celkově bývá hodnocena jako jedno z nejzábavnějších aut v dané cenové relaci.
Z hlediska spotřeby jsou ideální volbou vznětové motorizace. Solidní a spolehlivou klasikou jsou tu největší a nejsilnější motory 1,9 dCi a 2,0 dCi. Ty ovšem patří ke dražším agregátům pod kapotou Méganu a proto nebyly původními majiteli tolik vyhledávány. Jsou tedy vzácnější. Z menších turbodieselů je lepší volbou modernější 1,6 dCi, který se ukazuje být velmi povedenou jednotkou. Starší 1,5 dCi může zase excelovat ve spotřebě, navíc je díky původní dostupnosti v celkem pěti verzích opravdu bohatě zastoupenou jednotkou.
Renault Mégane třetí generace má v základu bohatou bezpečnostní výbavu a k dispozici je také řada komfortních prvků jako bezklíčkový přístup do vozu nebo startování tlačítkem. Za řadu dalších prvků je ovšem potřeba připlácet, víceméně však platí, že prvky, které opravdu využijete, dostanete už v nižších stupních výbavy.
Třetí generace Renaultu Mégane dostala líbivý design, který je však výrazně umírněnější než u druhé generace. Designově výraznější je třídveřové provedení kupé, které je dynamičtější volbou. Dynamicky působí i kupé-cabrio verze.
Vznětové motory pod kapotou Méganu jsou tradičně úsporné, platí to především pro patnáctistovku dCi. Rozumné nároky na palivo má i atmosférický motor 1,6 litru, úsporné dovedou být také nové jednotky TCe, u nichž však při nároku na dynamiku spotřeba stoupá. Ostatní jednotky příliš úsporné nejsou.
Mégane nepatřil nikdy jízdními vlastnostmi na absolutní špičku třídy, ovšem také za ní nikdy výrazněji nezaostával. V aktuálním provedení ovšem existuje verze Generation, která má celkově měkčí naladění podvozku a méně jisté jízdní vlastnosti. Naopak, druhým, opravdu ostrým extrémem je podvozek sportovní verze RS.
Z hlediska bezpečnosti patřil model Renault Mégane vždy na vrchol své kategorie. Třetí generace se může pochlubit pětihvězdičkovým hodnocením v nárazových testech Euro NCAP, a to nejen díky bohaté základní bezpečnostní výbavě (včetně bočních a hlavových airbagů), ale i tuhému skeletu karoserie.
Zatímco kupé třetí generace Méganu mnoho místa posádce (především vzadu) nenabídne, ostatní karosářská provedení jsou na tom odlišně. Hatchback má nabídku místa vcelku standardní, jen vzadu by mohlo být opět místa více. Naopak combi s prodlouženým rozvorem poskytne velkorysý prostor i cestujícím vzadu. Zavazadlový prostor kombíku Grandtour navíc pojme slušných 479 litrů nákladu. Hatchback pojme rovněž pěkných 372 litrů, ani objem 344 litrů u kupé není špatný. Jen provedení kupé-cabrio není moc praktické, se složenou střechou se do něj vejde jen 211 litrů nákladu.
Kromě ostrého provedení RS rozhodně nepatří Renault Mégane k hatchbackům zaměřeným na precizní a ostré jízdní vlastnosti. Větší důraz je kladen na komfort, ke kterému přispívají i velmi dobrá sedadla, která mají sedák přiměřené tuhosti a poskytují tělu dobrou oporu.
Mégane patří mezi levnější vozy a ani náhradní díly na něj nepatří mezi kdovíjak drahé. To samé platí i pro servis. Vznětové motory jsou vesměs úsporné.
Zvýšená pozornost je namístě zejména u vozů individuálně dovezených ze zahraničí. Vysloužilé služební Mégany nabízené v aukcích leasingových společností ve Francii nebo v Belgii mají po třech letech provozu najeto klidně i přes 150 tisíc, aniž by to na jejich zevnějšku či interiéru bylo nějak výrazně znát. Pro tachometrové čaroděje sice tyto ojetiny nejsou zdaleka tak lákavé jako třeba Volkswageny nebo Fordy, přesto by zájemce neměl podléhat přehnanému optimismu. Zvláště pokud lákavou cifru na tachometru doprovází báchorka o ztracené servisní knížce.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.6 16V, nové v ČR, 1. majitel, Tempomat, Elektrická okna
Rok uvedení do provozu | 2011 |
---|---|
Tachometr | 55 513 km |
Motor | 1.6 16V, 74kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | červená |
Stupeň výbavy | Avantage |
Karoserie | Combi |
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Emise CO₂ | 159 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Po prvním majiteli, Koupeno nové v ČR |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.