800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00
  • Garáž
  • Upozornění 0
  • Hledat

Renault Megane, 1999

1.6 16V, posilovač řízení

Technické parametry

Rok uvedení do provozu1999
Tachometr179 352 km
Motor1.6 16V, 79kW
Převodovka5 stupňů
Barvašedá
STKPlatná STK
KaroserieHatchback
PalivoBenzín
Míst k sezení5 míst
Emisní normaEURO2
Historie Po prvním majiteli


Výbava vozu


Přednosti vozu

Dobrý technický stav, nízké provozní náklady, po pečlivém majteli.

Chci více informací o voze

Financování

Řekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 284 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.

+ Prověrka vozu

Recenze

Renault Mégane (1995–2002)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Dobrý vnitřní prostor, Široká nabídka karosářských verzí, Elegantní design, atraktivní kupé, Jízdní komfort , Nízké ceny,

Úvodem

Renault Mégane nahradil v roce 1995 dosluhující model 19. Jde o typického zástupce nižší střední třídy, který se může pochlubit až nezvykle širokou nabídkou jednotlivých verzí. V podstatě snad neexistuje karosářská varianta, která by u první generace Méganu chyběla. Nejprve se představil klasický hatchback s pěti dveřmi, po jeho boku pak vystupovala i třídveřová varianta s podstatně dynamičtějšími tvary a méně praktickým interiérem. Postupně přibyla také verze Classic, což byl sedan, a combi bylo označováno Grandtour. Od kupé byla odvozena také verze s otevřenou střechou. V řadě Mégane se také poprvé v automobilové historii objevilo kompaktní MPV. Vůz se zvýšenou stavbou nesl označení Mégane Scénic a stal se velkým hitem. Tento vůz však popisujeme samostatně.

Mégane můžeme označit za typický Renault přelomu tisíciletí. Vzhledově zajímavý a elegantní vůz za soupeři trochu zaostával v provedení interiéru. Ani zpracování ani použité materiály nepatří k přednostem vozu. Stejné je to vlastně s celkovou mechanickou spolehlivostí, která je rovněž podprůměrná. Z dnešního pohledu však patří první Mégane mezi nenáročné automobily s vcelku jednoduchým servisem, takže trochu problematičtější technika nemusí vadit. Pochvalu si nezaslouží  ani řízení a řazení, obojí se přesností zrovna nevyznačuje. Jízdní vlastnosti můžeme označit za spíše průměrné. Měkké naladění podvozku znamená větší náklony v zatáčkách a trochu horší čitelnost chování. Stopu však drží Mégane dobře a je vcelku jistý a nezáludný. Pochvalu si naopak zaslouží dobrá nabídka vnitřního prostoru a opravdu velký zavazadelník u verzí sedan a combi. Měkká sedadla Méganu někomu vyhovují náramně, jinému nikoli.

Vcelku dobrá je také nabídka motorů. Ta se časem různě měnila, a dnes tak na trhu můžeme potkat celkem 12 různých verzí. Výkonovým základem je čtrnáctistovka s 51 kW, skvělou volbou je pak její silnější verze o výkonu 70 kW, která je už dostatečně dynamická a přitom má příznivou spotřebu paliva. Starší motory 1,6 litru s výkony 55 a 66 kW tak zajímavé nejsou, to šestnáctistovka s výkonem 79 kW už si pozornost zaslouží. Nejsilnějšími motory byly dvoulitry, ten s 84 kW moc zajímavý není, lepší je šestnáctiventilový se 108 kW, který má velmi solidní dynamiku. Paleta dieselových motorů také procházela postupnou  modernizací. Základem byl nejprve atmosférický motor 1,9 D se 47 kW, přeplňované provedení mělo 66 kW. Z hlediska dynamiky, spotřeby i spolehlivosti jsou však lepší volbou novější motory. Ty zastupovaly nejprve agregáty 1,9 dTi  výkonem 59 nebo 72 kW a nakonec výborný 1,9 dCi se 75 kW. Ten je ze všech nejkultivovanější i nejspolehlivější. 

Výbava

Mégane první generace pochází ještě z dob, kdy v nižší střední třídě nebyly příliš obvyklé nejrůznější komfortní prvky výbavy. Proto je nutné počítat spíše s chudší sestavou prvků, i když klimatizaci nebo například centrální zamykání lze mít vcelku bez problémů. 

Design

Renault Mégane první generace je dodnes vzhledově vcelku pohledné auto. Ladné a elegantní tvary přecházejí u třídveřového kupé do výrazně sportovního pojetí, na své si tu tak přijdou vyznavači různých stylů. Vzhled Méganu působí nadčasově i díky vyváženým proporcím. 

Spotřeba

Většina motorů Méganu má vcelku rozumnou spotřebu paliva a není přitom nutné se soustředit pouze na nabídku turbodieselů. U větších provedení sedan a combi je však lze vyloženě doporučit, spotřeba se zatížením totiž příliš neroste. U hatchbacku si můžete klidně vystačit se zážehovými jednotkami, jen u dvoulitrů je potřeba počítat se spotřebou vyšší. 

Jízdní vlastnosti

Jízdní vlastnosti Méganu určitě nejsou špatné, řadí se však spíše k průměru své třídy a doby. Kvůli měkkému odpružení a větším náklonům karoserie v zatáčkách je chování trochu hůře čitelné, ovšem držení stopy je bezproblémové a celkově se Mégane chová nezáludně. 

Bezpečnost

Nárazové testy Euro NCAP absolvoval první Mégane dvakrát. V roce 1998 to byla ještě původní verze, v roce 1999 pak faceliftovaný vůz. Oba získaly čtyřhvězdičkové hodnocení, avšak novější model se může pochlubit celkově lepším skóre. V současnosti můžeme bezpečnost hodnotit spíše průměrně. 

Praktičnost

Mégane je praktický především z toho hlediska, že si zákazník může vybrat ideální karosářskou variantu právě pro sebe. V kupé moc místa není a jeho zavazadelník pojme jen málo zavazadel, hatchback se chlubí objemem 350 litrů, sedan dokonce ohromnými 510 litry. Combi pak pojme solidních 485 litrů a nabídne velkou variabilitu. Samotný vnitřní prostor je dobrý a posádka tu strádat určitě nebude. 

Komfort

Mégane první generace se chlubí velmi dobrým jízdním komfortem, který mu přináší měkké naladění podvozku. Filtrování nerovností je na velmi dobré úrovni. Za touto mírou komfortu ovšem zaostává provedení interiéru a akustický komfort při vyšších rychlostech. 

Provozní náklady

Renault Mégane první generace nepatří mezi zrovna spolehlivé vozy, ovšem provozní náklady zůstávají v rozumných mezích. Je to díky spotřebě paliva i v současnosti nízkým cenám jak samotných vozů, tak náhradních dílů i případných oprav. 

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Renault Megane 1999

1.6 16V, posilovač řízení
Cena: 27 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800