Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2013 |
---|---|
Tachometr | 178 530 km |
Motor | 1.5 dCi, 81kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | modrá-metalíza |
Karoserie | Pickup |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 7 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Historie | Po prvním majiteli, Koupeno nové v ČR |
Počet sedaček | 7 |
---|---|
Celková hmotnost | 2200 kg |
Poháněná kola | přední |
Rozměr pneumatik | 15" |
Možnost odpočtu DPH | ne |
Délka | 4666 mm (L1) |
---|---|
Výška | 1802 mm (H1) |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Velký vnitřní prostor, Praktičnost, Komfortní odpružení, Povedený design, Příznivé ceny, Dobré brzdy,
Druhá generace Renaultu Kangoo je oproti té první velkým posunem vpřed. Ačkoli charakter auta zůstal zachován, působí druhé Kangoo civilnějším dojmem, a to především díky daleko lépe zpracovanému i navrženému interiéru. Od něj opět nelze očekávat luxusní vzezření nebo materiály, ale běžným osobním automobilům se výrazně přiblížil. Druhé Kangoo také povyrostlo do délky, a hlavně do šířky, takže vůz působí celkově dospělejším dojmem a nabízí ještě více prostoru než předchozí provedení. Příliš se to neprojevilo v zavazadlovém prostoru, kde ovšem nárůst ani nebyl tolik potřeba. Více pohodlí si užijí cestující na všech sedadlech, byť zadní lavice má poměrně krátký sedák, což může být pro někoho nepohodlné na delších cestách. Celkově se ovšem cestovní komfort výrazně zlepšil. Lákavý je i celkový vzhled Kangoo. Základní tvary zůstaly v podstatě beze změny zachovány, auto jen dostalo trochu mladistvější a veselejší vzhled, který rodinnému přepravníku opravdu sluší. Renault má navíc v záloze ještě zkrácenou verzi Be Bop, což je veselé malé autíčko pro volný čas. Zkrácením o 342 mm přišel tento vůz o zadní dveře, dostal odsouvatelný zadní díl střechy a uvnitř pouze čtyři místa. Vzhledem k poklesu praktičnosti ovšem tento model v našich končinách příliš často nepotkáme.
Jízdní vlastnosti Kangoo zůstaly spíše v průměru, naladění podvozku je opět komfortní a jízdní projev se z tohoto hlediska oproti předchozímu provedení vylepšil. Opět je ovšem nutné počítat s vyššími náklony karoserie v zatáčkách nebo celkově větší citlivostí na boční vítr. Také řízení příliš nepotěší, jde zlehka a není příliš přesné. Vzhledem k danému charakteru auta to je však spíše vlastnost než výtka. Výrazně proměněná je oproti první generaci i paleta motorů. Zážehové reprezentuje pouze dvojí provedení šestnáctistovky – osmiventilové má výkon 64 kW, šestnáctiventilové potom 78 kW. Ani jeden z motorů nenabízí oslnivou dynamiku, ale pro pohon vozu docela stačí. Nevýhodou je trochu vyšší spotřeba paliva, především při jízdě na dálnici, kde se projeví větší čelní plocha vozu. Naftové motory reprezentuje patnáctistovka dCi ve třech výkonových verzích. Nejslabší má 50 kW a opravdu neoslnivou dynamiku. Lépe jsou na tom verze s výkonem 63 a 78 kW, jejichž spotřeba oproti nejslabšímu provedení příliš nestoupá a dynamika je výrazně lepší. Později maximum narostlo na 81 kW. Pro diesely platí, že jsou velmi úsporné.
Kangoo patří k dostupným rodinným vozům, přitom výbava auta není úplně špatná. V základu najdeme třeba centrální zamykání nebo elektrické ovládání předních oken, samozřejmostí je spousta odkládacích prostor. Klimatizace je standardem od druhého stupně výbavy.
Druhá generace Renaultu Kangoo prošla oproti té první celou řadou změn. Ačkoli základní tvary zůstaly zachované, nová generace působí daleko optimističtějším a veselejším dojmem, což jen podtrhuje její charakter rodinného vozu. Tomu se přiblížil i interiér auta, který už není tak strohý a je nejen elegantnější, ale i lépe sestavený.
Pro turbodiesely platí, že jsou opravdu úsporné, na druhou stranu při vyšším zatížení i cestovních rychlostech je nutné počítat s tím, že i u vznětových motorů spotřeba trochu poroste. O to více to platí pro zážehové verze, jejichž spotřeba je vyšší.
Kangoo druhé generace se svým celkovým jízdním projevem příjemně přiblížilo běžným osobním vozům, jízdní vlastnosti patří mezi soupeři k tomu lepšímu. Stále je ovšem nutné počítat s většími náklony v zatáčkách i citlivostí na boční vítr, ani řízení není příliš komunikativní.
První Kangoo získalo v nárazových testech Euro NCAP solidní skóre čtyř hvězdiček a druhá generace toto skóre zopakovala. Ovšem pravidla se mezitím výrazně zpřísnila, takže výsledek je to výrazně lepší. Pokročila i bezpečnostní výbava, ve které ovšem standardně najdeme opět jen přední airbagy.
Druhé Kangoo je o mnoho prostornější než předchozí generace, ani vzadu se tak nebudou tísnit ani hodně vysocí cestující. Auto povyrostlo výrazně i do šířky, což opět prospívá především cestujícím vzadu – hlavně při plném obsazení. Zavazadlový prostor narostl na ohromných 660 litrů, což opravdu postačí téměř komukoli. Po složení sedadel je maximem 2866 litrů. Slova o praktičnosti ovšem neplatí pro zábavnou zkrácenou verzi Be Bop.
U především rodinného auta komfortní zaměření vůbec nepřekvapí. Kangoo jezdí opravdu měkce a plavně, cestovní komfort je velice dobrý. Posádka má také dostatek místa ve všech směrech, cestující vzadu ovšem nemusejí být úplně nadšení z délky sedáků. Ty jsou kratší a neposkytují při dlouhých cestách dostatečnou oporu stehnům.
Renault Kangoo druhé generace se výrazně zlepšil i po stránce celkové kvality. Lepší je zpracování a polepšila si i spolehlivost, byť ve statistických hodnoceních si Kangoo příliš dobře nevede. Opět ovšem platí, že auto je jednodušší a nemělo by být náročné na opravy. Náklady na palivo jsou u dieselů v rozumných mezích, u benzinových modelů trochu vyšší.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.5 dCi , 7 míst, Nové v ČR, 1. majitel, Tempomat
Rok uvedení do provozu | 2013 |
---|---|
Tachometr | 178 530 km |
Motor | 1.5 dCi, 81kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | modrá-metalíza |
Karoserie | Pickup |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 7 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Historie | Po prvním majiteli, Koupeno nové v ČR |
Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.