800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00
  • Garáž
  • Upozornění 0
  • Hledat
Více

Renault Espace, 2016

1.6 dCi, Automat, Kůže, navigace, Aut. klimatizace, Tempomat, Park. senzory, Panorama

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2016
Tachometr114 860 km
Motor1.6 dCi, 118kW
PřevodovkaAutomat / 6 stupňů
Barvašedá-metalíza
STKPlatná STK
KaroserieRodinné vozy
PalivoDiesel
Míst k sezení5 míst
Emisní normaEURO6
Historie Po prvním majiteli


Výbava vozu


Přednosti vozu

Vůz s doloženým původem, ježděný hlavně na dlouhých trasách, je v dobrém stavu, s bohatou výbavou: kožené sedačky, vyhřívané sedačky, navigace, automatická klimatizace, hlavní světlomety s LED technologií, panoramatické střešní okno, parkovací senzory.

Chci více informací o voze

Financování

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 1 205 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.

+ Prověrka vozu

Recenze

Renault Espace (2015 – současnost)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Výrazný design, Dobrá praktičnost, Technické vymoženosti na palubě, Dobrý cestovní komfort

Úvodem

Renault Espace je legendou mezi rodinnými vozy. Vůz, který v roce 1984 v podstatě zakládal kategorii MPV, tedy jednoprostorových rodinných aut, si oblíbily generace motoristů. V roce 2015 ovšem přišla u tohoto modelu zásadní změna: z velkého rodinného MPV se stal trochu crossover, který možná mírně ubral na praktičnosti, ale zato přidal na luxusu a technické výbavě. Výsledkem je originální auto, které se v době úpadku celé kategorie MPV staví statečně do boje s čím dál populárnějšími vozy SUV. A zbraně k tomu má opravdu silné.

 

A zákazníci žádající praktičnost se rozhodně nemusí bát, že se jeho původní charakter vytratil. Ano, Espace má trochu zvýšený podvozek a kabina možná není tak vzdušná, jako u předchozích generací, ale místa na všech sedadlech je stále více než dost. Stále lze mít sedmimístnou verzi, jen celková variabilita se vydala trochu jiným směrem. Zatímco u dřívějších modelů Espace šla třeba i druhá řada sedadel vyjímat, tady tato možnost chybí, takže auto neposlouží jako velká dodávka. Ale sedadla třetí řady se sklápí do podlahy a druhá řada, ve které jsou tři samostatně posuvná sedadla, se  sklopí (klidně elektricky z kufru, zvedají se ale ručně) do roviny s touto podlahou, takže vznikne jedna dlouhá ložná plocha, kterou lze použít i pro stěhování větších předmětů. 

 

V čem udělal Espace páté generace oproti předchozím provedením velký pokrok, je vzhled. Vnější design vozu je opravdu originální a umí zaujmout. I když stále nezapře původ v kategorii jednoprostorových MPV, tvary jsou celkově rafinovanější a s řadou zajímavých detailů, takže Espace vypadá až honosně. Podobné je to v interiéru, kde jsou použity příjemné materiály, především přední sedadla překvapí svou velkorysostí a pohodlím a celkově interiér působí velmi moderně a cestujícím poskytuje řadu moderních vymožeností výbavy – od dotykového infotainmentu, přes zajímavé „náladové“ osvětlení kabiny až po luxusní možnosti jako masážní přední sedadla a vyhřívaná sedadla zadní (ve vyšších výbavách). To dělá z Renaultu Espace opravdu luxusní „kočár“, který těmito prvky výbavy překonává i některé daleko dražší limuzíny.

 

Co se pohonných jednotek týče, je jasně vidět, že Renault Espace přišel na trh v době, kdy vrcholila vlna takzvaného downsizingu. Z počátku tak byly pod kapotou k mání pouze přeplňované šestnáctistovky: benzínová s výkonem 147 kW a naftová s 96 kW nebo 118 kW. Při modernizaci v roce 2017 ale došlo i na objemnější motory. Šestnáctistovka byla nahrazena novým čtyřválcovým motorem o objemu 1,8 litru, který je velmi blízkým příbuzným pohonné jednotky používané i ve sportovním modelu Alpine. V Espace je naladěn na 165 kW a dodává mohutnému autu poměrně suverénní dynamiku. Později došlo ke změně i u vznětových agregátů: od podzimu 2018 se namísto šestnáctistovek pod kapotou objevily dvoulitry Blue dCi s výkonem 118 a 147 kW. Zatímco diesely mají šestistupňovou dvouspojkovou převodovku, benzín sedmistupňovou, nejslabší diesel byl k dispozici s převodovkou manuální.

Výbava

Renault Espace umí být opravdu dobře vybaveným autem. Pravdou je, že to platí především pro vyšší výbavové verze, ty dovedou posádku hýčkat opravdu luxusními prvky, jako jsou masážní sedadla vpředu, vyhřívání i u zadních (krajních) sedadel, či třízónová automatická klimatizace a další vymoženosti. 

Design

Design páté generace Renaultu Espace se vymanil z klasických měřítek MPV, což vozu jedině prospělo. Svým vzhledem umí Espace zaujmout, vypadá honosně až luxusně a je originální. Karoserie na pomezí SUV a MPV modelů působí elegantně má originální detaily, díky kterým rozhodně není fádní. Velmi povedený je i vzhled interiéru, který stále působí vzdušně, ale přidává k tomu ještě nádech luxusu. Po nezvyklých modelech jako Vel Satis a Avantime tak má Renault další auto vymykající se standardním měřítkům.

Spotřeba

Ačkoli rozhodně není Espace žádný drobeček, moderní pohonné jednotky s dostatečným výkonem auto bez problémů rozpohybují a přitom drží spotřebu paliva příjemně nízko. Platí to obzvlášť pro vznětové verze, ale ani benzínové agregáty nejsou nijak přehnaně žíznivé. A to vlastně i díky tomu, že auto obecně nabádá spíše ke klidnému cestovnímu tempu.

Jízdní vlastnosti

I když říkáme, že Espace nabádá k poklidnému jízdnímu tempu, není to kvůli nevalným jízdním vlastnostem. Je to spíše celkovou atmosférou vozu a jeho naladěním. Podvozek je totiž jinak velmi jistý a ve vyšších verzích se špičkovým systémem řízení zadní nápravy 4control umí být Espace i nečekaně agilní a přesný. Ale tohle rozhodně není sportovní auto, což ukazuje i použití pneumatik sice s velikým průměrem, ale jen vcelku běžným profilovým číslem a šířkou.

Bezpečnost

Na bezpečnosti si Renault vždy hodně zakládal a tak není divu, že si velké rodinné auto, kterým Espace bez pochyby je, vysloužilo v nárazových testech Euro NCAP plný počet pěti hvězdiček. Došlo k tomu v roce 2015 a na tehdejší dobu byl Espace vybaven i nadstandardním množstvím bezpečnostních a asistenčních systémů, takže se z tohoto hlediska rozhodně neztratí ani v dnešní době.

Praktičnost

Espace možná trochu ztratil na vzdušnosti své kabiny u předchozích generací a zadní řada sedadel je nevyjímatelná, nicméně praktické triky vůz umí také skvěle. Zadní trojice sedadel se dá nezávisle posouvat a sklápět, sklápění lze provést i elektricky z kufru, pak vznikne jedna zcela rovná ložná plocha. Sedadla případné třetí řady se sklápí rovněž do podlahy. Zavazadlový prostor se pyšní základním objemem ohromných 680 litrů, se sklopenými sedadly pak až 2 101 litr.

Komfort

Ve své páté generaci vsadil Espace na rapidní zvýšení cestovního komfortu. Ano, podvozek je naladěn komfortně, ale to tu už bylo, stejně jako velmi pohodlná (přední) sedadla. Vyšší úroveň komfortu ale zajistí případný adaptivní podvozek a auto se o pohodu na palubě stará například propracovaným osvětlením interiéru nebo různými prvky jako jsou masážní sedadla vpředu.

Provozní náklady

Espace je největší a nejdražší z běžných osobních Renaultů, přesto jeho provozní náklady zůstávají v rozumné míře. Je to dáno už značkou a použitím vcelku univerzální a hodně rozšířené techniky z koncernu Renault-Nissan. Dále k rozumným nákladům přispívá nízká spotřeba paliva.

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Renault Espace 2016

1.6 dCi, Automat, Kůže, navigace, Aut. klimatizace, Tempomat, Park. senzory, Panorama
Cena: 380 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800