Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu
a peníze ihned a v hotovosti.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Parkujte auta do Garáže, kde je mezi sebou můžete porovnávat, nebo si vytvořte auto snů a my Vám ho najdeme. Více informací
Rok uvedení do provozu | 2008 |
---|---|
Tachometr | 160 668 km |
Motor | 1.2 TCe, 74kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
Karoserie | Combi |
---|---|
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 137 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Servisní knížka |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Výhodné ceny, Jízdní komfort, Prostorný interiér, Vysoká bezpečnost, Dobrá výbava, Bohatá nabídka verzí,
Renault Clio je jednou ze stálic třídy malých vozů a dodnes také prvním a doposud jediným automobilem, který dovedl získat titul evropského auta roku hned dvakrát. Poprvé se to podařilo první generaci v roce 1991, úspěch pak zopakovala v roce 2006 generace třetí. Ta je považována za příjemně komplexní vůz své třídy, který se může chlubit dobrou prostorností, komfortem i jízdními vlastnostmi, vysokou úrovní bezpečí a celkově velmi bohatou nabídkou verzí. Negativ překvapivě není mnoho a auto spíše trpí horší image značky z hlediska spolehlivosti. Ani Clio třetí generace nepatří mezi hvězdy statistik spolehlivosti, na druhou stranu to ani není vyloženě problematický vůz.
S kritikou se občas setkává design vozu, který je poměrně nevýrazný, malá auta většinou nebývají tak konzervativní, jako je právě třetí Clio. Oproti předchozí generaci Clio výrazně povyrostlo a dostalo se na čtyřmetrovou hranici. To znamená, že uvnitř je překvapivě dost místa. Interiér je příjemně vzdušný a sedadla jsou velmi pohodlná, u levnějších verzí však vše nevypadá zcela nejlépe. Na vině jsou levnější, tvrdé plasty, které u dražších verzí ustupují měkčenému provedení. Třetí generace také zavedla do řady Clio nové provedení combi, které se vyznačuje výrazně větším zavazadlovým prostorem. Zatímco základní verze má pro zavazadla vcelku průměrných 288 litrů místa, combi navýší tento objem na velmi slušných 440 litrů.
Celkem bohatá je i nabídka motorů. Základem je dvanáctistovka o výkonu 48, 55 nebo 58 kW. Nejslabší verze není příliš svižná a ani od silnějších nelze očekávat kdovíjaké sprinterské výkony, avšak pro pohon auta stačí a mají příjemně nízkou spotřebu. Výrazně silnější zážehová čtrnáctistovka má výkon 72 kW a stále velmi dobrou spotřebu, vyloženě špatně na tom nejsou ani šestnáctistovky s výkonem 65 nebo 82 kW. Velmi široká byla výkonová paleta turbodieselu 1,5 dCi, který může mít od 47 do 78 kW. Z hlediska spotřeby nejsou příliš vhodné motory 2,0 litru a přeplňovaný 1,2 TCe. Dvoulitr se ovšem také dodával v atraktivní sportovní variantě Clio RS, která měla podle roku výroby výkon 145, nebo 148 kW a je vyhledávaným malým hot-hatchem především pro její velmi zábavné jízdní vlastnosti.
Clio přineslo do třídy malých automobilů některé prvky výbavy, které tu nebyly doposud obvyklé. Renault tu například s třetí generací zavedl bezklíčkový přístup pomocí karty. Celkově může mít Clio velmi dobrou výbavu, ale v takovém případě je lepší se vyhýbat základním verzím, které toho příliš mnoho nenabídnou.
Vcelku nevýrazný vzhled je jednou z častěji kritizovaných oblastí Renaultu Clio třetí generace. Pravdou je, že vzhled auta je na danou kategorii až nezvykle usedlý a Clio vlastně ve svém třetím provedení nebylo vyloženě líbivé. Vzhled však může vyhovovat konzervativněji zaměřeným jedincům, kteří nechtějí autem lákat pozornost.
Většina motorů Clia, které jsou k sehnání i na trhu ojetých vozů, je příjemně úsporná. Z hlediska spotřeby je vhodné se vyhýbat snad jedině zážehovému dvoulitru a přeplňovanému motoru 1,2 TCe, které mají větší apetit. Turbodiesely zastupuje jeden motor v řadě výkonových variant a patnáctistovka dCi se ukazuje být velmi úspornou.
Jízdní vlastnosti třetí generace Renaultu Clio jsou na velmi dobré úrovni a konstruktérům se je podařilo velice dobře skloubit s jízdním komfortem. Clio je tak jisté a přitom pohodlné v zatáčkách a pro řidiče nepřipraví nepříjemná překvapení. Trochu horší je to s řízením s malou zpětnou vazbou. Výrazně jiná je v tomto jenom verze RS, která je naopak jedním z nejostřejších vozů své třídy a je vyhledávána mezi milovníky skvělého svezení.
Třetí generace Renaultu Clio již prakticky pokračuje v tradici získávání plného počtu pěti hvězd v nárazových testech Euro NCAP. Dodnes patří Clio k nejbezpečnějším vozům svého segmentu, je to díky vcelku bohaté bezpečnostní výbavě i větším rozměrům a robustní konstrukci auta.
Třetí generace Clia výrazně narostla a rozměry dosáhla prakticky hranic třídy malých vozů. To jí dodává velmi dobrou vnitřní prostornost, cestující tu určitě nebudou strádat nedostatkem místa. Na druhou stranu, pro dlouhány stále Clio není, ti potřebují minimálně o číslo větší vůz. Velmi praktická je varianta combi se zavazadlovým prostorem o objemu 440 litrů, hatchback má litrů 288.
Ačkoli má Renault Clio i velmi dobré jízdní vlastnosti, auto je pro posádku především pohodlné. Naladění podvozku je dobrým kompromisem, který přináší pohodlí i jistotu. Vzdušný interiér je pro posádku příjemným místem, horší je to ovšem u základních výbavových stupňů, kde dojem kazí obyčejné, tvrdé plasty.
Renault Clio trochu trpí kvůli špatné pověsti automobilky a nedobré spolehlivosti některých jejích ostatních produktů. Clio je však v podstatě průměrně spolehlivý vůz, který většinou trápí běžné opotřebení, jen u dieselů se častěji vyskytují potíže se vstřikovači. Vzhledem k nízké spotřebě paliva a dostupnosti náhradních dílů i servisu jsou provozní náklady přijatelně nízké.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.2 TCe, servisní knížka
Rok uvedení do provozu | 2008 |
---|---|
Tachometr | 160 668 km |
Motor | 1.2 TCe, 74kW |
Převodovka | 5 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
Karoserie | Combi |
Palivo | Benzín |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 137 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Servisní knížka |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.