800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00
  • Garáž
  • Upozornění 0
  • Hledat

Peugeot Boxer, 2015

2.2 HDI, L4H2, klimatizace, XXL, Nové v ČR, 1. majitel, Možný odpočet DPH, Tempomat

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2015
Tachometr109 361 km
Motor2.2 HDI, 96kW
Převodovka6 stupňů
Barvabílá
STKPlatná STK
KaroserieVan
PalivoDiesel
Emisní normaEURO5
Historie Po prvním majiteli, Servisní knížka, Koupeno nové v ČR

Technická specifikace

Celková hmotnost2135 kg
Poháněná kolazadní
Rozměr pneumatik16"
Možnost odpočtu DPHano
14 m3
L4 -  6363 mm
H2 -  2522 mm

Vnější rozměry

Délka6363 mm (L4)
Výška2522 mm (H2)

Vnitřní rozměry

Délka4070 mm
Výška1932 mm
Šířka1870 mm
Objem14 m3

Výbava vozu


Přednosti vozu

Nové v ČR po 1. majiteli, jasný původ a historie vozu, servisní kniha, manuální klimatizace, možný opočet DPH.

Spotřeba
6.5litrů Mimo město
7.5litrů Průměrná
9.3litrů Ve městě
Chci více informací o voze

Financování

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 1 047 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Úvěr možný ihned
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. AAA AUTO písemně garantuje, že stav tachometru odpovídá skutečně najetým kilometrům.

+ Prověrka vozu

Recenze

Peugeot Boxer (2006–současnost)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Velký vnitřní prostor, Extrémně široká nabídka verzí , Dobré a úsporné vznětové motory, Příznivé ceny,

Úvodem

Druhá generace Peugeotu Boxer je vlastně už třetím provedením dodávkového vozu společně vyvinutého Fiatem a koncernem PSA. Nejnovější provedení se zaměřilo na opravdu co možná nejširší nabídku verzí a opět potvrzuje především užitkové zaměření vozu. Osobní verze k dostání jsou, ale nejsou tak obvyklé. Zato mezi užitkovými variantami lze vybírat téměř donekonečna. Boxer je k dostání ve třech verzích rozvoru s celkem čtyřmi délkami karoserie a rovnou třemi výškami střechy. Nákladový prostor čistě sám o sobě může mít objem od osmi do 17 metrů krychlových, rozsah provedení je tedy opravdu obrovský. Výrazného vylepšení se dočkal i interiér, který nezapře svůj konstrukční původ u Fiatu. Palubní deska je elegantnější a výrobce si tentokrát dal více záležet i na celkovém zpracování. Mnohem lepší může být také výbava jednotlivých verzí, ovšem ta většinou záleží na tom, jak byl za jednotlivé prvky původní majitel ochoten připlácet.

Paleta motorů se oproti předchozímu provedení trochu zjednodušila, ovšem rozhodně to není k neprospěchu celkové praktičnosti. Pokus s benzinovým motorem pod kapotou je ten tam, zážehové motory zastupuje pouze jednotka Iveco s objemem tři litry a pohonem na zemní plyn. Ta je ovšem v případě Peugeotu opravdu vzácná, výrobce ji na našem trhu nenabízí. V Boxeru tak potkáme téměř výhradně turbodiesely. Ačkoli nesou označení HDI, překvapivě není ani jeden agregát z dílen koncernu PSA. Jednotka 2,2 HDI je totiž vlastně motor řady Puma od Fordu, který tak nejspíš francouzskému koncernu částečně splácí vývoj motorů HDI pro osobní vozy. Do modernizace v roce 2011 byl tento čtyřválec k dispozici ve výkonových variantách 74 a 88 kW. Po faceliftu mohou zákazníci vybírat z trojice verzí o výkonu 81, 96 a 110 kW. Nejsilnějším motorem (který je ovšem vyhrazen jen pro větší verze vozu) je třílitrový turbodiesel Iveco. Do modernizace má výkon 115 kW, po ní narostl na 130 kW.

Výbava

Rozsah výbavy Peugeotu Boxer může být opravdu veliký, ovšem vždy záleží na tom, za jaké prvky byl zákazník při pořízení vozu ochoten připlácet. Na rozdíl od předchozích verzí jsou možnosti širší, základní výbava je však poměrně strohá. Chybí v ní třeba klimatizace i rádio, naopak je tu vyhřívání zpětných zrcátek a elektrické ovládání okének.

Design

Druhá generace Peugeotu Boxer dostala společně se sourozenci zcela nový a poměrně výrazný design se zvláštním ztvárněním přídě. To je opravdu originální, na druhou stranu jednoduchá účelnost předchozích verzí je ta tam. Ovšem snahu jinak vlastně obyčejný dodávkový vůz nějak odlišit oceňujeme, alespoň je Boxer nezaměnitelným vozem.

Spotřeba

Nabídka pohonných jednotek se u Boxeru v jeho druhé generaci výrazně zjednodušila a v podstatě je to i ku prospěchu hospodárnosti provozu. Snad jen vyloženě nějaký základní motor určený výhradně pro městskou lehkou rozvážku chybí, ale pro takové zákazníky tu má Peugeot menší modely. Motory tak výkonově dostačují i pro delší cesty a spotřeba se drží v příznivých mezích.

Jízdní vlastnosti

Jízdní vlastnosti dodávkových vozů nedoznávají s obměnami jednotlivých generací takových pokroků, jako je tomu u osobních vozů. Ostatně, není k tomu důvod, základní konstrukce zůstává stejná a požadavky na vůz také. Boxer je tedy snadno ovladatelný automobil, který má dobré manévrovací schopnosti, což je důležitější než neklidná (nezatížená) zadní náprava a řízení bez zpětné vazby.

Bezpečnost

Provádět nárazové testy u v podstatě téměř výhradně dodávkových vozů není úplně obvyklé, takže ani Boxer jimi neprošel. Bezpečnost patří v dané třídě k tomu lepšímu, ovšem celkově na ni není kladen tak vysoký důraz jako u rodinných MPV. Důkazem je i fakt, že například za airbag spolujezdce se připlácelo.

Praktičnost

Tři varianty rozvoru, celkem čtyři délky vozu a tři výšky kabiny. Celkem sedm možných kombinací objemu nákladového prostoru. K tomu možnost zakoupit jen samotný valník nebo naopak i velmi dobře vybavené osobní provedení combi s variabilním interiérem. Boxer a jeho sourozenci patří k opravdu velmi univerzálním vozům.

Komfort

Peugeot Boxer v aktuálním provedení dostal především podstatně komfortnější interiér se spoustou odkládacích míst a kvalitní sedadla. Samotný jízdní komfort ovšem jasně odpovídá dodávkovým vozům a mírně vyšší je i hlučnost motorů.

Provozní náklady

Výkonné a úsporné turbodiesely se postarají o každodenní nenákladný provoz Boxeru. Celkově se zlepšila i spolehlivost vozu, byť sem tam může něco zazlobit. Celkové provozní náklady by ovšem měly zůstat v přiměřených mezích.

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvyšší cenu na trhu Dostanete nejvyšší cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Peugeot Boxer 2015

2.2 HDI, L4H2, klimatizace, XXL, Nové v ČR, 1. majitel, Možný odpočet DPH, Tempomat
Cena: 330 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800