Nevíte si rady? Nechte si poradit od odborníků. Rozumíme autům již 27 let.
Momentálně je online 37 odborníků Zavolejte miParkujte auta do Garáže, kde je mezi sebou můžete porovnávat, nebo si vytvořte auto snů a my Vám ho najdeme.
Přihlásit Vytvořit garážRok uvedení do provozu | 2007 |
---|---|
Tachometr | 232 367 km |
Motor | 2.0 HDI, 88kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
STK | Platná STK |
Karoserie | Rodinné vozy |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 8 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Velice prostorný automobil, s úsporným dieslovým motorem, bohatou výbavou a nízkým kilometrovým nájezdem.
Chci více informací o vozeŘekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Velký vnitřní prostor , Velká variabilita, Až osm plnohodnotných míst , Vysoký komfort
Velká MPV koncernů PSA a Fiat mají také dobrou výbavu. A to už od základních verzí, ostatně ve své době to rozhodně nebyly levné automobily. Základem výbavy tak je například duální automatická klimatizace, palubní počítač a další vymoženosti. Vyšší výbavy pak přidávají i některé luxusnější prvky.
Velká MPV koncernů Fiat a PSA se od sebe vzhledem liší pouze maskou chladiče. Design je elegantní a na danou třídu stále rozumně moderní. Originálně je proveden i praktický interiér, ve kterém ovšem řidič nemusí ocenit přístrojovou kapličku umístěnou uprostřed palubní desky.
Zážehové motory se u Peugeotu 807 a jeho sourozenců vyznačují v praxi vysokou spotřebou paliva, obzvláště to platí pro třílitrový šestiválec. To turbodiesely jsou na tom výrazně lépe, obzvláště silnější motor 2,2 HDi se může chlubit výborným poměrem spotřeby a dynamiky.
Jízdní vlastnosti Peugeotu 807 nejsou ničím překvapivé. Auto je zaměřeno především na cestovní komfort, v zatáčkách dochází k výraznějšímu náklonu a držení stopy není příliš dobré. Při klidné jízdě však může vadit jen hodně odtažité přeposilované řízení a méně přesné řazení.
Nárazové testy Euro NCAP absolvoval ze čtveřice modelů právě Peugeot 807. Jeho hodnocení se ovšem přenáší i na jeho sourozence. Velké MPV nejprve testy prošlo v roce 2002 se ziskem čtyř hvězdiček, o rok později si Peugeot 807 testy zopakoval a čtveřici modelů vysloužil pětihvězdičkové hodnocení. Eurovany se tak staly prvními velkými MPV, která se mohou takovým výsledkem chlubit, a dodnes patří k solidně bezpečným vozům.
Krom dobrého bezpečí pro posádku se může Peugeot 807 a jeho sesterské modely chlubit vysokou mírou praktičnosti. Začíná to prostorným interiérem, který nabídne až 8 plnohodnotných míst dospělým cestujícím, pokračuje přes posuvné zadní dveře, které usnadňují nastupování a končí u vysoké variability uspořádání. Navíc si sedadla zaslouží zvláštní pochvalu za nabízené pohodlí. S třetí řadou sedadel pojme velké MPV jen 225 litrů zavazadel. Pokud je tato řada vyjmuta, vejde se sem ohromných 830 litrů nákladu.
Peugeot 807 a jeho sourozenci se mohou pochlubit opravdu špičkovým jízdním komfortem. Odpružení je měkce naladěno a podvozek zvládá výborně filtrovat nerovnosti našich vozovek. Velmi pohodlná jsou také sedadla, která poskytnou skvělé pohodlí všem osmi cestujícím.
Ačkoli se eurovany řadí v rámci své třídy k průměrně spolehlivým vozům, je potřeba počítat s vyššími provozními náklady. Spotřeba vozů už docela roste, a i když vznětové motory umějí s palivem šetřit, je spotřeba vyšší než u běžných vozů. Servis velkých minivanů se také oproti obyčejným autům trochu prodraží.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8002.0 HDI, 8 míst, klimatizace, posilovač řízení
Rok uvedení do provozu | 2007 |
---|---|
Tachometr | 232 367 km |
Motor | 2.0 HDI, 88kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
STK | Platná STK |
Karoserie | Rodinné vozy |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 8 míst |
Emisní norma | EURO4 |